Op prive terrein zal het toch wel gewoon mogen?quote:Op zondag 17 september 2023 01:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ehm, ik weet niet zeker of er op dit moment in Leiden een preventief fouilleren verordening geldt.
Anders mag je het alleen als je iemand echt ergens van verdenkt.
Want daar hadden wij nog ruimte voor naast al die gestolen oneigenlijk toegeëigende drank.quote:Op zondag 17 september 2023 01:27 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb niets geprobeerd. Jullie hebben het zelf meegesmokkeld.
Volgens mij valt dat onder 'vrijwillige fouillering' en mag dat dus alleen als de persoon in kwestie daarmee instemt.quote:Op zondag 17 september 2023 01:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Op prive terrein zal het toch wel gewoon mogen?
En toch staat die er. Ik heb niets aangeraakt.quote:Op zondag 17 september 2023 01:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Want daar hadden wij nog ruimte voor naast al die gestolen oneigenlijk toegeëigende drank.![]()
Daarbij wil ik zo'n ding nergens in mijn buurt hebben, laat staan in mijn huis.
Hij staat er helemaal niet.quote:Op zondag 17 september 2023 01:36 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En toch staat die er. Ik heb niets aangeraakt.
Hey, wie heeft Serhat aangezet?quote:Op zondag 17 september 2023 01:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hij staat er helemaal niet.
Niemand?quote:Op zondag 17 september 2023 01:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hey, wie heeft Serhat aangezet?
Ja nu snel een ander nummer opzetten he?quote:Op zondag 17 september 2023 01:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niemand?
Dit nummer draait op dit moment![]()
En dan wil jij beweren dat @:strani en ik te veel gedronken hebben om te zien dat jij probeerde een hele karaokeset naar binnen te smokkelen?
Faithless staat hier al de hele tijd aan.quote:Op zondag 17 september 2023 01:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja nu snel een ander nummer opzetten he?
En nogmaals. Ik heb geen idee hoe die karaokeset hier komt. Dat ding kan ik toch nooit dragen? Jullie gingen er in de loungebar er opeens mee zingen.
Ik vraag het morgen wel aan Epiales. Die heeft ook alles gezien.quote:Op zondag 17 september 2023 02:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Faithless staat hier al de hele tijd aan.
Wij hebben niet gezongen.
Zo'n grote karaokeset past niet in mijn huis.
Dat zijn alvast drie feiten, daaraan wil ik nog wel het vermoeden toevoegen dat jij meer kan dragen dan menigeen zou verwachten.
Tja, @Strani vermaakt zich voorlopig wel met fouilleren.quote:
Pardon?quote:Op zondag 17 september 2023 02:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik vraag het morgen wel aan Epiales. Die heeft ook alles gezien.
Rustig jongen, ik deal hier wel mee.quote:Op zondag 17 september 2023 02:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Pardon?
Hou mij buiten jullie onbenullige vetes alstublieft.
Daarbij heb ik net zo'n hekel aan karaoke als Roger, dus aan mij ga je hier niks hebben.
Ja, leuk gezegd, maar ik wordt er nu wel ineens bij betrokken terwijl ik net even lekker in jouw achterhoofd lag te sluimeren.quote:Op zondag 17 september 2023 02:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Rustig jongen, ik deal hier wel mee.
Ga daar dan gewoon even lekker naar terug.quote:Op zondag 17 september 2023 02:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, leuk gezegd, maar ik wordt er nu wel ineens bij betrokken terwijl ik net even lekker in jouw achterhoofd lag te sluimeren.
Oh, had jij ook een paar cocktails meegesmokkeld?quote:Op zondag 17 september 2023 02:10 schreef NailQueen het volgende:
* zet nog wat cocktails en rum op tafel
Voor de mensen die morgen alles teruglezen, NailQueen heeft iets te vaak gedacht 'allora' te hebben gehoord.quote:Op zondag 17 september 2023 02:13 schreef NailQueen het volgende:
Voor de mensen die morgen alles terug lezen. Er is hier karaoke gedaan. Ik heb het zelf gezien. Maar men zit hier nog in de ontkenningsfase. Best aandoenlijk wel![]()
Ik heb vandaag nog helemaal geen Allora gehoordquote:Op zondag 17 september 2023 02:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Voor de mensen die morgen alles teruglezen, NailQueen heeft iets te vaak gedacht 'allora' te hebben gehoord.
If you know, you know.
Onbewust wel, dat moge duidelijk zijn.quote:Op zondag 17 september 2023 02:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog helemaal geen Allora gehoord
Ja, met die vroege ochtenden tegenwoordig kan ik weinig meer bijdragen aan de nightsquad, maar het is toch fijn iig in het weekend even mee te kunnen doen.quote:Op zondag 17 september 2023 02:22 schreef NailQueen het volgende:
Wat leuk dat het nachtteam weer bij elkaar is. Dat is lang geleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |