Monumenten zat toch? De meestse zullen niet gebouwd zijn als monument, maar ze zijn het alsnogquote:Op maandag 18 september 2023 04:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zou dan liever soep over een schilderij gooien, veel praktischer.
A12 en historische monumenten moet je helemaal naartoe, soep op een schilderij gooien kan in principe gewoon overal.
Fijn dat het meevaltquote:Op maandag 18 september 2023 09:43 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen! Vakantie voorbij, dat is wel drié blikken soep over de a12 waard
![]()
Gelukkig is er weinig werk bijgekomen![]()
Gewoon de klussen en projecten die er al lagen, praktisch geen nieuwe dingen. Met de huidige opdrachten maak ik het wel tot het eind van het jaar, dus dikke prima.
Ik heb nu ook vrij. Ik wacht tot het droog is totdat ik naar de Action ga voor verfbakjequote:Op maandag 18 september 2023 09:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Fijn dat het meevaltik heb nu juist wel vrij en zit alsnog af en toe aan werk te denken
. Om daarna snel te proberen te switchen naar dingen die ik kan doen, maar die niet hoeven
. Verder paar kleine klusjes doen en vooral niet te veel
Tijd om de zolder/schuur/kelder/rommelkamer op te gaan ruimen.quote:Op maandag 18 september 2023 09:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Fijn dat het meevaltik heb nu juist wel vrij en zit alsnog af en toe aan werk te denken
. Om daarna snel te proberen te switchen naar dingen die ik kan doen, maar die niet hoeven
Eigenlijk welquote:Op maandag 18 september 2023 10:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tijd om de zolder/schuur/kelder/rommelkamer op te gaan ruimen.
Stom is dat hèquote:Op maandag 18 september 2023 09:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Weekje nu, in november nog een week of twee. Die moet ik nog wel officieel aanvragen overigens. Dan wil ik weer een paar dagen Londenquote:Op maandag 18 september 2023 11:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Stom is dat hè![]()
Ik heb nog nooit zo weinig aan werk gedacht als deze vakantie, ik ben erg trots op mezelf![]()
Gewoon lekker chillen ja! Hoelang heb je vrij?
Ik wilde net hetzelfde postenquote:Op maandag 18 september 2023 11:28 schreef H_T het volgende:
@:Arizona Lidl heeft nu Italiaanse week en voor die gelegenheid staat er GEEN EEN pizza in de folderGeen tonno, geen funghi, niet eens hawaii
Wat leuk dat je naar Londen gaat! Is het dan al inquote:Op maandag 18 september 2023 11:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Weekje nu, in november nog een week of twee. Die moet ik nog wel officieel aanvragen overigens. Dan wil ik weer een paar dagen Londendoen, dus die trip inplannen is ook een van de klusjes voor deze week. En alvast wat puzzelen voor vakantie volgend voorjaar
Heel zwaar leven!
WOESTquote:Op maandag 18 september 2023 11:28 schreef H_T het volgende:
@:Arizona Lidl heeft nu Italiaanse week en voor die gelegenheid staat er GEEN EEN pizza in de folderGeen tonno, geen funghi, niet eens hawaii
Vorige keer dat ik er eind november was stond er al een kerstmarktquote:Op maandag 18 september 2023 11:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat leuk dat je naar Londen gaat! Is het dan al inkerstsfeer
?
Wij willen nog steeds een keer met dochter met de trein naar Londen als het in kerstsfeer is, maar haar vrije dagen komen niet overeen met betaalbare treinkaartjes
Ja ok, maar toch. Stel ik wil even lekker spontaan protesteren, dan moet ik toch eerst kijken wat voor bouwwerken er zoal om me heen staan en of dat dan wel of geen monumenten zijn. Dan lijkt het mij toch makkelijker om gewoon altijd een paar schilderijtjes van de kringloop en een paar zakken soep in de kofferbak te houden, zodat ik op elk gewenst moment een instant protest op kan zetten.quote:Op maandag 18 september 2023 08:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Monumenten zat toch? De meestse zullen niet gebouwd zijn als monument, maar ze zijn het alsnog
Vol goede moed.quote:
Gemak dient de mens! Je hebt een punt Rozjquote:Op maandag 18 september 2023 13:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja ok, maar toch. Stel ik wil even lekker spontaan protesteren, dan moet ik toch eerst kijken wat voor bouwwerken er zoal om me heen staan en of dat dan wel of geen monumenten zijn. Dan lijkt het mij toch makkelijker om gewoon altijd een paar schilderijtjes van de kringloop en een paar zakken soep in de kofferbak te houden, zodat ik op elk gewenst moment een instant protest op kan zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |