Die worden al inderdaad genoeg gestraft.quote:Op vrijdag 15 september 2023 14:44 schreef nattermann het volgende:
Lang leve wonen in de grensstreek
Die Belgen lopen niet ver achter.quote:Op vrijdag 15 september 2023 14:44 schreef nattermann het volgende:
En als iedereen electrisch rijdt dan kan de belasting op zulke auto's ook flink omhoog.quote:Op vrijdag 15 september 2023 14:49 schreef SymbolicFrank het volgende:
In 2035 moeten we allemaal elektrisch rijden. Dan mogen er van de EU geen auto's op fossiele brandstof meer verkocht worden, en anders halen we de doelstellingen in het Klimaatakkoord niet. Dus tegen die tijd moet brandstof onbetaalbaar zijn.
Maar hoe ga je dan geld harken? Rekening rijden?quote:Op vrijdag 15 september 2023 14:49 schreef SymbolicFrank het volgende:
In 2035 moeten we allemaal elektrisch rijden. Dan mogen er van de EU geen auto's op fossiele brandstof meer verkocht worden, en anders halen we de doelstellingen in het Klimaatakkoord niet. Dus tegen die tijd moet brandstof onbetaalbaar zijn.
Het uitknijpen van de werkende middenklasse. Het is tijd voor verandering.quote:Op vrijdag 15 september 2023 14:48 schreef Vliegbaard het volgende:
Tien jaar geleden was de prijs van een vat olie ook $100. Ik kan me niet herinneren dat de benzineprijs destijds ook richting de ¤2,50 liep. Het ergste is nog dat er in januari nog 0,21ct bij komt.
Waar zijn we mee bezig?
En werkelozen lekker goedkoop rijden?quote:Op vrijdag 15 september 2023 14:53 schreef Nober het volgende:
Laten we benzinekosten koppelen aan je inkomsten. Dan merken ze in Den Haag ook nog wat van hun eigen maatregelen.
Dan vraag ik wel of iemand anders even mee rijdt om te tanken.quote:Op vrijdag 15 september 2023 14:53 schreef Nober het volgende:
Laten we benzinekosten koppelen aan je inkomsten. Dan merken ze in Den Haag ook nog wat van hun eigen maatregelen.
Voorlopig..quote:Op vrijdag 15 september 2023 14:53 schreef Metalfrost het volgende:
Opeens klinkt een bakfiets met elektromotor zo slecht nog niet.
verkapt ik heb een top salarisquote:Op vrijdag 15 september 2023 15:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Dan vraag ik wel of iemand anders even mee rijdt om te tanken.
Sterker nog:quote:Op vrijdag 15 september 2023 14:48 schreef Vliegbaard het volgende:
Tien jaar geleden was de prijs van een vat olie ook $100. Ik kan me niet herinneren dat de benzineprijs destijds ook richting de ¤2,50 liep. Het ergste is nog dat er in januari nog 0,21ct bij komt.
Waar zijn we mee bezig?
We krijgen een soort staat met veel private beveiliging, gated communities, privaatonderwijs er cetera. Een hoge belastingdruk voor waardeloze diensten vanuit de overheid en een kleine elite voor wie het mogelijk is wel veilig en welvarend te leven achter de muren. Precies zoals D66 het altijd gewild heeft.quote:Op vrijdag 15 september 2023 14:52 schreef hoechst het volgende:
Wat ik mij vooral afvraag is het volgende. De meeste slimme mensen gaan dit land verlaten... wat houd je dan nog over? de emigranten en de afgekeurde mensen? Gaan hun nederland staande houden?
Wat was de euro dollar koers toen?quote:Op vrijdag 15 september 2023 14:48 schreef Vliegbaard het volgende:
Waar zijn we mee bezig?
Kan je die 2 op elkaar leggen met gelijke x as?quote:Op vrijdag 15 september 2023 15:12 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Sterker nog:
[ afbeelding ]
Benzineprijs in die jaren:
[ afbeelding ]
Goeie vraag. Alleen, ik heb ze van internet gejat. Maar ik snap je verzoek. Zo kun je de lijnen in één grafiek zetten. Maar dan zou je tabellen moeten achterhalen en dan kun je een grafiek genereren.quote:Op vrijdag 15 september 2023 15:14 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Kan je die 2 op elkaar leggen met gelijke x as?
¤1 = $1,25 (even snel gerekend) in 2014quote:Op vrijdag 15 september 2023 15:13 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Wat was de euro dollar koers toen?
Het is allemaal alibi voor de graailicentie.quote:Op vrijdag 15 september 2023 14:48 schreef Vliegbaard het volgende:
Waar zijn we mee bezig?
Richard de Mos en Harry Vermeegen. Opgeteld een IQ dat lager ligt dan de maximum snelheid in Nederland.quote:
Duitsland was afgelopen zomer duurder dan nederland qua benzine en diesel prijzen.quote:Op vrijdag 15 september 2023 14:44 schreef nattermann het volgende:
Tijd voor de fiets.quote:Op vrijdag 15 september 2023 15:22 schreef Netsplitter het volgende:
Tijd voor maatschappelijke ongehoorzaamheid?
En hebben we het dan over de snelweg? Provinciale wegen?Een woonerf?quote:Op vrijdag 15 september 2023 15:22 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Richard de Mos en Harry Vermeegen. Opgeteld een IQ dat lager ligt dan de maximum snelheid in Nederland.
En toch is 100 dollar per vat al eerder bereikt bij brandstofprijzen van 1,50. Het is dus maar 10% van het verhaal.quote:Op vrijdag 15 september 2023 15:23 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Duitsland was afgelopen zomer duurder dan nederland qua benzine en diesel prijzen.
Maar soedi arabie heeft productie naar beneden geschroefd en er zijn aantal door wagner gesteunde revoluties / staatsgrepen aan de gang wat ook de productie naar beneden brengt.
Hierom zsm nieuwe energie ontwikkelen, zolang wij afhankelijk blijvne van dit soort landen, blijf je slaaf van de grillen dictators.
Als eerste stap ja.quote:Op vrijdag 15 september 2023 15:22 schreef Netsplitter het volgende:
's Nachts op de snelweg. Maar dan nog.quote:Op vrijdag 15 september 2023 15:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
En hebben we het dan over de snelweg? Provinciale wegen?Een woonerf?
Maar nog steeds meer dan Kaag.quote:Op vrijdag 15 september 2023 15:22 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Richard de Mos en Harry Vermeegen. Opgeteld een IQ dat lager ligt dan de maximum snelheid in Nederland.
Ja, lekker stampen met de voeten. Dat zal die rotoverheid leren!quote:Op vrijdag 15 september 2023 15:22 schreef Netsplitter het volgende:
Er is al een berichtje met berekening gedaan, dat de dollar euro prijs opk anders ligt nu.quote:Op vrijdag 15 september 2023 15:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
En toch is 100 dollar per vat al eerder bereikt bij brandstofprijzen van 1,50. Het is dus maar 10% van het verhaal.
quote:
Wat heeft de overheid te maken met de OPEC+?quote:Op vrijdag 15 september 2023 15:33 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ja, lekker stampen met de voeten. Dat zal die rotoverheid leren!
Je stel de verkeerde vraag.quote:Op vrijdag 15 september 2023 15:34 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat heeft de overheid te maken met de OPEC+?
Jij haalt de overheid erbij. Dus, wat heeft de overheid met de OPEC+ te maken? En dat zij de kraan stelselmatig dicht draaien om de prijs op te drijven?quote:Op vrijdag 15 september 2023 15:37 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Je stel de verkeerde vraag.
'Wat heeft de overheid te maken met dit bericht?' zou beter zijn geweest.
En zelfs dan had ik nog steeds gelachen.
Dan sturen ze wel een aantal kleerkasten, die heel vervelend tegen je doen, totdat je weer in het gareel loopt.quote:Op vrijdag 15 september 2023 15:22 schreef Netsplitter het volgende:
Het gaat in dit bericht om de benzineprijs in dit land. Productiecapaciteit en de inkoopprijs is daar een onderdeel ervan.quote:Op vrijdag 15 september 2023 15:39 schreef Netsplitter het volgende:
Jij haalt de overheid erbij. Dus, wat heeft de overheid met de OPEC+ te maken? En dat zij de kraan stelselmatig dicht draaien om de prijs op te drijven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |