Ontmaskert als aivd agent! Waarom hou jenmij in se gate ik woon in een demokratiequote:Op zaterdag 16 september 2023 15:27 schreef FoieGras het volgende:
In dat topic van welfareboy zeg je anders gewoon waar het opstaat.
#AIVD #NCTV #BIJ1
Je bent de enige niet.quote:
Wij ookquote:Op zaterdag 16 september 2023 15:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
En dat is precies wat ze willen, dat jij je bek houdt.
Ik heb 5 keer corona gehad, de eerste en die na de vaccinatie waren het ergst. ik heb drie vaccinatie prikken gehad, heb wel dankzij die prikken in een vrijwel TOERISTENVRIJ Florence, Rome en het Vaticaan mogen bewonderen zonder toeristen, das wel meegenomen.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:33 schreef HSG het volgende:
Nee de prik zorgt ervoor dat jij niet in het Ziekenhuis belandt en meer niet.
Je wordt er nog steeds ziek van en je kan nog steeds anderen besmetten.
Kijk eens naar de sterfte grafiek, mensen vallen bij bosjes neerquote:Op zaterdag 16 september 2023 23:36 schreef KNAK het volgende:
Iedereen graag minimaal 10x zich laten prikken. De woningmarkt is niet normaal krap en ik ben wel weer toe aan een nieuw leuk stulpje... Is direct ook het fileprobleem/overbevolking/stikstof/etc etc opgelost....
Inwoners/m2 is de laatste tijd al teveel, dus een kleine opruiming is stiekem toch wel beetje nodig..
Hup...prikken maar
Dat staat los van waar die prik voor dient. Je verwacht van een vaccinatie dat je immuun wordt voor het virus maar dat doet deze niet. Alleen de symptomen minder erg maken.quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:05 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik heb 5 keer corona gehad, de eerste en die na de vaccinatie waren het ergst. ik heb drie vaccinatie prikken gehad, heb wel dankzij die prikken in een vrijwel TOERISTENVRIJ Florence, Rome en het Vaticaan mogen bewonderen zonder toeristen, das wel meegenomen.
dat willen ze niet snappenquote:Op zaterdag 16 september 2023 15:33 schreef HSG het volgende:
Nee de prik zorgt ervoor dat jij niet in het Ziekenhuis belandt en meer niet.
Je wordt er nog steeds ziek van en je kan nog steeds anderen besmetten.
Waarom streven naar immunisering als je er zo miljarden per jaar mee verdient?quote:Op zondag 17 september 2023 08:48 schreef HSG het volgende:
[..]
Dat staat los van waar die prik voor dient. Je verwacht van een vaccinatie dat je immuun wordt voor het virus maar dat doet deze niet. Alleen de symptomen minder erg maken.
Ik heb twee prikken gehad en voor de rest kunnen ze de rambam krijgen.
Jij snap het vriendquote:Op zondag 17 september 2023 09:18 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Waarom streven naar immunisering als je er zo miljarden per jaar mee verdient?
Klopt anders haddden wij allang een geneesmiddel tegen kanker.quote:Op zondag 17 september 2023 09:18 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Waarom streven naar immunisering als je er zo miljarden per jaar mee verdient?
Vaccinatieschadegenot.quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:05 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik heb 5 keer corona gehad, de eerste en die na de vaccinatie waren het ergst. ik heb drie vaccinatie prikken gehad, heb wel dankzij die prikken in een vrijwel TOERISTENVRIJ Florence, Rome en het Vaticaan mogen bewonderen zonder toeristen, das wel meegenomen.
Hai, ik zag je soortgenoten vandaag nog staan in het weiland.quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:52 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hee sta je weer te wapperen op een brug vandaag ????
Heb je nog een leuke nieuwe sticker voor op je auto gescoord ??quote:Op dinsdag 19 september 2023 19:03 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Hai, ik zag je soortgenoten vandaag nog staan in het weiland.
Wappiesquote:Op dinsdag 19 september 2023 19:03 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Hai, ik zag je soortgenoten vandaag nog staan in het weiland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |