Ik ga zo uien snijden om even later te bakken, want ik vind gebakken uien lekkerquote:Op maandag 18 september 2023 18:00 schreef Strani het volgende:
Zojuist de afwasmachine aan het werk gezet.
Nu even FOK!ken.
Eet je nog iets bij de gebakken uien? Ik hou ook heel erg van gebakken uien. Eigenlijk hou ik nog meer van gekarameliseerde uien, maar ja, dat duurt zo lang om te maken, daar heb ik meestal geen tijd voor.quote:Op maandag 18 september 2023 18:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ga zo uien snijden om even later te bakken, want ik vind gebakken uien lekker
Sowieso aardappelschijfjes en biefstukpuntjes. Het is inderdaad jammer dat ui karamelisseren zo lang duurt, maar ik heb nu nog wel genoeg tijd ten opzichte van trek om ze lekker lang in de pan te latenquote:Op maandag 18 september 2023 18:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Eet je nog iets bij de gebakken uien? Ik hou ook heel erg van gebakken uien. Eigenlijk hou ik nog meer van gekarameliseerde uien, maar ja, dat duurt zo lang om te maken, daar heb ik meestal geen tijd voor.
Ik zou hier graag vragen over stellen maar ik vrees dat dat een ongewenste samenhang zou bevorderen.quote:Op maandag 18 september 2023 18:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hebben net het eten op.
Ik had snijbonen (in de aanbieding bij de Lidl in de app, scheelt 70 cent met de normale prijs!), rundervinkjes en gekookte aardappelen gemaakt. Het was heel lekker! Nu staat hier ook de vaatwasser te draaien.
Zojuist heb ik me omgekleed om te gaan tennissen, ik twijfelde tussen mijn blauw-wit gestreepte shirt en mijn roze shirt. Het is de blauw-witte geworden, die zit nét iets lekkerder. Maar de roze is net iets luchtiger dus vandaar de moeilijke keuze. Alleen is het nog even de vraag of het door kan gaan. Als je buienradar bekijkt, komt er een flinke bui aan, net op het tijdstip dat ik ga tennissen!
Begrijpelijk. Als het leven je citroenen geeft, maak er dan vooral geen limonade van, want dat is bar slecht voor je tanden!quote:Op maandag 18 september 2023 18:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou hier graag vragen over stellen maar ik vrees dat dat een ongewenste samenhang zou bevorderen.
Maar als je alléén maar onsamenhangende posts hebt, geeft dat juist óók weer een soort van samenhang en dat willen we juist mijden toch?quote:Op maandag 18 september 2023 18:10 schreef Strani het volgende:
Ik vind dat jullie nu al gevaarlijk dicht tegen een gesprek aan schuren.
Hmm oké daar maak je wel een goed punt. Dus eigenlijk moeten we nu dus gedwongen kwaliteitsposts plaatsen!?quote:Op maandag 18 september 2023 18:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maar als je alléén maar onsamenhangende posts hebt, geeft dat juist óók weer een soort van samenhang en dat willen we juist mijden toch?
Mwah het ging wel. Het is nu vooral stilte voor de storm.quote:Op maandag 18 september 2023 18:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Avond! Moest jij ook weer werken vandaag?Viel het mee?
Meke!quote:
Goedquote:Op maandag 18 september 2023 19:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Meke!![]()
Hoe is het?
Edit: en hoe is het met je Ajacied, na gisteren![]()
![]()
quote:
quote:
Toch is het buiten warmer dan vandaag.quote:Op maandag 18 september 2023 18:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou hier graag vragen over stellen maar ik vrees dat dat een ongewenste samenhang zou bevorderen.
Als jij me weg wilt hebben uit de SC mag je dat ook gewoon zeggen. Kwaliteitsposts zijn echt niet voor iedereen weggelegd hoor!quote:Op maandag 18 september 2023 18:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm oké daar maak je wel een goed punt. Dus eigenlijk moeten we nu dus gedwongen kwaliteitsposts plaatsen!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |