Sowieso moet je minimaal 2 weken achter elkaar vrij zijn op jaar basis.quote:Op vrijdag 15 september 2023 11:06 schreef skip-bo het volgende:
Dank allemaal voor de vele reacties. Ik vind 2 weken vakantie zeker belangrijk om even een volledige break te hebben, ook gezien het feit dat ik in de zomer veel ben bijgesprongen terwijl andere op vakantie waren.
De aanvraag, dus de periode met data en het totaal aantal uur verlof staan zwart op wit in het systeem. Manager heeft het alleen niet goed genoteerd. Wat echter onzin is omdat het juist in het systeem al staat. Buiten dat is de communicatie gewoon eenzijdig zonder dat er ruimte is voor overleg. Als de insteek anders was geweest was dit sowieso niet nodig geweest.
Ik ga straks bellen met HR.
Waaruit volgt dat? Volgens mij is 7:638 lid 3 net iets genuanceerder:quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:41 schreef nils7 het volgende:
[..]
Sowieso moet je minimaal 2 weken achter elkaar vrij zijn op jaar basis.
Als je dat nog niet gehad hebt kunnen ze wel moeilijk gaan doen maar zoveel tijd is er niet meer om je die twee weken wel te geven
quote:In geval van gewichtige redenen wordt de vakantie op zodanige wijze vastgesteld dat de werknemer desverlangd, voorzover zijn aanspraak daartoe toereikend is, gedurende twee opeenvolgende weken of tweemaal een week vakantie kan opnemen.
Jij bent magazijnmedewerker.quote:Op donderdag 14 september 2023 23:48 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Lekker de kont van de baas likken
Oh God is deze troll ook weer terugquote:Op dinsdag 19 september 2023 18:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij bent magazijnmedewerker.²
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |