Sorry, dit moest ik even opzoeken want ik voelde dat er iets niet klopte. En inderdaad, Wikipedia bevestigt dat het wel degelijk óók geldt voor Ted de Braak.quote:Op maandag 18 september 2023 23:17 schreef Fred_B het volgende:
Je kan ook met de punt naar achter spelen, maar dan krijg je wel ruimte tussen de linies. Al is dat verder niet van toepassing op Ted de Braak.
Dus tochquote:Op maandag 18 september 2023 23:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Sorry, dit moest ik even opzoeken want ik voelde dat er iets niet klopte. En inderdaad, Wikipedia bevestigt dat het wel degelijk óók geldt voor Ted de Braak.
Ik heb ook even overwogen die te laten staanquote:Op maandag 18 september 2023 23:30 schreef Strani het volgende:
Nou ik vond beslagkok een leuke verwarrende vonst.
Mooi Scrabble-woord wel inderdaad.quote:Op maandag 18 september 2023 23:30 schreef Strani het volgende:
Nou ik vond beslagkok een leuke verwarrende vonst.
In België ben je bovengemiddeld normaal, moet je maar denken.quote:Op maandag 18 september 2023 23:33 schreef Fred_B het volgende:
Ik ga maar eens onder de wol trouwens. Voordat ze het plaatselijke Riagg voor ons bellen.
Trusten BedFred!quote:Op maandag 18 september 2023 23:33 schreef Fred_B het volgende:
Ik ga maar eens onder de wol trouwens. Voordat ze het plaatselijke Riagg voor ons bellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |