abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_210681095
quote:
12s.gif Op dinsdag 19 september 2023 10:12 schreef SQ het volgende:

[..]
Ik weet niet of de hele dag opgejaagd worden door hyperactieve peuters voor de kippen ook als beter leven voelt :P
Dat is waar, :D maar principieel kan ik gewoon geen eieren kopen van kippen waarvan je weet dat ze hun kont amper kunnen keren.
pi_210681158
quote:
12s.gif Op dinsdag 19 september 2023 10:12 schreef SQ het volgende:

[..]
Ik weet niet of de hele dag opgejaagd worden door hyperactieve peuters voor de kippen ook als beter leven voelt :P
_O-
Of kippen die in een te klein hok zitten of een zware Burn-out hebben ... moeilijke keuze...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Spellchecker dinsdag 19 september 2023 @ 15:28:12 #78
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_210683976
Ik heb schouderhammix ingeslagen; die blikjes van Unox.
Zag laatst dat ze binnenkort uit het assortiment gingen, en vandaag lagen ze in de aanbiedingenbak.
Van ¤4,69 voor ¤2,50 *O*

Tht 2025, 2026.

Ideaal voor een simpele macaroni, ham/prei-salade :9~
pi_210684555
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 10:05 schreef exode het volgende:
De goedkoopste eieren haal ik gewoon bij de kinderboerderij, die kippen hebben ook nog eens een veel beter leven.

Mijn werkgever heeft nu ook TGTG op kantoor, voor mij niet interessant met een gezin want het zijn vooral broodjes, maar wel goed dat ze het doen. Ze zijn ook steeds snel op begreep ik van een collega.
Wat vragen ze daar voor de eieren? Ik haal ze hier bij iemand die voor de hobby kippen heeft en die zet dan een doosje buiten als ze over zijn. Ik weet dus nooit precies wanneer wel of wanneer niet. Eerst was 0,50 voor 6 eieren maar inmiddels 1,- voor 6 eieren. Erg wisselend qua formaat.
pi_210707249
Voor de veelbestellers op Aliexpress.. Het kan lonend zijn om de prijzen even te wisselen naar bijv USD.

Het item dat ik net wilde bestellen kostte 14 euro, maar als ik hetzelfde item in USD opvraag kost ie 14 USD.
Een dollar kost 0,94 euro ofwel een besparing van 6%.
pi_210707727
Ik had altijd het idee dat de Dekamarkt en Dirk even duur waren aangezien ze vrijwel dezelfde winkel zijn. Maar bij vergelijking schrik ik toch van het enorme verschil. Dezelfde doos eieren is bij Deka 80 cent duurder dan bij Dirk. Exact dezelfde maaltijdsalade scheelt ruim een euro. Bizar! Toch maar vaker naar de Dirk dus.
pi_210707765
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 19:10 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik had altijd het idee dat de Dekamarkt en Dirk even duur waren aangezien ze vrijwel dezelfde winkel zijn. Maar bij vergelijking schrik ik toch van het enorme verschil. Dezelfde doos eieren is bij Deka 80 cent duurder dan bij Dirk. Exact dezelfde maaltijdsalade scheelt ruim een euro. Bizar! Toch maar vaker naar de Dirk dus.
Ik ben ook Dirk-fan geworden. Tuurlijk hebben ze daar ook dure dingen. Maar ik was vandaag 50 euro voor twee volle tassen boodschappen kwijt. Als ik dat vergelijk met de AH hier om de hoek.. :{
Definitely not CIA
pi_210707781
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 19:10 schreef bloempje-moi het volgende:
Ja, Deka is niet goedkoop, ben er geen fan van, ik kwam er alleen voor de goede aanbiedingen toen ik er vlakbij woonde, ik nam er nooit iets extra mee
pi_210708094
Ik heb vandaag geen boodschappen gedaan. Dat bespaart ook een hoop!

De bestelling van backlight verlichting voor een van straat geplukte tv lukt niet :( Nog een paar pogingen doen van de week en dan heb ik als het meezit voor 15 euro en een uurtje knutselen een 55" 4k smarttv met gratis Netflix, want dat zit er ook nog op :)

Dacht dat DEKA en DIRK een en hetzelfde concern waren? Kennelijk niet dus.

[ Bericht 44% gewijzigd door Inbox op 21-09-2023 19:41:40 ]
  Moderator donderdag 21 september 2023 @ 19:43:33 #85
185648 crew  mascara-klodder
make-up veeg
pi_210708171
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2023 19:12 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik ben ook Dirk-fan geworden. Tuurlijk hebben ze daar ook dure dingen. Maar ik was vandaag 50 euro voor twee volle tassen boodschappen kwijt. Als ik dat vergelijk met de AH hier om de hoek.. :{
Hier ookal jaren Dirk-fan.

Boodschappenlijstje voor morgen:
pi_210708172
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 19:35 schreef Inbox het volgende:
Ik heb vandaag geen boodschappen gedaan. Dat bespaart ook een hoop!

De bestelling van backlight verlichting voor een van straat geplukte tv lukt niet :( Nog een paar pogingen doen van de week en dan heb ik als het meezit voor 15 euro en een uurtje knutselen een 55" 4k smarttv met gratis Netflix, want dat zit er ook nog op :)

Dacht dat DEKA en DIRK een en hetzelfde concern waren? Kennelijk niet dus.
Dat was wel altijd zo geloof ik!
pi_210708243
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 19:43 schreef Donna het volgende:

[..]
Dat was wel altijd zo geloof ik!
Dacht ik dus ook. Ook dezelfde huismerkproducten. Maar het prijsverschil is enorm!
pi_210708383
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 19:43 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Hier ookal jaren Dirk-fan.

Boodschappenlijstje voor morgen:
[ link | afbeelding ]
Eiwitten voor jou hè. O+
Ik heb ook die kippendij meegenomen, voor de nasi morgen, met die faja lobi. En die proteïne yoghurt en de Kvarg (10 gram eiwit per 100 gram). Kvarg is 1,39 nu bij de Dirk en 2,69 bij de AH.
Echt bizar dat verschil. En best lang houdbaar.
Ben echt heel blij met de Dirk.
Definitely not CIA
  vrijdag 22 september 2023 @ 08:08:43 #89
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_210713561
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 18:31 schreef Inbox het volgende:
Voor de veelbestellers op Aliexpress.. Het kan lonend zijn om de prijzen even te wisselen naar bijv USD.

Het item dat ik net wilde bestellen kostte 14 euro, maar als ik hetzelfde item in USD opvraag kost ie 14 USD.
Een dollar kost 0,94 euro ofwel een besparing van 6%.
Betaal je dan op je creditcard geen kosten voor het betalen in een andere valuta?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_210713607
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 08:08 schreef avotar het volgende:

[..]
Betaal je dan op je creditcard geen kosten voor het betalen in een andere valuta?
koerswisseling kost gewoon geld op een normale CC in iedergeval, maar dan nog kan het goedkoper zijn
pi_210715462
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 08:08 schreef avotar het volgende:

[..]
Ik betaal via Revolut een minimale of geen opslag. Half procent geloof ik max en dat is dan geloof ik enkel in het weekend of boven de 1000 euro per maand. Verder is het gewoon de live wisselkoers zo'n beetje.

Debitcard trouwens, meer specifiek een Visa card momenteel. Ik heb dat ding eigenlijk speciaal voor Netflix-abonnement aangeschaft, maar ook ideaal dus voor toko's als Aliexpress.

Die hele rekening levert me trouwens toch geld op, omdat ik me heb laten werven en een deel van dat bedrag heb gekregen van degene die ik mij heb laten werven. Als iemand wil, kan ik 'm ook werven en deel ik mijn referral met hem/haar. Levert je 2-5 tientjes op, afhankelijk van de bonus.

[ Bericht 31% gewijzigd door Inbox op 22-09-2023 12:57:25 ]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')