Je heet dan ook geen A31 natuurlijkquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
Niet als het gaat om snelwegen Strani, helaas.
Brommobielen mogen van mij wel bestaan, maar op een 80-weg is het wel irritant jaquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:19 schreef Arizona het volgende:
Ik zat vanmorgen op de 80 km weg twee keer achter een brommobiel, die dingen moeten ze ook verbieden
Jeetje, hier moet ik even van bijkomen hoorquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
Niet als het gaat om snelwegen Strani, helaas.
Een keer meegemaakt dat iemand met 50 invoegde waar iedereen met 100 voorbij scheurdenquote:Op dinsdag 19 september 2023 12:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ook zo fijn, mensen die rustig met 70 gaan invoegen op een 120 weg waar iedereen 120 rijdt.
Wat is de snelste manier om met het OV naar Amsterdam te komen? Kan je dan ook vanuit Friesland naar Almere of moet je helemaal via Amersfoort?quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:26 schreef Em31 het volgende:
Ben trouwens ook niet echt een liefhebber van rijden op alles groter dan een tweebaansweg.Ik denk dat je er wel gewoon aan kan wennen als je het vaak doet, maar als ik nu voorbij Almere kom richting Amsterdam vind ik dat zo’n chaos dat ik mezelf nou niet echt de beste rijder vind. Dus dan liever niet voordat ik de persoon ben die de gevaarlijke situaties creëert.
En hoe reageerden die mensen dan allemaal op jou?quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Een keer meegemaakt dat iemand met 50 invoegde waar iedereen met 100 voorbij scheurden![]()
Als ik naar de Randstad moet, ga ik het liefst met de trein, ik hou ook niet van die drukte en rijd dan ook te onzeker.quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:26 schreef Em31 het volgende:
Ben trouwens ook niet echt een liefhebber van rijden op alles groter dan een tweebaansweg.Ik denk dat je er wel gewoon aan kan wennen als je het vaak doet, maar als ik nu voorbij Almere kom richting Amsterdam vind ik dat zo’n chaos dat ik mezelf nou niet echt de beste rijder vind. Dus dan liever niet voordat ik de persoon ben die de gevaarlijke situaties creëert.
Nee nee ze vallen Armenië niet binnen maar een Armeense enclave op (internationaal erkend) eigen grondgebied.quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:30 schreef Andromache het volgende:
Dus.... Azerbeidzjan valt Armenië binnen. Dus geen Azerbeidzjan in 2024?
https://nos.nl/artikel/24(...)ave-nagorno-karabach
Ik reed gewoon netjes 130quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:29 schreef Strani het volgende:
[..]
En hoe reageerden die mensen dan allemaal op jou?
Heerenveen - Amsterdam Zuid, is prima te doen en zelfs een optie dat je niet over hoeft te stappen. Die gaat niet via Amersfoort, die optie is er wel dan kom je op Centraal aan met meerdere keren overstappen, maar aankomen op Zuid is eigenlijk een stuk idealerquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat is de snelste manier om met het OV naar Amsterdam te komen? Kan je dan ook vanuit Friesland naar Almere of moet je helemaal via Amersfoort?
De snelwegen rondom Amsterdam kan ik prima hebben, maar ik rij liever niet in het centrumquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als ik naar de Randstad moet, ga ik het liefst met de trein, ik hou ook niet van die drukte en rijd dan ook te onzeker.
Ahh oké! Maar hoe loopt die route dan wel? En hoe lang duurt de rit ongeveer?quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Heerenveen - Amsterdam Zuid, is prima te doen en zelfs een optie dat je niet over hoeft te stappen. Die gaat niet via Amersfoort, die optie is er wel dan kom je op Centraal aan met meerdere keren overstappen, maar aankomen op Zuid is eigenlijk een stuk idealer
quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:34 schreef H_T het volgende:
[..]
De snelwegen rondom Amsterdam kan ik prima hebben, maar ik rij liever niet in het centrum
Heerenveen - Zwolle - Lelystad - Almere - Amsterdam, ongeveer 1:40 zonder overstapquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh oké! Maar hoe loopt die route dan wel? En hoe lang duurt de rit ongeveer?
Ahh oké op die manier. Handigquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Heerenveen - Zwolle - Lelystad - Almere - Amsterdam, ongeveer 1:40 zonder overstap
O daar kom ik écht niet met de autoquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:34 schreef H_T het volgende:
[..]
De snelwegen rondom Amsterdam kan ik prima hebben, maar ik rij liever niet in het centrum
Ik vind het erg onoverzichtelijk allemaal, met een hoop fietsen, bussen, trams en anders gespuis. Voeg daar ongeduldige medeweggebruikers aan toe en het is een onprettige ervaringquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
O daar kom ik écht niet met de auto![]()
Zelfs New Mexico niet graag, terwijl hij echt een heel goede chauffeur is.
Vanuit mijn woonplaats ja. Minimaal 2x overstappen en tussen de 2:15 / 2:30 uur reistijd…quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh oké op die manier. HandigNog een hele rit maar het had erger gekund.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |