Het gaat om 1 dader en jij sleept meteen de hele samenleving erbij?quote:Op zondag 17 september 2023 00:29 schreef Selenophilia het volgende:
Aldus de beschaafde vrouwvriendelijke samenleving.
Die voorzitter van de club mag ook wel straf. (of is die inmiddels al overleden oid)quote:’Ja, maar hij brengt ons titels.’”
quote:Op zondag 17 september 2023 00:29 schreef Selenophilia het volgende:
Als ik had gewild dat het zo overkwam bij jou had ik wel gezegd: Dan ga je toch een nieuwe coach zoeken als je een duidelijk nee signaal af wilt geven.quote:Op zondag 17 september 2023 09:08 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Seriously? Ga je de schuld nu echt bij haar leggen?
quote:Op zondag 17 september 2023 09:05 schreef hoechst het volgende:
Waarom is ze niet gestopt bij hem na 1 keer?
Gezien deze opmerking ben jij onderdeel van het probleemquote:Op zondag 17 september 2023 00:29 schreef Selenophilia het volgende:
quote:Op zondag 17 september 2023 09:05 schreef hoechst het volgende:
Hij liet ze hem pijpen en nam dat op. Dat filmpje dreigde hij aan haar ouders te laten zien.quote:Op zondag 17 september 2023 09:05 schreef hoechst het volgende:
Hij heeft bekend.quote:Op zondag 17 september 2023 10:41 schreef theunderdog het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd waarop hij is veroordeeld. Toch zeker niet op enkel getuigenverklaringen mag ik hopen?
En er is geen mens die zich afvraagt of het überhaupt wenselijk is om hele jonge kinderen in zulke trainingskampen te gooien om hen tot willoze sportrobots om te programmeren.quote:Op zondag 17 september 2023 07:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
Vreselijk nieuws en wat een verschrikkelijke situatie moet dat voor haar zijn geweest. Ik ken een soortgelijke situatie van een destijds klasgenootje met veel talent. Die ging ook naar privélessen voor sport om beter te worden en is uiteindelijk naar een tennisschool geëmigreerd. Er was weliswaar geen sprake van verkrachting voor zover ik weet, het verhaal was dat de ouders gepaaid werden door de trainer dat er wel heel veel talent aanwezig was en dat de trainer het talent onder zijn hoede neemt. Ik kan mij alleen maar voorstellen hoe geïsoleerd zij zich moet hebben gevoeld. Vreselijk.
Simpel. Als het kwaad al is geschied, heeft de dader het slachtoffer al behoorlijk in zijn macht. Een topcoach kan je maken en breken. Het melden kan betekenen dat die coach de wedstrijd waar jij van droomde, wel eventjes voor jou annuleert.quote:Op zondag 17 september 2023 09:05 schreef hoechst het volgende:
Nou, wat bedoel je dan wel?quote:Op zondag 17 september 2023 09:17 schreef hoechst het volgende:
[..]
Als ik had gewild dat het zo overkwam bij jou had ik wel gezegd: Dan ga je toch een nieuwe coach zoeken als je een duidelijk nee signaal af wilt geven.
Dat heb ik bewust niet gedaan omdat ik haar niet de schuld wil geven.
quote:Op zondag 17 september 2023 10:50 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Gezien deze opmerking ben jij onderdeel van het probleem
-
Domme opmerkingen en dom-suggestieve filmpjes.quote:Op zondag 17 september 2023 11:18 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Sja, soms moet je domme op merkingen met domme opmerkingen bestrijden.
Altijd beter dan die posts met alleen een emoticon.
Nee, dat heeft hij niet. Hij heeft bekend dat er seksuele relaties waren. Maar volgens hem met wederzijdse toestemming.quote:Op zondag 17 september 2023 10:58 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hij liet ze hem pijpen en nam dat op. Dat filmpje dreigde hij aan haar ouders te laten zien.
[..]
Hij heeft bekend.
quote:Op zondag 17 september 2023 11:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, dat heeft hij niet. Hij heeft bekend dat er seksuele relaties waren. Maar volgens hem met wederzijdse toestemming.
quote:"The extremely upsetting statements by the victims rightly made me feel like a real rot," Andrew Geddes said Wednesday morning before the court retired to deliberate.
He also admitted having "become aware" of his "guilt" and the "horrors" committed.bron
Ik dacht dat we op Fok! zaten excusez moi. Waren jullie altijd maar rechtvaardig.quote:Op zondag 17 september 2023 11:37 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Jij zou het nog geen week of maand volhouden als man als je nu al zo jankt.
-
Wat er in de OP staat is schandalig.
En de man mag en moet boeten.
Wat Selenothingness doet is alles over een kam scheren.
Dat jij daar in mee wil gaan, mooi.
Hmmm, oke. Bijzonder.quote:
Het is FOK!quote:Op zondag 17 september 2023 11:42 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Ik dacht dat we op Fok! zaten excusez moi. Waren jullie altijd maar rechtvaardig.
Zo te zien wil je gewoon graag dat iedereen je héél zielig vindt omdat je een vent bent. Dat is deels gelukt. Je bent inderdaad heel zielig.quote:Op zondag 17 september 2023 11:37 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Jij zou het nog geen week of maand volhouden als man als je nu al zo jankt.
Nee hoor, juist niet.quote:Op zondag 17 september 2023 12:03 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Zo te zien wil je gewoon graag dat iedereen je héél zielig vindt omdat je een vent bent. Dat is deels gelukt. Je bent inderdaad heel zielig.
Je begint met een filmpje van "the anti-feminist" (quote:Op zondag 17 september 2023 12:11 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nee hoor, juist niet.
Dat is nou juist het punt.
Dat jij jezelf en iedereen mee wil trekken in die slachtoffer rol is nou juist het probleem.
Fijn weekend nog.
quote:Op zondag 17 september 2023 13:18 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Je begint met een filmpje van "the anti-feminist" () waarin wordt gesuggereerd dat man zijn zo erg is dat een vrouw er zelfmoord door heeft gepleegd (bekend verhaal waar erg veel in te nuanceren valt). Maar ik zit in de slachtofferrol
Jij ook gedag dan maar.
Iemand die het eens is met de eerste post van Sele neem ik niet serieus.quote:Op zondag 17 september 2023 13:18 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Je begint met een filmpje van "the anti-feminist" () waarin wordt gesuggereerd dat man zijn zo erg is dat een vrouw er zelfmoord door heeft gepleegd (bekend verhaal waar erg veel in te nuanceren valt). Maar ik zit in de slachtofferrol
Jij ook gedag dan maar.
Totaal niet ingaan op wat ik post ookquote:Op zondag 17 september 2023 13:32 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
[..]
Iemand die het eens is met de eerste post van Sele neem ik niet serieus.
Alles over een kam scheren, en dan verbaasd zijn dat je zo'n reactie krijgt is wel apart ja.
Maar beter halen de mods ons gesprek weg aangezien het toch het topic aan het vervuilen is.
En een agree to disagree zit er niet in met jou lijkt mij
Het was anders geweest als de dader lichtgetint was. Maar witte mannen die vrouwen verkrachten zijn echt een uitzondering hoor.quote:Op zondag 17 september 2023 11:31 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Domme opmerkingen en dom-suggestieve filmpjes.![]()
Dit soort zaken overkomt vrouwen een stuk meer dan mannen. Je ziet in dit topic ook al de eerste twijfelzaaiers en victim blamers. In die zin snap ik het cynisme wel een beetje.
Goed man, die ad hominems. De hoeksteen van elke inhoudelijke discussie. En heel goed voor de kwaliteit van dit topic waar je zo ongerust over bent.quote:Op zondag 17 september 2023 13:41 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Aangezien ik je al vaker in discussies heb gezien op het forum weet ik zo onderhand dat je moeite hebt met andere meningen.
En gezien je ook niet verder ingaat op het feit dat Sele alles over een kant scheert is het vrij simpel.
Kruip eens weg achter de pc en ga in het gras staan met je blote voeten.
Als je bedoelt dat de meeste mannen niet verkrachten heb je natuurlijk gelijk. Maar wat ik zei is dat vrouwen vaker slachtoffer zijn en mannen vaker dader bij seksueel geweld. Hoeveel je de andere kant zeker niet behoort te ontkennen en bagatelliseren klopt dat statement volgens mij wel.quote:Op zondag 17 september 2023 13:43 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Het was anders geweest als de dader lichtgetint was. Maar witte mannen die vrouwen verkrachten zijn echt een uitzondering hoor.
Sorry, ik was sarcastischquote:Op zondag 17 september 2023 13:53 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Als je bedoelt dat de meeste mannen niet verkrachten heb je natuurlijk gelijk. Maar wat ik zei is dat vrouwen vaker slachtoffer zijn en mannen vaker dader bij seksueel geweld. Hoeveel je de andere kant zeker niet behoort te ontkennen en bagatelliseren klopt dat statement volgens mij wel.
Ohquote:
quote:Op zondag 17 september 2023 13:43 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Het was anders geweest als de dader lichtgetint was. Maar witte mannen die vrouwen verkrachten zijn echt een uitzondering hoor.
Je hebt gelezen dat ze 12 was toen dit begon en dus sprake was van een flinke ongelijke machtsverhouding? Je snapt hoe grooming werkt? Je snapt hoe moeilijk het is voor een slachtoffer om te vertellen wat er is gebeurd, zelfs al ze al lang en breed volwassen zou zijn? Je snapt hoe trauma werkt?quote:Op zondag 17 september 2023 13:46 schreef asco het volgende:
Waarom ga je de volgende dag dan nog terug als je de dag daarvoor 3 keer verkracht bent?
Nou, schijnbaar niet.quote:Op zondag 17 september 2023 14:07 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Je hebt gelezen dat ze 12 was toen dit begon en dus sprake was van een flinke ongelijke machtsverhouding? Je snapt hoe grooming werkt? Je snapt hoe moeilijk het is voor een slachtoffer om te vertellen wat er is gebeurd, zelfs al ze al lang en breed volwassenen zou zijn? Je snapt hoe trauma werkt?
Dit, plus dit is niet op zaterdag naar de club he, dit is elke dag trainen, soms intern, dus niet thuis. Dan begin je echt niets als je 12 bent. Ik mag dan ook toch wel aannemen dat dit soort reacties gewoon troll pogingen zijn?quote:Op zondag 17 september 2023 14:07 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Je hebt gelezen dat ze 12 was toen dit begon en dus sprake was van een flinke ongelijke machtsverhouding? Je snapt hoe grooming werkt? Je snapt hoe moeilijk het is voor een slachtoffer om te vertellen wat er is gebeurd, zelfs al ze al lang en breed volwassenen zou zijn? Je snapt hoe trauma werkt?
Daar zeg je een waar iets: je kunt je moeilijk voorstellen hoe iemand zou handelen die in zo'n situatie zit. Dat is zowel gelukkig omdat dat betekent dat je zo'n trauma niet hebt als ongelukkig omdat het onbegrip in de hand werkt.quote:
quote:Op zondag 17 september 2023 00:29 schreef Selenophilia het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |