De snelste manier om met het OV van mijn huis naar mijn vrijwilligerswerk te komen duurt van deur tot deur ruim twee uur en dan moet ik drie keer overstappen. Met de auto kost het zonder files een uurtjequote:Op dinsdag 19 september 2023 13:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vanuit mijn woonplaats ja. Minimaal 2x overstappen en tussen de 2:15 / 2:30 uur reistijd…
Naar Schiphol hoef je wel maar 1x over te stappen.
Naar mijn werk: met de auto een kleine 40 minuten, met het OV 1 uur en 20 minuten. Ook het dubbele dusquote:Op dinsdag 19 september 2023 14:02 schreef H_T het volgende:
[..]
De snelste manier om met het OV van mijn huis naar mijn vrijwilligerswerk te komen duurt van deur tot deur ruim twee uur en dan moet ik drie keer overstappen. Met de auto kost het zonder files een uurtje
Rijden in stad Groningen vind ik al eng genoegquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:52 schreef Cyan9 het volgende:
Rijden in de randstad is een vak apart.
Heb je een mooi hoedje op?quote:Op dinsdag 19 september 2023 14:18 schreef Fred_B het volgende:
Dat was een indrukwekkend zwaaimoment hoor
Dat heb ik laatst ook gedaan. Al die fietsers maken het wel lastig jaquote:Op dinsdag 19 september 2023 14:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Rijden in stad Groningen vind ik al eng genoeg
Ja je moet het niet elke dag moeten doen lijkt mequote:Op dinsdag 19 september 2023 13:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh oké op die manier. HandigNog een hele rit maar het had erger gekund.
En voetgangers die gewoon doodleuk de straat overstekenquote:Op dinsdag 19 september 2023 14:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat heb ik laatst ook gedaan. Al die fietsers maken het wel lastig ja
Mosterdsoepquote:Op dinsdag 19 september 2023 15:39 schreef H_T het volgende:
Ik ben van plan mosterdsoep én quiche te maken, met de mosterdsoep voor de rest van de maaltijd
Fris en fruitig ook nietquote:Op dinsdag 19 september 2023 07:43 schreef Em31 het volgende:
Slaperig de laatste pagina van het topic proberen te lezen is niet makkelijk deze keer
[ afbeelding ]
Daar heb ik dan weer niet zo veel moeite mee, al heb ik soms wel een dingetje met parkeren daar.quote:Op dinsdag 19 september 2023 14:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Rijden in stad Groningen vind ik al eng genoeg
Weet jij waar je de mosterd haalt?quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:39 schreef H_T het volgende:
Ik ben van plan mosterdsoep én quiche te maken, met de mosterdsoep voor de rest van de maaltijd
Vandaag bij de Dekamarktquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Weet jij waar je de mosterd haalt?
Al een kwartier geweest zelfs.quote:
Afgelopen vrijdag vond ik het best snel gaan van Amsterdam cs richting Duitsland. In 1 uur 45 minuten waren we Hengelo al voorbij. Dat de trein daarna 2.5 uur bleef stilstaan bij Oldenzaal en bij het eerste station in Duitsland werd opgeheven was een stuk minder leuk. De hele planning voor de eerste reisdag liep in de soep.quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vanuit mijn woonplaats ja. Minimaal 2x overstappen en tussen de 2:15 / 2:30 uur reistijd…
Naar Schiphol hoef je wel maar 1x over te stappen.
Bij Oldenzaalquote:Op dinsdag 19 september 2023 17:38 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag vond ik het best snel gaan van Amsterdam cs richting Duitsland. In 1 uur 45 minuten waren we Hengelo al voorbij. Dat de trein daarna 2.5 uur bleef stilstaan bij Oldenzaal en bij het eerste station in Duitsland werd opgeheven was een stuk minder leuk. De hele planning voor de eerste reisdag liep in de soep.
Maar groeten vanuit de Hoge Tatra in Slowakije
Met de trein door Duitsland is ook wel het ultieme recept voor ellende.quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:38 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag vond ik het best snel gaan van Amsterdam cs richting Duitsland. In 1 uur 45 minuten waren we Hengelo al voorbij. Dat de trein daarna 2.5 uur bleef stilstaan bij Oldenzaal en bij het eerste station in Duitsland werd opgeheven was een stuk minder leuk. De hele planning voor de eerste reisdag liep in de soep.
Er werd om de zoveel minuten in drie talen omgeroepen dat de deuren toch echt gesloten moesten blijven.quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bij OldenzaalJe had zo even uit kunnen stappen voor een kopje koffie bij mij
![]()
Wat balen zeg van je eerste reisdag. Maar je bent er nu, genieten![]()
Het gaat wel vaker mis bij de grensovergang met de treinen. De trein van Bielefeld naar Hengelo rijdt ook heel vaak niet, of maar een deel, en dan is Bad Bentheim inderdaad vaak het eindstation.
Oeiquote:Op dinsdag 19 september 2023 17:38 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |