Helaas heeft u geen enkele gezag op dit forum.quote:Op vrijdag 15 september 2023 22:13 schreef r_one het volgende:
[..]
En weer slechter.
Helaas, u bent af.
Daar heb je dan weer vol-ko-men gelijk inquote:Op vrijdag 15 september 2023 22:14 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Helaas heeft u geen enkele gezag op dit forum.
En jij hebt te weinig kaas gegeten van arbeidsrecht. Zo hebben we allemaal wel iets niet.quote:Op vrijdag 15 september 2023 22:14 schreef DjDaano het volgende:
Helaas heeft u geen enkele gezag op dit forum.
Blijkbaar wel iets meer dan u. Ach je kunt kunt niet overal goed in zijn.quote:Op vrijdag 15 september 2023 22:17 schreef Queller het volgende:
[..]
En jij hebt te weinig kaas gegeten van arbeidsrecht. Zo hebben we allemaal wel iets niet.
Geeft niet; kan je ook oud mee worden.
Touchéquote:Op vrijdag 15 september 2023 22:19 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Blijkbaar wel iets meer dan u. Ach je kunt kunt niet overal goed in zijn.
Ja dit doet echt pijn hoor.quote:
Zullen we dat maar even niet doen en wel bij de inhoud blijven?quote:Op vrijdag 15 september 2023 22:27 schreef DjDaano het volgende:
Ondertussen laten we het inhoudelijke deel maar los?
Lijkt me een heel goed idee.quote:Op vrijdag 15 september 2023 22:40 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zullen we dat maar even niet doen en wel bij de inhoud blijven?
Als er één ding is wat ik geleerd heb is om gewoon hard te zijn op soms zelfs op een gemene manier onaardig. Don't take shit from anyone.quote:Op vrijdag 15 september 2023 10:28 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Eerder sneu dat je slaafs ingaat op dergelijke streken van de baas ondanks eerder gemaakte afspraken. Dat ene weekje vakantie gaat echt totaal geen invloed hebben op je loopbaan hoor![]()
Je werkt om te leven en niet andersom.
AMEN !!!!quote:Op vrijdag 15 september 2023 23:05 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Als er één ding is wat ik geleerd heb is om gewoon hard te zijn op soms zelfs op een gemene manier onaardig. Don't take shit from anyone.
Paar jaar geleden was ik zo braafjes, nou dat heb ik geweten, je wordt gewoon op allerlei manieren als slaaf gebruikt.
Onzin is verderop. Een dringende reden verzin je niet even.quote:Op vrijdag 15 september 2023 22:04 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Jawel hoor. Je moet gewoon een dringende reden verzinnen als werkgever. Echt niet zo lastig in de praktijk.
Maar in dit geval was het project nog niet eens begonnen.quote:Op vrijdag 15 september 2023 19:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een project wat dreigt te mislukken zijn zwaar wegende bedrijfsbelangen
Omdat hij zich niet aan de wet houdt. BW 7368-5:quote:Op vrijdag 15 september 2023 22:27 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Ondertussen laten we het inhoudelijke deel maar los? Wellicht dat jullie met al die kennis de topicstarter kunnen helpen door hier te delen waarom de werkgever de vakantiedagen niet zou mogen intrekken?
Overleg is niet gepleegd en de gewichtige reden is niet gemotiveerd.quote:De werkgever kan, indien daartoe gewichtige redenen zijn, na overleg met de werknemer, het vastgestelde tijdvak van de vakantie wijzigen. De schade die de werknemer lijdt ten gevolge van de wijziging van het tijdvak van de vakantie, wordt door de werkgever vergoed.
Dit inderdaad. Mensen kunnen bijvoorbeeld wel steeds meer verantwoordelijkheid in je schoenen schuiven maar als er uiteindelijk niks tegenover staat dan moet je het niet doen. Je werk is zakelijk en mensen die lef en mondig zijn krijgen meer voor elkaar.quote:Op vrijdag 15 september 2023 23:05 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Als er één ding is wat ik geleerd heb is om gewoon hard te zijn op soms zelfs op een gemene manier onaardig. Don't take shit from anyone.
Paar jaar geleden was ik zo braafjes, nou dat heb ik geweten, je wordt gewoon op allerlei manieren als slaaf gebruikt.
De gewichtige reden is aan de werkgever om te oordelen Het niet overleggen had volgens topicstarter te maken met een administratieve fout waardoor dit wellicht niet goed gegaan is. Ze kunnen dus nog steeds het gesprek aangaan en dan zou de werkgever dus binnen de wet de vakantiedagen kunnen intrekken.quote:Op vrijdag 15 september 2023 23:41 schreef Wiedanwel het volgende:
[..]
Omdat hij zich niet aan de wet houdt. BW 7368-5:
[..]
Overleg is niet gepleegd en de gewichtige reden is niet aangetoond.
Te makkelijk, een werkgever die stelt gewichtige redenen te hebben zal dit toch echt wel even inhoudelijk moeten motiveren.quote:Op vrijdag 15 september 2023 23:50 schreef DjDaano het volgende:
[..]
De gewichtige reden is aan de werkgever om te oordelen Het niet overleggen had volgens topicstarter te maken met een administratieve fout waardoor dit wellicht niet goed gegaan is. Ze kunnen dus nog steeds het gesprek aangaan en dan zou de werkgever dus binnen de wet de vakantiedagen kunnen intrekken.
Hier kan ik mij wel in vinden. Fijn dat we inhoudelijk wat verder komen en topicstarter ook wat heeft aan de info.quote:Op zaterdag 16 september 2023 00:03 schreef Wiedanwel het volgende:
[..]
Te makkelijk, een werkgever die stelt gewichtige redenen te hebben zal dit toch echt wel even inhoudelijk moeten motiveren.
Verder was de vraag of de huidige afwijzing stand kon houden. Gezien er geen overleg is geweest is dat dus sowieso niet het geval. Dat werkgever alsnog in overleg kan treden klopt helemaal, maar met het geblunderd tot dusver staat ie wel 1-0 achter.
Ja erg fijnquote:Op zaterdag 16 september 2023 00:06 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Hier kan ik mij wel in vinden. Fijn dat we inhoudelijk wat verder komen en topicstarter ook wat heeft aan de info.
Nou die hebben meer ervaring met dit soort zaken en zien ook eens de andere kant.quote:
Je kan ook de werknemer zijn die oa voor dit soort zaken verantwoordelijk is. Zeg maar degene die hier een klap op zou moeten geven. Is dat genoeg voor je? Ik zou mijn collega veel plezier en succes wensen met de planning.quote:Op zaterdag 16 september 2023 09:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Nou die hebben meer ervaring met dit soort zaken en zien ook eens de andere kant.
De andere kant is niet zo interessant, evenmin relevant.quote:Op zaterdag 16 september 2023 09:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou die hebben meer ervaring met dit soort zaken en zien ook eens de andere kant.
Ik vraag me gewoon af of hier ook werkgevers aanwezig zijn op WGR.quote:Op zaterdag 16 september 2023 12:30 schreef r_one het volgende:
[..]
De andere kant is niet zo interessant, evenmin relevant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |