Mooiste moment van de wedstrijdquote:Op zaterdag 16 september 2023 20:07 schreef Pistolero het volgende:
Godverdomme, 2e helft niet kunnen kijken en nu de eerste goal van Lingr gemist.
Supersub #2quote:Op zaterdag 16 september 2023 20:07 schreef Pistolero het volgende:
Net even teruggekeken en dat was een uitstekend goaltje hoor. Toch heerlijk man, zo'n gozer met energie voor 10 die maar blijft rennen.quote:Op zaterdag 16 september 2023 20:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mooiste moment van de wedstrijd
Het kan ook nog beter, we zijn pas net begonnen. Wat een genot dit elftal zeg.quote:Op zaterdag 16 september 2023 20:52 schreef hhh38 het volgende:
Stukje van de persconferentie bij ESPN gezien. Arne die na een 6-1 overwinning gewoon begint over dingen die beter moeten
Oh wauw, veel plezier! Het eten is er in elk geval fantastisch en gastvrijheid nemen ze er zo serieus dat je er soms een beetje bang van wordt. Vreselijk mooie landschappen en oude kerken en zo.quote:Op zaterdag 16 september 2023 19:54 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb niet kunnen kijken, maar Arne heeft het dit seizoen wel heel snel op de rit gekregen, wat een overmacht
Ik zit de komende 2 weken in Georgië, hopelijk krijg ik nog iets mee van die heerlijke potjes die er nu aan komen
Betere corners ja.quote:Op zaterdag 16 september 2023 20:52 schreef hhh38 het volgende:
Stukje van de persconferentie bij ESPN gezien. Arne die na een 6-1 overwinning gewoon begint over dingen die beter moeten
Niet meer.quote:Op zaterdag 16 september 2023 19:47 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Hij zit nu bij de scouting, dus eigenlijk ook een van de hoofdverantwoordelijken voor de stijgende lijn van de afgelopen jaren.
https://www.veed.io/view/(...)=&sharingWidget=truequote:Op zaterdag 16 september 2023 20:07 schreef Pistolero het volgende:
Dat denk ik al 2 weken. De onderlinge duels gaan super belangrijk worden.quote:Op zaterdag 16 september 2023 21:23 schreef Pistolero het volgende:
Die 2 gelijke spelen kunnen je nog wel eens heel duur komen te staan. PSV en Feyenoord zijn wel echt heel veel beter dan de rest van de eredivisie op dit moment en ik zie beide ploegen eigenlijk amper meer punten verspelen. Denk dat je wel richting de 90 punten moet gaan dit seizoen om kampioen te worden.
Stiekem hoop ik dat we straks weer classic Bosz gaan krijgen met een flitsende start en totale implosie in de 2e seizoenshelft. Maar ik denk niet dat dat daadwerkelijk gaat gebeuren, daarvoor zijn veel ploegen in de eredivisie ook gewoon te zwak.quote:Op zaterdag 16 september 2023 21:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat denk ik al 2 weken. De onderlinge duels gaan super belangrijk worden.
De enige wedstrijden met grote kans op puntverlies zijn die tegen de andere top 5 ploegen. Al gaat Europees voetbal natuurlijk ook effect hebben, weet niet of PSV ook zo fit is.
en dat wij Ajax uit wel winnen. Want dat vind ik nog steeds geen vanzelfsprekendheid.quote:Op zaterdag 16 september 2023 21:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we eerst maar eens kijken of beide ploegen het ook kunnen op een koude winteravond in Enschede of Almelo.
Typische 1-0 wedstrijd.quote:Op zaterdag 16 september 2023 21:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
en dat wij Ajax uit wel winnen. Want dat vind ik nog steeds geen vanzelfsprekendheid.
Dat is zeker zo, maar het niveauverschil is dit jaar echt enorm groot.quote:Op zaterdag 16 september 2023 21:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
en dat wij Ajax uit wel winnen. Want dat vind ik nog steeds geen vanzelfsprekendheid.
doet van rhijn weer mee?quote:Op zaterdag 16 september 2023 21:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Typische 1-0 wedstrijd.
Vrije trap vanaf 35 meter enzo.
Het zou zo mooi zijn als we Ajax pijn kunnen doen. Echt pijn. Maar de statistieken zijn inderdaad ronduit beroerdquote:Op zaterdag 16 september 2023 21:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zetten minder druk, maar voetballen beter.
Ik koester nog gewoon afgelopen 19 maart.quote:Op zondag 17 september 2023 08:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het zou zo mooi zijn als we Ajax pijn kunnen doen. Echt pijn. Maar de statistieken zijn inderdaad ronduit beroerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |