Dat is waar,quote:Op dinsdag 19 september 2023 10:12 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik weet niet of de hele dag opgejaagd worden door hyperactieve peuters voor de kippen ook als beter leven voelt
quote:Op dinsdag 19 september 2023 10:12 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik weet niet of de hele dag opgejaagd worden door hyperactieve peuters voor de kippen ook als beter leven voelt
Wat vragen ze daar voor de eieren? Ik haal ze hier bij iemand die voor de hobby kippen heeft en die zet dan een doosje buiten als ze over zijn. Ik weet dus nooit precies wanneer wel of wanneer niet. Eerst was 0,50 voor 6 eieren maar inmiddels 1,- voor 6 eieren. Erg wisselend qua formaat.quote:Op dinsdag 19 september 2023 10:05 schreef exode het volgende:
De goedkoopste eieren haal ik gewoon bij de kinderboerderij, die kippen hebben ook nog eens een veel beter leven.
Mijn werkgever heeft nu ook TGTG op kantoor, voor mij niet interessant met een gezin want het zijn vooral broodjes, maar wel goed dat ze het doen. Ze zijn ook steeds snel op begreep ik van een collega.
Ik ben ook Dirk-fan geworden. Tuurlijk hebben ze daar ook dure dingen. Maar ik was vandaag 50 euro voor twee volle tassen boodschappen kwijt. Als ik dat vergelijk met de AH hier om de hoek..quote:Op donderdag 21 september 2023 19:10 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik had altijd het idee dat de Dekamarkt en Dirk even duur waren aangezien ze vrijwel dezelfde winkel zijn. Maar bij vergelijking schrik ik toch van het enorme verschil. Dezelfde doos eieren is bij Deka 80 cent duurder dan bij Dirk. Exact dezelfde maaltijdsalade scheelt ruim een euro. Bizar! Toch maar vaker naar de Dirk dus.
Ja, Deka is niet goedkoop, ben er geen fan van, ik kwam er alleen voor de goede aanbiedingen toen ik er vlakbij woonde, ik nam er nooit iets extra meequote:Op donderdag 21 september 2023 19:10 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik had altijd het idee dat de Dekamarkt en Dirk even duur waren aangezien ze vrijwel dezelfde winkel zijn. Maar bij vergelijking schrik ik toch van het enorme verschil. Dezelfde doos eieren is bij Deka 80 cent duurder dan bij Dirk. Exact dezelfde maaltijdsalade scheelt ruim een euro. Bizar! Toch maar vaker naar de Dirk dus.
Hier ookal jaren Dirk-fan.quote:Op donderdag 21 september 2023 19:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik ben ook Dirk-fan geworden. Tuurlijk hebben ze daar ook dure dingen. Maar ik was vandaag 50 euro voor twee volle tassen boodschappen kwijt. Als ik dat vergelijk met de AH hier om de hoek..
Dat was wel altijd zo geloof ik!quote:Op donderdag 21 september 2023 19:35 schreef Inbox het volgende:
Ik heb vandaag geen boodschappen gedaan. Dat bespaart ook een hoop!
De bestelling van backlight verlichting voor een van straat geplukte tv lukt nietNog een paar pogingen doen van de week en dan heb ik als het meezit voor 15 euro en een uurtje knutselen een 55" 4k smarttv met gratis Netflix, want dat zit er ook nog op
Dacht dat DEKA en DIRK een en hetzelfde concern waren? Kennelijk niet dus.
Dacht ik dus ook. Ook dezelfde huismerkproducten. Maar het prijsverschil is enorm!quote:Op donderdag 21 september 2023 19:43 schreef Donna het volgende:
[..]
Dat was wel altijd zo geloof ik!
Eiwitten voor jou hè.quote:Op donderdag 21 september 2023 19:43 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hier ookal jaren Dirk-fan.
Boodschappenlijstje voor morgen:
[ link | afbeelding ]
Betaal je dan op je creditcard geen kosten voor het betalen in een andere valuta?quote:Op donderdag 21 september 2023 18:31 schreef Inbox het volgende:
Voor de veelbestellers op Aliexpress.. Het kan lonend zijn om de prijzen even te wisselen naar bijv USD.
Het item dat ik net wilde bestellen kostte 14 euro, maar als ik hetzelfde item in USD opvraag kost ie 14 USD.
Een dollar kost 0,94 euro ofwel een besparing van 6%.
koerswisseling kost gewoon geld op een normale CC in iedergeval, maar dan nog kan het goedkoper zijnquote:Op vrijdag 22 september 2023 08:08 schreef avotar het volgende:
[..]
Betaal je dan op je creditcard geen kosten voor het betalen in een andere valuta?
Ik betaal via Revolut een minimale of geen opslag. Half procent geloof ik max en dat is dan geloof ik enkel in het weekend of boven de 1000 euro per maand. Verder is het gewoon de live wisselkoers zo'n beetje.quote:Op vrijdag 22 september 2023 08:08 schreef avotar het volgende:
[..]
Betaal je dan op je creditcard geen kosten voor het betalen in een andere valuta?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |