Hahaha te accuraatquote:Op zaterdag 16 september 2023 18:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Morgen word ik wakker en is Henk Fraser onze trainer en hebben we zojuist 0-0 gespeeld en staan we vijfde.
De eerstvolgende competitiewedstrijd als het kan.quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nog meer wedstrijden met zoveel goals winnen graag.
Ach, tegen Ajax teken ik al voor een minimale overwinning.quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:30 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
De eerstvolgende competitiewedstrijd als het kan.
Dat is de juiste mentaliteit, aldus @GGMMquote:Op zaterdag 16 september 2023 18:33 schreef ashardalan het volgende:
Lekker kritisch blijven op de dingen die nog verbetert kunnen worden
Daar heeft hij, imo, gelijk in.quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is de juiste mentaliteit, aldus @:GGMM
@onlogisch en @GGMM vinden dat ook altijd goed.quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:33 schreef ashardalan het volgende:
HYSTERISCHE NEGATIVITEITquote:Op zaterdag 16 september 2023 18:33 schreef ashardalan het volgende:
Wat zou het mooi zijn als we een keertje makkelijk kampioen wordenquote:Op zaterdag 16 september 2023 18:40 schreef Erasmus het volgende:
NEE NATUURLIJK NIET![]()
We gaan de rest gewoon OPVRETEN![]()
Alles wat ik tot nu toe heb gezien van Feyenoord heb ik alleen op de Playstation kunnen meemaken, dus dat zou in datzelfde lijntje liggen (en mooi zijn).quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:44 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Wat zou het mooi zijn als we een keertje makkelijk kampioen worden
Dat gaat niet gebeuren als je ziet hoe makkelijk PSV en AZ vooralsnog de punten binnenslepen, en wij zijn gestart met vier strafpunten natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:44 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Wat zou het mooi zijn als we een keertje makkelijk kampioen worden
Blies jij vorig jaar thuis tegen PSV ook niet zo hard van de toren?quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Leuke walk-over vandaag met uitstekend spel
Toch wel een geweldig weekje komt eraan, thuis in de Champions League tegen Celtic en daarna uit naar het slechtste Ajax in een jaartje of 25. Wat heb ik hier zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |