Snap wel dat er massaal Engelsen naar all inclusive in Antalya gaan. Is waarschijnlijk enige betaalbare als je seizoenkaart en passe partout kooptquote:Op maandag 18 september 2023 10:51 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Je bent pas rijk als je een CL passe-partout hebt van een Premier League club.
Daarvoor mag je een 2de hypotheek afsluiten.Zo belachelijk duur daar.
Ik krijg een beetje de kriebels van je de laatste tijd.quote:Op maandag 18 september 2023 10:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niveau AZ. Pittig maar in principe ben je beter dus
Heb het wel te doen met de OG supporters van Arsenal/Man U/Newcastle die uit de arbeidersklasse komen.quote:Op maandag 18 september 2023 10:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Snap wel dat er massaal Engelsen naar all inclusive in Antalya gaan. Is waarschijnlijk enige betaalbare als je seizoenkaart en passe partout koopt
Dat is de Dengue.quote:Op maandag 18 september 2023 10:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje de kriebels van je de laatste tijd.
In principe zijn we nu van het niveau City.quote:Op maandag 18 september 2023 10:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje de kriebels van je de laatste tijd.
Ik verwacht van niet eigenlijk. Daarvoor zal Eredivisie nooit groot genoeg worden.quote:Op maandag 18 september 2023 10:57 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Heb het wel te doen met de OG supporters van Arsenal/Man U/Newcastle die uit de arbeidersklasse komen.
Sinds de Prem is geworden wat het vandaag de dag is, is het haast onmogelijk om betaalbaar naar het stadion te kunnen. Hopelijk gaan de Nederlandse clubs nooit die kant op..
Ik denk dat dit zomaar 3-0 kan wordenquote:Op maandag 18 september 2023 10:52 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Celtic kan wel aardig ballen, gaat geen walk-over worden.
Een 2-1 overwinning zou mooi zijn.
Nederland kennende hoeft dat niet eens te gebeuren om tickets rete-duur te makenquote:Op maandag 18 september 2023 10:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik verwacht van niet eigenlijk. Daarvoor zal Eredivisie nooit groot genoeg worden.
Typisch modern football ditquote:Op maandag 18 september 2023 10:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zag ook prijzen voor een wedstrijd van Inter Miami. Nu gemiddeld 500 dollar, maar omdat Messi niet meedeed afgelopen potje was kaartje opeens weer 50 dollar.
MLS is geen voetbal, en ze hebben geen voetbalclubs maar franchises. Pure aids waar de 'bond' deals sluit met topspelersquote:Op maandag 18 september 2023 11:10 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Nederland kennende hoeft dat niet eens te gebeuren om tickets rete-duur te makenHet kan nu al best prijzig zijn.
[..]
Typisch modern football ditMessi is een mooie cashcow voor ze.
Ik ben het hier 100% met je eens.quote:Op maandag 18 september 2023 11:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
MLS is geen voetbal, en ze hebben geen voetbalclubs maar franchises. Pure aids waar de 'bond' deals sluit met topspelers
Net als bijna alle entertainment uit dat land is ook dit fucking nep. Einde bericht
quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Stijn heeft voorlopig nog niet geaccepteerd dat die Duitser écht geen idee heeft waar hij mee bezig is, laat hem met rust.
misschien was mislintat wel onder de indruk van de powerpointslides van steijnquote:
timberGOD, de power van dat ventjequote:
“Natuurlijk is ervaring ook belangrijk,” vervolgt Mislintat. “We zoeken een trainer die meters heeft gemaakt. Het uitdragen van de identiteit en de filosofie van de club, attractief en aanvallend voetbal, een duidelijk idee aan de bal en een goede organisatie staat voorop. Als hij Nederlands is en de eredivisie kent, is dat een voordeel.”quote:Op maandag 18 september 2023 11:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
misschien was mislintat wel onder de indruk van de powerpointslides van steijn
heeft hij al eerder trainers aangesteld eigenlijk?
Heb godverdomme een klantvergadering gepland staan tussen 14 en 15 uur.quote:
ik dat dat Jürgen Klopp gewoon erg goed was en dat hij daarom paste bij de clubquote:Op maandag 18 september 2023 11:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
“Natuurlijk is ervaring ook belangrijk,” vervolgt Mislintat. “We zoeken een trainer die meters heeft gemaakt. Het uitdragen van de identiteit en de filosofie van de club, attractief en aanvallend voetbal, een duidelijk idee aan de bal en een goede organisatie staat voorop. Als hij Nederlands is en de eredivisie kent, is dat een voordeel.”
Toch is de Nederlandse nationaliteit geen harde eis, evenals het hebben van Champions League-ervaring. Mislintat noemt ‘overpresteren’ als een interessante kwaliteit. “Bij Borussia Dortmund stelden we Jürgen Klopp aan. Hij was toen trainer bij 1. FSV Mainz 05, dat in de 2. Bundesliga uitkwam. Zijn identiteit en filosofie pasten bij de club.”
Hij was er wel bij betrokken, in elk geval. Maar het is simpelweg verbazingwekkend dat hij een helder profiel uiteenzet van de 'nieuwe' Ajax-trainer. En dan stel je Maurice fucking Steijn aan.quote:Op maandag 18 september 2023 11:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik dat dat Jürgen Klopp gewoon erg goed was en dat hij daarom paste bij de club
maar daar was hij als chief scout (oid) toch niet verantwoordelijk voor?
Mislintat mag mij de volgende keer wel bellen.quote:Op maandag 18 september 2023 11:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hij was er wel bij betrokken, in elk geval. Maar het is simpelweg verbazingwekkend dat hij een helder profiel uiteenzet van de 'nieuwe' Ajax-trainer. En dan stel je Maurice fucking Steijn aan.
ik vond het wel een leuke keuze, als bosz niet welkom is en buitenlanders niet willen/kunnen dan kom je hier op uit als club zonder CLquote:Op maandag 18 september 2023 11:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hij was er wel bij betrokken, in elk geval. Maar het is simpelweg verbazingwekkend dat hij een helder profiel uiteenzet van de 'nieuwe' Ajax-trainer. En dan stel je Maurice fucking Steijn aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |