Ja, @Strani vermaakt zich wel.quote:Op zondag 17 september 2023 02:29 schreef NailQueen het volgende:
Strani is nog steeds aan het fouilleren? En waar is Koen eigenlijk gebleven?
Koen was weer eens een keertje op de bank in slaap gevallenquote:Op zondag 17 september 2023 02:29 schreef NailQueen het volgende:
Strani is nog steeds aan het fouilleren? En waar is Koen eigenlijk gebleven?
Altijd weer die rum...quote:Op zondag 17 september 2023 02:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, @:strani vermaakt zich wel.
Koen heb ik niet meer gezien sinds ik die fles rum op tafel zette.
Volgende keer in een stoel gaan zitten, komt alles goed.quote:Op zondag 17 september 2023 02:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Koen was weer eens een keertje op de bank in slaap gevallen
Drink jij trouwens liever witte rum, bruine rum, of spiced rum?quote:
Spiced >Bruin > wit.quote:Op zondag 17 september 2023 02:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Drink jij trouwens liever witte rum, bruine rum, of spiced rum?
Uiteindelijk slaap ik in iedere positie wel behalve staandquote:Op zondag 17 september 2023 02:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Volgende keer in een stoel gaan zitten, komt alles goed.
Dat is ook ongeveer mijn voorkeur.quote:Op zondag 17 september 2023 03:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Spiced >Bruin > wit.
Maar uiteindelijk komt het allemaal prima op
Succesquote:Op zondag 17 september 2023 08:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Straks de eerste competitiewedstrijd van het nieuwe seizoen. Maar ik lig nog zo lekker in bed.
Nou ja. Joop zei altijd dat je de Tour vanuit bed won. Misschien gaat dat voor badminton wedstrijden ook wel op.quote:Op zondag 17 september 2023 08:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Straks de eerste competitiewedstrijd van het nieuwe seizoen. Maar ik lig nog zo lekker in bed.
Maar Joop werd meestal tweede, en dat is in een badmintonwedstrijd toch een wat teleurstellende eindklassering.quote:Op zondag 17 september 2023 09:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja. Joop zei altijd dat je de Tour vanuit bed won. Misschien gaat dat voor badminton wedstrijden ook wel op.
In een enkele wedstrijd wel. Maar in een competitie of toernooi zal Luctor er misschien wel voor tekenenquote:Op zondag 17 september 2023 09:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maar Joop werd meestal tweede, en dat is in een badmintonwedstrijd toch een wat teleurstellende eindklassering.
Ja, zeker als het toch kwalificatie voor de Champions League oplevert.quote:Op zondag 17 september 2023 09:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
In een enkele wedstrijd wel. Maar in een competitie of toernooi zal Luctor er misschien wel voor tekenen
Dankjewelquote:Op zondag 17 september 2023 09:05 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Gezellige nacht gehad hier?![]()
Ik had wel mee kunnen doen, ik sliep toch niet echt best
[..]
Succes
Vorig jaar werden we derde, dus tweede zou mooi zijn dan.quote:Op zondag 17 september 2023 09:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
In een enkele wedstrijd wel. Maar in een competitie of toernooi zal Luctor er misschien wel voor tekenen
Ja. Al is dat wel met meerdere voorronden. Dus dan moet die er steeds weer vroeg uit.quote:Op zondag 17 september 2023 09:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, zeker als het toch kwalificatie voor de Champions League oplevert.
quote:
quote:Op zondag 17 september 2023 10:16 schreef H_T het volgende:
Zo te lezen ben ik gisteren te vroeg naar bed gegaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |