Nee beer ga nietquote:Op maandag 18 september 2023 19:52 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Als jij me weg wilt hebben uit de SC mag je dat ook gewoon zeggen. Kwaliteitsposts zijn echt niet voor iedereen weggelegd hoor!Alsof het allemaal zo maakbaar is, kwaliteit!
Daniël.....quote:Op maandag 18 september 2023 19:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee beer ga niet! Schroevendraaier ethernet bouillonblokje tennisracket vanilleyoghurt!
Ja nou ja ik ben blij dat ik niet nóg minder subtiele hints hoef te geven dan.quote:Op maandag 18 september 2023 19:52 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Als jij me weg wilt hebben uit de SC mag je dat ook gewoon zeggen. Kwaliteitsposts zijn echt niet voor iedereen weggelegd hoor!Alsof het allemaal zo maakbaar is, kwaliteit!
Heb je die ijsschots en 15.000 gasbranders volgende week woensdag nog nodig?quote:Op maandag 18 september 2023 21:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja nou ja ik ben blij dat ik niet nóg minder subtiele hints hoef te geven dan.
Nou die gasbranders heb ik grotendeels zelf al geregeld maar ik kan echt nérgens ijsschotsen meer krijgen. Als jij een adresje weet, graag!quote:Op maandag 18 september 2023 21:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je die ijsschots en 15.000 gasbranders volgende week woensdag nog nodig?
Harry's IJsservice in Reykjavik heeft me nog nooit teleurgesteld!quote:Op maandag 18 september 2023 21:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou die gasbranders heb ik grotendeels zelf al geregeld maar ik kan echt nérgens ijsschotsen meer krijgen. Als jij een adresje weet, graag!
Klimaatverandering raakt je op onverwachte momenten, blijkt maar weer eens.quote:Op maandag 18 september 2023 21:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou die gasbranders heb ik grotendeels zelf al geregeld maar ik kan echt nérgens ijsschotsen meer krijgen. Als jij een adresje weet, graag!
Nou inderdaad, ik heb nu toevallig nog een ijsschots gevonden en omdat jij zo van ijs houdt mag jij er op gaan staan. Ik stuur je straks de exacte coordinatenquote:Op maandag 18 september 2023 21:47 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Klimaatverandering raakt je op onverwachte momenten, blijkt maar weer eens.
En wat is je gevoel daarbij?quote:Op maandag 18 september 2023 22:44 schreef NailQueen het volgende:
Thunder and lighting it's getting exciting
Vorige keer dat ik daar was stonden ze allemaal scheefquote:Op maandag 18 september 2023 21:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Harry's IJsservice in Reykjavik heeft me nog nooit teleurgesteld!
Dat leuke tartanmotiefje maakt wel weer een hoop goedquote:Op maandag 18 september 2023 22:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vorige keer dat ik daar was stonden ze allemaal scheef
Maar ik ga wel naar bedquote:Op maandag 18 september 2023 22:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zie de link even niet geloof ik.
Het is een wat rommelige dag hier, zou ik durven zeggen.quote:Op maandag 18 september 2023 22:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zie de link even niet geloof ik.
Zullen we toch op de valreep wat samenhang proberen te creëren?quote:Op maandag 18 september 2023 22:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is een wat rommelige dag hier, zou ik durven zeggen.
Dat is misschien wel een mooi idee.quote:Op maandag 18 september 2023 23:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Zullen we toch op de valreep wat samenhang proberen te creëren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |