Ik kwam er laatst ook zo eentje tegen, zo langzaam op de snelweg is eigenlijk gewoon gevaarlijkquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:46 schreef NailQueen het volgende:
Kleine ergenis op de ochtend: op de snelweg rij je 100 km/u. (Of 90 km/u als het niet anders kan). Geen 70/80 zoals de auto die net voor mij reed
Pure genieėn aan het werk!quote:Op dinsdag 19 september 2023 07:43 schreef Em31 het volgende:
Slaperig de laatste pagina van het topic proberen te lezen is niet makkelijk deze keer
[ afbeelding ]
Bibbedieboe, oregano!quote:Op dinsdag 19 september 2023 09:11 schreef Cee het volgende:
Maar ja, uiteindelijk is het toch pindakaas.
Ik ben uiteindelijk bij een parkeerplaats aan de kant gegaan omdat ik er niet meer tegen kon. Ik zag andere auto's hard op de rem trappen. Dat soort mensen denken veilig bezig te zijn maar hebben geen idee wat voor ontstopping ze aanrichten.quote:Op dinsdag 19 september 2023 12:09 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst ook zo eentje tegen, zo langzaam op de snelweg is eigenlijk gewoon gevaarlijk
Kon je niet inhalen dan?quote:Op dinsdag 19 september 2023 12:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben uiteindelijk bij een parkeerplaats aan de kant gegaan omdat ik er niet meer tegen kon. Ik zag andere auto's hard op de rem trappen. Dat soort mensen denken veilig bezig te zijn maar hebben geen idee wat voor ontstopping ze aanrichten.
Ook zo fijn, mensen die rustig met 70 gaan invoegen op een 120 weg waar iedereen 120 rijdt.quote:Op dinsdag 19 september 2023 12:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben uiteindelijk bij een parkeerplaats aan de kant gegaan omdat ik er niet meer tegen kon. Ik zag andere auto's hard op de rem trappen. Dat soort mensen denken veilig bezig te zijn maar hebben geen idee wat voor ontstopping ze aanrichten.
Zoiets gebeurt me echt veel te vaak bij het invoegen op de snelweg. Daar zit een best scherpe bocht en vervolgens niet echt een heel lange invoegstrook. Oudere mensen die dan daar maar 50 blijven rijden terwijl de vrachtwagens langs je razen. Echt wtf, waarom doen zoveel ouderen dat zichzelf ook aan.quote:Op dinsdag 19 september 2023 12:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja dat dusquote:Op dinsdag 19 september 2023 12:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ook zo fijn, mensen die rustig met 70 gaan invoegen op een 120 weg waar iedereen 120 rijdt.
Roger begint gewoon vroeg genoeg om dat nog te mogen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:00 schreef Em31 het volgende:
Roger rijdt blijkbaar wel als enige in Nederland nog 120.
Dan mag je toch 130?quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Roger begint gewoon vroeg genoeg om dat nog te mogen.
Daarom ben ik voor mijn huidige auto voor de variant met de grotere motor gegaanquote:Op dinsdag 19 september 2023 12:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ook zo fijn, mensen die rustig met 70 gaan invoegen op een 120 weg waar iedereen 120 rijdt.
A44, die was volgens mij altijd al 120, nu alleen 's nachts en overdag 100.quote:
Het gaat pas mis als er een trager iemand voor je rijdt en jij geen snelheid mindert.quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Daarom ben ik voor mijn huidige auto voor de variant met de grotere motor gegaan
Gaat alsnog mis als er voor me een trager iemand rijdt, maar dat ligt dan niet aan mij
Tenzij je nog kunt uitwijken.quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het gaat pas mis als er een trager iemand voor je rijdt en jij geen snelheid mindert.
Ik zie inderdaad dat het nog een optie is, zal wel aan de drukte liggen ofzoquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
A44, die was volgens mij altijd al 120, nu alleen 's nachts en overdag 100.
Als ik me niet vergis iig.
Ik dacht echt dat jij alles wistquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:06 schreef Em31 het volgende:
Oh ik zie het al, zijn ook nog 120 wegen. Wist ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |