quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:33 schreef ashardalan het volgende:
Lekker kritisch blijven op de dingen die nog verbetertd kunnen worden
Nee joh.quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:56 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Blies jij vorig jaar thuis tegen PSV ook niet zo hard van de toren?
Ik vind Tsjechische Linssen een leuk ventje.quote:Op zaterdag 16 september 2023 19:12 schreef Pisces29 het volgende:
Lingr en GeertGod zijn al maatjes.
Hij vond zelf dat hij wel lekker aan het ballen was.quote:Op zaterdag 16 september 2023 19:15 schreef De_Kraam het volgende:
Kom uit de Kuip en zit nu in een stiltecoupé met de enige echte Tim de Cler. Mijn dag kan niet meer stuk allen.
Zal hem zo effe zeggen dat hij er niet zo veel van kon.
Ga je mond spoelen.quote:Op zaterdag 16 september 2023 19:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind Tsjechische Linssen een leuk ventje.
Net zei iemand tegen hem "Jij bent toch de grote vriend van Mario Been?" (lol)quote:Op zaterdag 16 september 2023 19:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij vond zelf dat hij wel lekker aan het ballen was.
Eens.quote:Op zaterdag 16 september 2023 19:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind Tsjechische Linssen een leuk ventje.
Was hij blij voor Heerenveen dat het er maar 6 bleven vandaag?quote:Op zaterdag 16 september 2023 19:15 schreef De_Kraam het volgende:
Kom uit de Kuip en zit nu in een stiltecoupé met de enige echte Tim de Cler. Mijn dag kan niet meer stuk allen.
Nah ja, als ze ook tegen die 2 zo makkelijk winnen, wordt ja alsnog makkelijk kampioenquote:Op zaterdag 16 september 2023 18:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren als je ziet hoe makkelijk PSV en AZ vooralsnog de punten binnenslepen, en wij zijn gestart met vier strafpunten natuurlijk.
Het was echt niet gek geweest als we vandaag de dubbele cijfers hadden gehaald. Wat een missers zaten er tussenquote:Op zaterdag 16 september 2023 19:34 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Was hij blij voor Heerenveen dat het er maar 6 bleven vandaag?
Hij zit nu bij de scouting, dus eigenlijk ook een van de hoofdverantwoordelijken voor de stijgende lijn van de afgelopen jaren.quote:Op zaterdag 16 september 2023 19:15 schreef De_Kraam het volgende:
Santi had niet z'n beste dag. Dan was die 6 al voor de rust op het scorebord verschenen.quote:Op zaterdag 16 september 2023 19:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Het was echt niet gek geweest als we vandaag de dubbele cijfers hadden gehaald. Wat een missers zaten er tussen
Maar de afgelopen twee wedstrijden ook. Het niveauverschil is zo enorm iedere keer, dit heb ik nog nooit meegemaakt.quote:Op zaterdag 16 september 2023 19:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Het was echt niet gek geweest als we vandaag de dubbele cijfers hadden gehaald. Wat een missers zaten er tussen
Ook in den vreemden hebben ze tegenwoordig internet.quote:Op zaterdag 16 september 2023 19:54 schreef hhh38 het volgende:
Ik zit de komende 2 weken in Georgië, hopelijk krijg ik nog iets mee van die heerlijke potjes die er nu aan komen
Veel plezier maat, Georgië is een fantastisch land. Tbilisi en Sighnaghi zijn echt waanzinnig, en volgens mij zit je nog in het goede seizoen om te hiken door Svanettiquote:Op zaterdag 16 september 2023 19:54 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb niet kunnen kijken, maar Arne heeft het dit seizoen wel heel snel op de rit gekregen, wat een overmacht
Ik zit de komende 2 weken in Georgië, hopelijk krijg ik nog iets mee van die heerlijke potjes die er nu aan komen
Hikenquote:Op zaterdag 16 september 2023 19:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Veel plezier maat, Georgië is een fantastisch land. Tbilisi en Sighnaghi zijn echt waanzinnig, en volgens mij zit je nog in het goede seizoen om te hiken door Svanetti
Thanks!quote:Op zaterdag 16 september 2023 19:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Veel plezier maat, Georgië is een fantastisch land. Tbilisi en Sighnaghi zijn echt waanzinnig, en volgens mij zit je nog in het goede seizoen om te hiken door Svanetti
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |