Nou, zo'n slecht idee is dat toch niet? Dat is niet in een lijn met de uitspraken die hij eerder deed.quote:Op vrijdag 15 september 2023 00:19 schreef tong80 het volgende:
Daarnaast moet Nederland ‘mediator’ worden tussen Rusland en Oekraïne, zodat het ‘zinloze bloedvergieten’ stopt, schrijft de partij.
Ik zou nooit op zo'n debiele partij stemmen, maarja, iets anders fatsoenlijks vinden...quote:Op vrijdag 15 september 2023 00:36 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
En maar stemmen op iemand die gelooft dat reptilians de wereld willen overnemen.
Als ze die propaganda vaak genoeg blijven herhalen gaan mensen het vanzelf geloven.quote:Op vrijdag 15 september 2023 00:59 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Omdat?
We zijn niet in oorlog met Rusland.
Zijn gedrag tijdens corona heeft meer Nederlanders gedood dan Poetin met zijn buk raket.quote:Op vrijdag 15 september 2023 00:59 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Omdat?
“Ik bent geen fan van ‘m, daarom geef ik ‘m in de volgende 100 regels een uitgebreide pijpbeurt”quote:Op vrijdag 15 september 2023 01:06 schreef matigeuser het volgende:
Tja, ik ben ook geen fan van Baudet en al helemaal niet van zijn aanpak, zijn narcisme en de vreemde uitspraken die hij soms maakt en die ook niet terug wil nemen of verklaren.
Maar ja, dat gezegd hebbende is het gewoon de enige partij met gezond verstand en die écht iets wil doen aan de grote problemen van deze tijd met stipt op 1 de massa-immigratie. Dit kan zo echt niet langer. En om daar iets tegen te doen zullen we inderdaad uit de EU moeten, want die weigeren er ook wat aan te doen.
En miljarden wegpissen voor 0.00038 graden minder opwarming is ook gewoon waanzin. We betalen onszelf blauw aan immigranten en klimaatdoelstellingen, terwijl onze eigen mensen de rekeningen massaal niet meer kunnen betalen. Geen betaalbare huizen meer. Wachtlijsten bij ziekenhuizen. Etc. Onze bevolking groeit ook alleen nog door immigratie, en meer mensen betekent meer stikstok- en co2-uitstoot. Twee vliegen in 1 klap dus.
En 100 rijden op de snelweg gaat ook gewoon nergens over. Moderne auto's, goede wegen. En dat allemaal voor een verzonnen stikstofprobleem waar deze maatregel ook maar amper tegen helpt.
Kan het gewoon niet oneens zijn met hun standpunten.
Mijn enige twijfelpunt is hun standpunten m.b.t. de oorlog tussen Rusland en Oekraïne. Van de ene kant is het zeker zo dat 'wij' (NAVO + EU) zeker niet onschuldig zijn in de aanloop naar dit conflict. Van de andere kant is Putin weldegelijk de agressor. Maar wat is nu wijsheid? Ik wil in ieder geval niet dat dit escaleert want ik wil zelf niet sterven in de modder in een zinloze oorlog tegen Rusland. Ik denk dat de meeste Nederlanders zelf niet willen vechten, dus wat dan? Is modder blijven gooien en wapens sturen dan wel de beste oplossing? Hier ben ik nog niet over uit, maar tja, ik hoef het dan niet ook met alles eens te zijn wat uit de monden van FvD komt.
Transgenderwaanzin, klimaatwaanzin, immigratiewaanzin, het moet ooit stoppen. Derhalve toch weer mijn stem.
Sjerrie wil stadhouder van Nederland wordenquote:
waar moeten we huizen ebouwen , dwe hebben geen ruimte , of wil je in de weilanden bouwen , we hebben al haast geen natuur en denk eens aan de stikstofquote:Op vrijdag 15 september 2023 01:06 schreef matigeuser het volgende:
Tja, ik ben ook geen fan van Baudet en al helemaal niet van zijn aanpak, zijn narcisme en de vreemde uitspraken die hij soms maakt en die ook niet terug wil nemen of verklaren.
Maar ja, dat gezegd hebbende is het gewoon de enige partij met gezond verstand en die écht iets wil doen aan de grote problemen van deze tijd met stipt op 1 de massa-immigratie. Dit kan zo echt niet langer. En om daar iets tegen te doen zullen we inderdaad uit de EU moeten, want die weigeren er ook wat aan te doen.
En miljarden wegpissen voor 0.00038 graden minder opwarming is ook gewoon waanzin. We betalen onszelf blauw aan immigranten en klimaatdoelstellingen, terwijl onze eigen mensen de rekeningen massaal niet meer kunnen betalen. Geen betaalbare huizen meer. Wachtlijsten bij ziekenhuizen. Etc. Onze bevolking groeit ook alleen nog door immigratie, en meer mensen betekent meer stikstok- en co2-uitstoot. Twee vliegen in 1 klap dus.
En 100 rijden op de snelweg gaat ook gewoon nergens over. Moderne auto's, goede wegen. En dat allemaal voor een verzonnen stikstofprobleem waar deze maatregel ook maar amper tegen helpt.
Mijn enige twijfelpunt is hun standpunten m.b.t. de oorlog tussen Rusland en Oekraïne. Van de ene kant is het zeker zo dat 'wij' (NAVO + EU) zeker niet onschuldig zijn in de aanloop naar dit conflict. Van de andere kant is Putin weldegelijk de agressor. Maar wat is nu wijsheid? Ik wil in ieder geval niet dat dit escaleert want ik wil zelf niet sterven in de modder in een zinloze oorlog tegen Rusland. Ik denk dat de meeste Nederlanders zelf niet willen vechten, dus wat dan? Is modder blijven gooien en wapens sturen dan wel de beste oplossing? Hier ben ik nog niet over uit, maar tja, ik hoef het dan niet ook met alles eens te zijn wat uit de monden van FvD komt.
Transgenderwaanzin, klimaatwaanzin, immigratiewaanzin, het moet ooit stoppen. Derhalve toch weer mijn stem.
Dat vind ik echt totaal helemaal achteraan mijn lijstje staan met dingen die ik belangrijk vind.quote:Op vrijdag 15 september 2023 01:59 schreef BlaZ het volgende:
Prima idee dat harder rijden, daar kwam de BBB ook al mee. De rest wat minder.
Ik stel enkel dat ik dat een prima idee vind, niet dat het an sich preferent is.quote:Op vrijdag 15 september 2023 02:26 schreef PS. het volgende:
[..]
Dat vind ik echt totaal helemaal achteraan mijn lijstje staan met dingen die ik belangrijk vind.
Maar Rusland is wel een vijandige staat.quote:Op vrijdag 15 september 2023 00:59 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Omdat?
Volgens Rutte wel.quote:Op vrijdag 15 september 2023 00:59 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Omdat?
Dus jij ben bereid om op een man te stemmen die in reptilians geloofd, die een terrorist prijst, die beperkingen wil opleggen aan de gemiddelde Nederlander puur omdat een deel van zijn standpunten jou als muziek in je oren klinkt?quote:Op vrijdag 15 september 2023 01:06 schreef matigeuser het volgende:
De Russische versie van de Nobel prijs :'Dquote:Op vrijdag 15 september 2023 01:03 schreef hanskraaijjr het volgende:
Wel meer mensen vonden Putin een prachtvent.
https://www.reuters.com/a(...)dINL1084129820080421
Jullie janken zo om Baudet, gewoon zielig.
das niet zo gek aangezien de grootste bedreiging voor onderzeeboten uit de lucht komtquote:Op vrijdag 15 september 2023 00:51 schreef monkyyy het volgende:
Putin krijgt het voor elkaar om een onderzeeër te verliezen in een drie daagse oorlog tegen een land dat geen marine heeft. Sad!
Daar denken de Russen zelf anders over.quote:Op vrijdag 15 september 2023 00:59 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Omdat?
dan is er dus logischerwijs niets van waarquote:Op vrijdag 15 september 2023 08:02 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Daar denken de Russen zelf anders over.
Wat heb jij een perfecte username.quote:Op vrijdag 15 september 2023 01:06 schreef matigeuser het volgende:
Mwa, ze voeren al jarenlang op verschillende manieren oorlog tegen het westen.quote:Op vrijdag 15 september 2023 08:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
dan is er dus logischerwijs niets van waar
Komt ie weer?quote:
Ooh? Staat Baudet niet meer achter Poetin dan?quote:Op vrijdag 15 september 2023 01:28 schreef PS. het volgende:
[..]
Daar gaat het niet eens om, starhopper noemt Baudet een landverader om een uitspraak uit het verleden, zijn PoHi is nog een stuk heftiger.
gestopt met lezenquote:Op vrijdag 15 september 2023 01:06 schreef matigeuser het volgende:
Maar ja, dat gezegd hebbende is het gewoon de enige partij met gezond verstand en die écht iets wil doen aan de grote problemen van deze tijd
Zoals de user al aangaf. Hij is het met een aantal partijpunten eens, niet met alle. Dat geldt m.i. voor bijna iedereen die op een partij stemt. Het zal niet vaak voorkomen dat je het dan ook met alle partijpunten eens bent.quote:Op vrijdag 15 september 2023 07:38 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Dus jij ben bereid om op een man te stemmen die in reptilians geloofd, die een terrorist prijst, die beperkingen wil opleggen aan de gemiddelde Nederlander puur omdat een deel van zijn standpunten jou als muziek in je oren klinkt?
Hij gaat geen enkel probleem oplossen, want hij heeft geen realiteitsbesef. Trump had die ook niet en kijk hoe dat ontvouwen heeft (waar is dat beloofde muurtje dat Mexico zelf moest betalen?) en hoe het geëindigd is toen hij zijn ambt moest opgeven: hij hitste mensen die nogal makkelijk beïnvloedbaar bleken te zijn om het Capitool in te nemen en heeft nooit zijn verantwoordelijkheid genomen en blijft tot op de dag van vandaag zeggen dat hij onschuldig is en dat duistere machten hem klein willen krijgen. Baudet zal niets anders doen dan verdeeldheid creëren en de afstanden tussen de partijen zal zo groot zijn dat er geen enkele van zijn initiatieven een succes zal worden. Zo een wereldvreemd iemand wil jij in het zadel helpen om Nederland te besturen?
Serieus gast, ik wou dat je wat langer en dieper nadacht. Soms moet je concessies doen om het doel wat jij wilt te bereiken ipv op de allergrootste gekke politicus te stemmen "want ja ik ga stemmen op Baudet en dan zijn we van de klimaatproblemen af, de transgender gekte en is er weer vrede in Oekraïne! en de rest neem ik maar voor lief zoals de verplichte lessen in het herkennen van reptilians op de VMBO scholen"
Je hebt niet perse een marine nodig om onderzeeërs te vernietigen. Het kan ook d.m.v. de luchtmacht.quote:Op vrijdag 15 september 2023 00:51 schreef monkyyy het volgende:
Putin krijgt het voor elkaar om een onderzeeër te verliezen in een drie daagse oorlog tegen een land dat geen marine heeft. Sad!
Je gelooft nav knip- en plakwerk in een tweet dat TB in reptilians gelooft en raadt een ander aan om ''wat langer en dieper'' na te denken?quote:Op vrijdag 15 september 2023 07:38 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
Dus jij ben bereid om op een man te stemmen die in reptilians geloofd
Ik ken genoeg mensen die Rutte een prachtvent vinden, en nog serieus genomen worden. Wat doe je er aan?quote:Op vrijdag 15 september 2023 09:18 schreef Joppiez het volgende:
Voor de rest kan ik iemand die een oorlogsmisdadiger een prachtvent vindt ook niet echt serieus nemen.
Nou, door een foto te tonen en een kritische vraag te stellen.quote:Op vrijdag 15 september 2023 09:21 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ik ken genoeg mensen die Rutte een prachtvent vinden, en door menig mens nog serieus genomen worden. Wat doe je er aan?
Oekraïne!quote:Op vrijdag 15 september 2023 09:30 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Nou, door een foto te tonen en een kritische vraag te stellen.
Eerst de foto:
https://img.nieuwsblad.be(...)0f3-2895fa9a7403.png
Dan de kritische vraag:
Is deze foto in Nederland genomen of in Oekraïne?
Niks, want hij was toch een zeer goede premier. Langst zittende premier ooit in een zeer versnipperd politiek landschap. Dat zie ik anderen hem niet zo snel na doen.quote:Op vrijdag 15 september 2023 09:21 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ik ken genoeg mensen die Rutte een prachtvent vinden, en nog serieus genomen worden. Wat doe je er aan?
Dat betekent in de praktijk dat we Rusland hun zin moeten geven en Oekraïne ophoud met bestaan als soeverein land. Want Thierry is een Russische pion.quote:Op vrijdag 15 september 2023 00:38 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Nou, zo'n slecht idee is dat toch niet? Dat is niet in een lijn met de uitspraken die hij eerder deed.
Die foto die jij post is van het bombardement op Hawija in Irak. Volgens mij is de Nederlandse staat daarvoor voor de rechter gesleept, en terecht. Dergelijke bombardementen voert Poetin dagelijks uit in Oekraïne, zonder dat iemand hem ervoor verantwoordelijk houdt in Rusland (of denk je dat je daar iemand van betekenis of een instantie of de staat voor de rechter kunt slepen?)quote:Op vrijdag 15 september 2023 09:36 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Oekraïne!
Onderstaande ook?
[ afbeelding ]
Oh, en nu komt een maar?quote:Op vrijdag 15 september 2023 01:06 schreef matigeuser het volgende:
De PVV, BBB, Omtzigt en Ja21 willen niets doen aan massale immigratie? De PVV hamert er nog vaker op dan FVD.quote:Maar ja, dat gezegd hebbende is het gewoon de enige partij met gezond verstand en die écht iets wil doen aan de grote problemen van deze tijd met stipt op 1 de massa-immigratie.
Uit de EU stappen was in Groot-Brittannië niet bepaald succesvol.quote:Dit kan zo echt niet langer. En om daar iets tegen te doen zullen we inderdaad uit de EU moeten, want die weigeren er ook wat aan te doen.
We krijgen er ook een schoner land van. Fossiele stoffen zijn rommel, maar het verbranden ervan is wel onze voornaamste bron om aan energie te komen. Dat kan echt wel anders.quote:En miljarden wegpissen voor 0.00038 graden minder opwarming is ook gewoon waanzin.
En jij denkt dat FVD slim genoeg is om die problemen aan te pakken?quote:We betalen onszelf blauw aan immigranten en klimaatdoelstellingen, terwijl onze eigen mensen de rekeningen massaal niet meer kunnen betalen. Geen betaalbare huizen meer. Wachtlijsten bij ziekenhuizen.
Stikstof is niet verzonnen (alhoewel je bij het huidige beleid ook je vraagtekens kan zetten), en harder rijden zorgt ook voor meer vervuiling, geluidsoverlast en gevaarlijkere verkeersongelukken. Alleen maar omdat mensen ervan houden om 'lekker gas te geven'.quote:En 100 rijden op de snelweg gaat ook gewoon nergens over. Moderne auto's, goede wegen. En dat allemaal voor een verzonnen stikstofprobleem waar deze maatregel ook maar amper tegen helpt.
Dat zijn we wel. Poetin valt een soeverein land binnen. En het westen is heel beheerst geweest om niet te escaleren en Poetin niet voor het hoofd te stoten.quote:Kan het gewoon niet oneens zijn met hun standpunten.
Mijn enige twijfelpunt is hun standpunten m.b.t. de oorlog tussen Rusland en Oekraïne. Van de ene kant is het zeker zo [b]dat 'wij' (NAVO + EU) zeker niet onschuldig zijn in de aanloop naar dit conflict.
Er is geen andere kant, Poetin is de agressor.quote:Van de andere kant is Putin weldegelijk de agressor.
Niemand wil hier in de modder sterven voor een zinloze oorlog. Maar bedenk je goed dat Poetin deze oorlog voert, Poetin kan zijn leger onmiddellijk terugtrekken, dan is er vrede. Oekraïne kan zich slechts verdedigen en het leger van Rusland uitschakelen.quote:Maar wat is nu wijsheid? Ik wil in ieder geval niet dat dit escaleert want ik wil zelf niet sterven in de modder in een zinloze oorlog tegen Rusland.
En de de-escalatiepolitiek van vroeger heeft nooit geholpen. Beloftes van Poetin zijn niets waard, en Poetin veegt zijn reet af met vredesakkoorden. Zonder wapens verliest Oekraïne, wordt Rusland sterker, en staan ze zo weer bij een andere grens (Moldavië, Polen en de Baltische Staten).quote:Ik denk dat de meeste Nederlanders zelf niet willen vechten, dus wat dan? Is modder blijven gooien en wapens sturen dan wel de beste oplossing?
Houd er overigens ook rekening mee dat FVD geen democratische partij is. Het is een partij die om Baudet heen gebouwd is. Je kunt dus niet zeggen dat er heus wel verstandige mensen bij FVD zijn, en dat alleen Baudet wat onverstandige dingen zegt.quote:Hier ben ik nog niet over uit, maar tja, ik hoef het dan niet ook met alles eens te zijn wat uit de monden van FvD komt.
Je hebt alle vrijheid om te stemmen op wie je wil, maar ik hoop dat je met genoeg kennis wel met je stempotlood wegblijft bij FVD.quote:Transgenderwaanzin, klimaatwaanzin, immigratiewaanzin, het moet ooit stoppen. Derhalve toch weer mijn stem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |