Elke goede zaterdagnacht dient zo snel mogelijk vergeten te worden NQ.quote:Op maandag 18 september 2023 17:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je bent de zaterdagnacht nu alweer vergeten
Ik ga m'n best doen!!quote:Op maandag 18 september 2023 17:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Niet meer zoveel als vroeger. We hebben je nodig Strani!
Zonde, dat had ons leven echt wel een beetje mooier gemaakt hoorquote:Op maandag 18 september 2023 17:39 schreef H_T het volgende:
Ik had in de tussentijd kunnen melden dat ik thee dronk, of even Rollercoaster Tycoon ging spelen natuurlijk. Maar dat heb ik allemaal niet gedaan. Ook de regenbui van daarnet liet ik onbenoemd
Het leek me niet heel interessant allemaal. Volgende keer beterquote:Op maandag 18 september 2023 17:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Zonde, dat had ons leven echt wel een beetje mooier gemaakt hoor
Zeker als er een geweldige karaoke battle plaatsvondquote:Op maandag 18 september 2023 17:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Elke goede zaterdagnacht dient zo snel mogelijk vergeten te worden NQ.
Het alternatief is dat we ons gezamenlijk op kwaliteitsposts gaan richten maar zijn we daar met z'n allen klaar voor denk je?quote:Op maandag 18 september 2023 17:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Het leek me niet heel interessant allemaal. Volgende keer beter
Oh dat klinkt helemįįl niet als een goede zaterdagnacht Maar goed dat ik het alsnog vergeten ben.quote:Op maandag 18 september 2023 17:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zeker als er een geweldige karaoke battle plaatsvond
Ik weet het niet Misschien is een totaal gebrek aan samenhang meer wat voor deze SCquote:Op maandag 18 september 2023 17:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Het alternatief is dat we ons gezamenlijk op kwaliteitsposts gaan richten maar zijn we daar met z'n allen klaar voor denk je?
Bronquote:De sociologie van Bourdieu (1930-2002) kan gezien worden als een poging om een klassieke tweedeling binnen de sociale wetenschappen te overwinnen: de tweedeling tussen enerzijds subjectivisten, die de maatschappij beschouwen als het resultaat van de denken en handelen van individuele actoren, en anderzijds objectivisten, die het denken en handelen van individuele actoren beschouwen als het resultaat van maatschappelijke structuren. Het centrale concept waarmee de Franse socioloog deze tweedeling te lijf gaat, is habitus: de mentale structuur die individuen tijdens hun groei van zuigeling tot volwassene in een bepaalde sociale omgeving ontwikkelen, de manier waarop zij geneigd zijn de wereld waar te nemen, te waarderen en daarbinnen te handelen. Omdat de habitus binnen een bepaalde sociale omgeving wordt gevormd, zullen individuen met een overeenkomstige sociale achtergrond niet alleen een vergelijkbare habitus ontwikkelen; zij zullen ook geneigd zijn de hen omringende werkelijkheid en hun plaats daarbinnen als vanzelfsprekend te aanvaarden en daarmee de wijze waarop die wereld in elkaar zit, met alle bijbehorende sociale verschillen, in hun denken, oordelen en handelen te reproduceren.
"kan gezien worden"quote:
quote:
Dan zijn we wel goed bezigquote:Op maandag 18 september 2023 17:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik weet het niet Misschien is een totaal gebrek aan samenhang meer wat voor deze SC
Alle posts hier zijn toch kwaliteitspostsquote:Op maandag 18 september 2023 17:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Het alternatief is dat we ons gezamenlijk op kwaliteitsposts gaan richten maar zijn we daar met z'n allen klaar voor denk je?
Stil.quote:
En dįįrom heeft een olifant twee slagtandenquote:Op maandag 18 september 2023 17:59 schreef Strani het volgende:
"Waarop de man zei: Nou dan had ik hem wel in de wasmachine gedaan."
Wij hebben net het eten op.quote:Op maandag 18 september 2023 18:00 schreef Strani het volgende:
Zojuist de afwasmachine aan het werk gezet.
Nu even FOK!ken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |