Die minderwaardigheidscomplex. Je had toch gehoopt dat het na vorig seizoen minder zou worden.quote:Op zondag 17 september 2023 16:30 schreef bbuddybb het volgende:
Beschamend dat we hier volgend weekend op de een of andere manier niet van zullen weten te winnen.
Die goal in de Kuip met die 1-1 was toch ook echt ongekend. Die gasten komen vaak genoeg goed weg tegen ons.quote:Op zondag 17 september 2023 16:33 schreef CR7 het volgende:
[..]
Die minderwaardigheidscomplex. Je had toch gehoopt dat het na vorig seizoen minder zou worden.
Na die MOKERSLAG die ze tegen Marseille oplopen is het gewoon aangeschoten wild.quote:Op zondag 17 september 2023 16:30 schreef bbuddybb het volgende:
Beschamend dat we hier volgend weekend op de een of andere manier niet van zullen weten te winnen.
Vorig seizoen was Ajax aanvallend gewoon wel beter dan wij, en bovendien had je zo’n Klaassen of Tadic bij wie het Klassiekergevoel dan aanscherpt die aan één zo’n teringmomentje genoeg hebben.quote:Op zondag 17 september 2023 16:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Die goal in de Kuip met die 1-1 was toch ook echt ongekend. Die gasten komen vaak genoeg goed weg tegen ons.
Al vind ik ons dit seizoen -voor het eerst sinds jaren- voorlopig kwalitatief ook gewoon beter. Dat is wel een verschil.
Gevalletje Grillitsch.quote:Op zondag 17 september 2023 16:46 schreef fetX het volgende:
Overigens, die Mannsverk![]()
Blij dat wij die niet hebben gehaald.
Exact dit. De laatste keer dat Feyenoord kwalitatief echt beter was dan Ajax kan ik mij niet eens herinneren. Feyenoord heeft vaak gehad dat ze beter waren maar ook dat was vaak obv opportunisme en niet zozeer kwaliteit. Nu ben je en kwalitatief beter en heb je het moment mee.quote:Op zondag 17 september 2023 16:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vorig seizoen was Ajax aanvallend gewoon wel beter dan wij, en bovendien had je zo’n Klaassen of Tadic bij wie het Klassiekergevoel dan aanscherpt die aan één zo’n teringmomentje genoeg hebben.
Maar dit seizoen vind ik ons gewoon écht beter. Op alle parameters
Ach, het is natuurlijk ook niet lekker spelen als nieuweling in een drollenelftal.quote:Op zondag 17 september 2023 16:46 schreef fetX het volgende:
Overigens, die Mannsverk![]()
Blij dat wij die niet hebben gehaald.
Ik schrik wel als aannames en simpele balletjes breed al niet goed gaan.quote:Op zondag 17 september 2023 16:49 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Ach, het is natuurlijk ook niet lekker spelen als nieuweling in een drollenelftal.
Bij ons is het makkelijker om mee te spelen, omdat het nu eenmaal wel al staat.
Uiteindelijk winnen we ook meestal bij Ajax als we boven ze staan.quote:Op zondag 17 september 2023 16:48 schreef CR7 het volgende:
[..]
Exact dit. De laatste keer dat Feyenoord kwalitatief echt beter was dan Ajax kan ik mij niet eens herinneren. Feyenoord heeft vaak gehad dat ze beter waren maar ook dat was vaak obv opportunisme en niet zozeer kwaliteit. Nu ben je en kwalitatief beter en heb je het moment mee.
Ging bij Wieffer een paar weken terug ook niet zo lekker, dus hoeft niet alles te zeggen.quote:Op zondag 17 september 2023 16:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik schrik wel als aannames en simpele balletjes breed al niet goed gaan.
Tuurlijk, maar de eerste indruk is niet best en dan gaat het om basistechniek.quote:Op zondag 17 september 2023 16:54 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ging bij Wieffer een paar weken terug ook niet zo lekker, dus hoeft niet alles te zeggen.
Dat was afgelopen seizoen natuurlijk al.quote:Op zondag 17 september 2023 16:48 schreef CR7 het volgende:
[..]
Exact dit. De laatste keer dat Feyenoord kwalitatief echt beter was dan Ajax kan ik mij niet eens herinneren. Feyenoord heeft vaak gehad dat ze beter waren maar ook dat was vaak obv opportunisme en niet zozeer kwaliteit. Nu ben je en kwalitatief beter en heb je het moment mee.
Wellicht, maar spanning en onduidelijke instructies kunnen veel met een speler doen in een nieuw elftal. Zeker in een ploeg waarin iedereen maar lukraak zonder duidelijk plan gehaald is en de trainer geen Engels spreektquote:Op zondag 17 september 2023 17:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar de eerste indruk is niet best en dan gaat het om basistechniek.
Na al die jaren knijpen beginnen ze nu een beetje slap te hangenquote:Op zondag 17 september 2023 11:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik raakte gisteren alleen een beetje verveeld. Mijn billen zijn helemaal deze staat van relaxedheid niet gewend.
Precies.quote:Op zondag 17 september 2023 16:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We gaan ze gewoon tyfushard opvreten
Op basis van de huidige vorm verwacht je een 0-4 walk-over. Ware het niet dat het toch gewoon Ajax-Feyenoord blijft. Met 0-1 zou ik rammend tevreden zijn.quote:Op zondag 17 september 2023 18:20 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat was afgelopen seizoen natuurlijk al.
Wat ook weer genoeg zegt natuurlijk, want toen hadden we thuis OOK moeten winnen. Je speelde ze in fases helemaal zoek, en dan gaat er toch weer een debiele goal in aan hun kant. Dus op basis van kwaliteit en momentum moet je gewoon winnen in Amsterdam, maar de historie leert dat het ook gewoon een 1-1 kan worden (of 2-1).
Ik zou een 0-1 dikke prima vinden. Maar laten we eerst focussen op Celticquote:Op zondag 17 september 2023 21:00 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Op basis van de huidige vorm verwacht je een 0-4 walk-over. Ware het niet dat het toch gewoon Ajax-Feyenoord blijft. Met 0-1 zou ik rammend tevreden zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |