Wtfquote:Op maandag 18 september 2023 22:17 schreef Pistolero het volgende:
[ twitter ]
Bozenik is die hele Portugese competitie aan het slopen. Topscorer en koploper met Boavista, genot.
Dat doorverkooppercentage gaat nog flink wat miljoentjes opleveren op deze manier.
Puskas Award 2023-2024quote:Op maandag 18 september 2023 22:17 schreef Pistolero het volgende:
[ twitter ]
Bozenik is die hele Portugese competitie aan het slopen. Topscorer en koploper met Boavista, genot.
Dat doorverkooppercentage gaat nog flink wat miljoentjes opleveren op deze manier.
Altijd al gezegd dat men hier veel te negatief was.quote:Op maandag 18 september 2023 22:17 schreef Pistolero het volgende:
[ twitter ]
Ze hadden naar mij moeten luisteren.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik snap sowieso niet zo waarom je een tweede spits moet halen, Bozenik keert deze zomer als het goed is terug en heeft het prima gedaan in Portugal.
Wordt Minteh. Je moet sowieso Ivanusec lekker laten staan, ben bang dat die in de spits minder zijn spel zou kunnen spelen, wat minder kan zwerven en minder aan de bal kan komen.quote:Op maandag 18 september 2023 21:30 schreef klaasweetalles het volgende:
Ivanusec in de spits morgen is mijn voorspelling
we zullen zien of ik gelijk krijg
Het is hem gegund, heeft nooit lopen zeiken. Vage competitie wel. Zelfs die Tidjany Toure die is verhuurd heeft er als buitenspeler in 170 minuten al 2 goals in liggen.quote:Op maandag 18 september 2023 22:17 schreef Pistolero het volgende:
[ twitter ]
Leuk voor die jongen. En die 20pct gaat nog wel 4 miljoen ofzo opleveren ja.quote:Op maandag 18 september 2023 22:17 schreef Pistolero het volgende:
[ twitter ]
Wel 20 procent over de winst hè, maakt het wel iets lastigerquote:Op dinsdag 19 september 2023 06:56 schreef H.FR het volgende:
[..]
Leuk voor die jongen. En die 20pct gaat nog wel 4 miljoen ofzo opleveren ja.
Hij is voor maar 2,5m verkocht, dus dat valt wel mee.quote:Op dinsdag 19 september 2023 08:11 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Wel 20 procent over de winst hè, maakt het wel iets lastiger
Die gasten zullen de wedstrijd wel gaan staken als het 0-2 isquote:Op maandag 18 september 2023 15:58 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik zie het eigenlijk wel gebeuren.
De galaticos zijn altijd lastig voor ons, maar we spelen letterlijk twee tempootjes hoger op dit moment.
Heerenveen probeerde het ook defensief maar konden het tempo gewoon niet bijbenen.
En het tempo bepaalt je niveau.
Grote kans op jahquote:Op dinsdag 19 september 2023 09:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Die gasten zullen de wedstrijd wel gaan staken als het 0-2 is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |