Eerst moeten we maar dat Champions League potje simpel gaan winnen voordat we gaan discussiëren met hoeveel goals verschil we van Ajax gaan winnen.quote:Op zondag 17 september 2023 22:33 schreef De_Kraam het volgende:
Eerst Celtic maar winnen. Net als Arend Martijn gaan wij NIET verder kijken dan de eerstvolgende pot.
2 jaar op rij winnen in Amsterdam, dat moet voor het laatst in de jaren 50 zijn geweest ofzo.quote:Op zondag 17 september 2023 21:00 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Op basis van de huidige vorm verwacht je een 0-4 walk-over. Ware het niet dat het toch gewoon Ajax-Feyenoord blijft. Met 0-1 zou ik rammend tevreden zijn.
0-10 zou wel ironisch en legendarisch zijn...quote:Op zondag 17 september 2023 16:43 schreef Kerftminister het volgende:
Moet je echt minimaal 0-4 winnen hoor zondag.
Laten we gewoon blij zijn met überhaupt een overwinning. Zelfs een lelijke 0-1quote:Op maandag 18 september 2023 08:52 schreef ashardalan het volgende:
[..]
0-10 zou wel ironisch en legendarisch zijn...
En toen ging de wekker
Precies.. Hoogmoed past niet bij Feyenoordquote:Op maandag 18 september 2023 09:31 schreef alopio het volgende:
[..]
Laten we gewoon blij zijn met überhaupt een overwinning. Zelfs een lelijke 0-1
Dit.quote:Op maandag 18 september 2023 09:31 schreef alopio het volgende:
[..]
Eens, vandaar de toevoeging "en toen ging de wekker"quote:Op maandag 18 september 2023 09:31 schreef alopio het volgende:
[..]
quote:
Ik schrok hier van en dacht dat de aftrap om 18:45 uur was.. maar 21:00 uur wordt alsnog ook lastig?quote:Op maandag 18 september 2023 10:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]![]()
Nu al zin in. Het wordt alleen een race tegen de klok om op tijd te zijn. @:Pisces29 heeft hetzelfde probleem geloof ik
Ze gaan eerst uit eten.quote:Op maandag 18 september 2023 10:39 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik schrok hier van en dacht dat de aftrap om 18:45 uur was.. maar 21:00 uur wordt alsnog ook lastig?
Ja, vooralsnog 2 afspraken staanquote:Op maandag 18 september 2023 10:39 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik schrok hier van en dacht dat de aftrap om 18:45 uur was.. maar 21:00 uur wordt alsnog ook lastig?
Ik duim voor je dat alles lukt makker!quote:Op maandag 18 september 2023 10:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, vooralsnog 2 afspraken staan. Maar ik ga kijken of ik er één kan skippen. Dan ben ik ruim op tijd
Herkenbaar. Gelukkig mis ik hier maar 1 CL-pot van Union van m'n passe-partout.quote:Op maandag 18 september 2023 10:47 schreef fetX het volgende:
Ik ben op 2 wedstrijddagen met vakantie dus toch maar geen passe partout gekocht.
Deze man is vet rijk!quote:Op maandag 18 september 2023 10:47 schreef fetX het volgende:
Ik ben op 2 wedstrijddagen met vakantie dus toch maar geen passe partout gekocht.
Je bent pas rijk als je een CL passe-partout hebt van een Premier League club.quote:
Je slaat maar gewoon je vakanties over om naar Feyenoord te gaan.quote:Op maandag 18 september 2023 10:47 schreef fetX het volgende:
Celtic kan wel aardig ballen, gaat geen walk-over worden.quote:Op maandag 18 september 2023 10:51 schreef Cupfighter het volgende:
Hoe schatten we Celtic in, is het veel beter dan Rangers die door PSV werden weggespeeld?
Niveau AZ. Pittig maar in principe ben je beter dusquote:Op maandag 18 september 2023 10:51 schreef Cupfighter het volgende:
Hoe schatten we Celtic in, is het veel beter dan Rangers die door PSV werden weggespeeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |