abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_210638050
Goedenavond,

Ik zit met het volgende, een kleine maand geleden heb ik 2 weken vakantie aangevraagd, deze was al een soort van goedgekeurd behalve nog 1 dag wat onzeker was. Dit is uiteindelijk geregeld en daarmee de totale goedkeuring ook.

Nu krijg ik zomaar een appje dat de 2e week is ingetrokken omdat er een project ingepland is waar mijn andere collega voor nodig is en waardoor ik zijn werk overneem. Echter is dit pas ingepland nadat mijn vakantie al goedgekeurd is. Dit allemaal zonder eerst te overleggen en ook gelijk de 2e week ingepland zonder mij iets te vragen. Oorzaak hiervan is dat HR maar 1 week genoteerd heeft terwijl ik wel degelijk 2 weken heb aangevraagd. Gezien wij ook een goed online systeem hiervoor hebben is dit ook een twijfelachtig argument.

Gezien bovenstaande lijken mij de argumenten van werkgever niet zwaarwegend genoeg om dit zo maar te doen. Ook is er volgens mij eerst altijd overleg nodig in dit soort situaties.

Graag jullie advies wat ik het beste kan doen. Alvast bedankt en nog een mooie avond.
pi_210638142
Heb je enige vorm van rapportage rondom de aanvraag en goedkeuring van de vakantie? Mails o.i,d? Zo ja, dan weet je dat je volledig in je recht staat, zo nee, dan wordt het een lastiger verhaal.

Als je over mails beschikt kun je voor jezelf bepalen wat je ermee wilt gaan doen. Wil je werken? Dan zal ik benadrukken dat het een geste vanuit jou naar jouw werk is en dat je op enig moment verwacht dat zij meewerken met een verzoek vanuit jou voor vakantie. Als je niet wilt werken dan adviseer ik om het via HR te spelen en te benadrukken dat zij hier de fout hebben gemaakt en dat het niet jouw probleem is.

Mocht je niet over enige vorm van rapportage beschikken dan zul je in een welles-nietes spelletje belanden en ben ik bang dat je hoe dan ook aan het kortste eind trekt. Ofwel je krijgt gelijk maar het zal je niet in dank afgenomen worden, of je krijgt geen gelijk en zal alsnog gezien worden als iemand die oncollegiaal is. Hoe onterecht dan ook.
pi_210638346
Dank voor je reactie! Wij maken gebruik van een online portal voor dit soort aanvragen. Hier staat duidelijk welke periode en ook het aantal uur verlof e.d.
Afhankelijk van het type verlof, keurt HR of manager dit handmatig goed.
Dat lijkt m.i. genoeg bewijs, zeker het goedgekeurd is met bovenstaande informatie.

Gaat mij er niet zo zeer om dat er een probleem is, gaat vooral om de manier hoe het gecommuniceerd wordt zonder enig overleg, ruimte voor discussie.
pi_210638621
Lang verhaal kort: je hebt 2 weken aangevraagd, er zijn 2 weken goedgekeurd en nu wordt er 1 week ingetrokken? Volgens mij kan dat laatste niet zomaar.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_210638626
Volgens mij heb jij gewoon vakantie en moet je vooral niet komen opdagen. Zeker als je die rapportage hebt. Jij staat veel sterker daar in dan je werkgever. Die mogen echt niet zo maar een vakantie intrekken nadat het goedgekeurd is. En bovendien, hebben ze ook binnen twee weken gereagerd?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_210638672
Je zegt dat je 2 weken hebt aangevraagd en dat hr maar 1 week heeft geregistreerd?

Hoe sterk is dan je bewijs dat je daadwerkelijk 2 weken hebt gevraagd en dat die beide zijn goedgekeurd?
No bitch to me
pi_210638727
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 22:38 schreef baskick het volgende:
Lang verhaal kort: je hebt 2 weken aangevraagd, er zijn 2 weken goedgekeurd en nu wordt er 1 week ingetrokken? Volgens mij kan dat laatste niet zomaar.
We zijn het eens.

Ik zou alleen maar een mail sturen dat je tijdig verlof hebt aangevraagd en dat dit is goedgekeurd, dus dat je er die week niet bent. En succes met de planning verder :W
pi_210638732
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 22:09 schreef skip-bo het volgende:
Dank voor je reactie! Wij maken gebruik van een online portal voor dit soort aanvragen. Hier staat duidelijk welke periode en ook het aantal uur verlof e.d.
Dat lijkt m.i. genoeg bewijs, zeker het goedgekeurd is met bovenstaande informatie.

Gaat mij er niet zo zeer om dat er een probleem is, gaat vooral om de manier hoe het gecommuniceerd wordt zonder enig overleg, ruimte voor discussie.

Dan zal ik dit vooral benadrukken aan HR/manager. En benadrukken dat jij hen tegemoet komt en niet andersom!
pi_210638754
quote:
Gelijk heb je. Als ze je zo hard nodig hebben, kunnen ze met een goed aanbod komen. Voor wat, hoort wat.
  donderdag 14 september 2023 @ 22:57:05 #10
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_210638791
Zeggen dat je een weekje Malediven geboekt hebt en of ze dat even willen terugbetalen. Kijken of ze je dan nog steeds zo hard nodig hebben.

Je hebt gelijk. Vraag is wat het je waard is om het te gaan halen. Hoe sterk is je positie in het bedrijf? Kennelijk hebben ze je vrij hard nodig, dat zou 'm vrij sterk moeten maken. Dus dan moet er wel wat leuks uit te onderhandelen zijn, toch?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_210638822
Als je verlof/vakantie aanvraagt móet de werkgever daar binnen 2 weken op reageren.
Gebeurt dat niet binnen 2 dan heb je gewoon wettelijk gezien je vakantie.

Een verlofaanvraag mag alleen geweigerd worden in het geval van zwaarwegende bedrijfsgevallen.

https://www.fnv.nl/werk-i(...)rlof/vakantiedagen#/
https://www.rijksoverheid(...)akantiedagen-opnemen

Je hebt dus gewoon recht op je 2 weken vakantie en staat volledig in je recht hiermee.

En dat weet HR drommels goed.
pi_210638976
Heb je al iets geboekt voor vakantie en kun je dat nog wel kosteloos annuleren? Zo ja, dat aangeven (maar je hoeft niet gelijk aan te geven of je dat kunt annuleren of niet). Verder voor jezelf afvragen of je wilt werken. Kan het belangrijk zijn voor een volgende stap in je carriere, zie je jezelf verder groeien in het bedrijf, waar sta je op dit moment in je leven wat betref work-life balance (dat verschuift vaak tijdens je leven), etc. In mijn twintiger-jaren zou ik sneller mijn vakantie hebben verschoven dan nu bijv.
pi_210638979
Zou ook een mooie zaak zijn. Stel dat je net voor ¤4.800 een vakantie hebt geboekt en die nu niet meer kan annuleren.

Ze weten bij zo'n bedrijf van tevoren dat je x aantal vakantiedagen per jaar hebt en dat je die een keer op gaat maken, dus dit gaat nergens over.
pi_210638986
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 22:57 schreef Janneke141 het volgende:
Zeggen dat je een weekje Malediven geboekt hebt en of ze dat even willen terugbetalen. Kijken of ze je dan nog steeds zo hard nodig hebben.
Ik zou geen verhalen gaan fantaseren. Stel dat ze vragen om een specificatie van de kosten om dat te kunnen vergoeden. Blijkt dat je hebt staan liegen. Wordt het niet beter van. En het is ook niet nodig,
pi_210639016
Wat overigens ook een ding is: als je er nu akkoord mee gaat, flikken ze je vaker dat soort dingen.
  donderdag 14 september 2023 @ 23:48:27 #16
476022 PzKpfw
Ongestoord Zeiken
pi_210639152
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 23:20 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Heb je al iets geboekt voor vakantie en kun je dat nog wel kosteloos annuleren? Zo ja, dat aangeven (maar je hoeft niet gelijk aan te geven of je dat kunt annuleren of niet). Verder voor jezelf afvragen of je wilt werken. Kan het belangrijk zijn voor een volgende stap in je carriere, zie je jezelf verder groeien in het bedrijf, waar sta je op dit moment in je leven wat betref work-life balance (dat verschuift vaak tijdens je leven), etc. In mijn twintiger-jaren zou ik sneller mijn vakantie hebben verschoven dan nu bijv.
Lekker de kont van de baas likken :')
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_210639153
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 23:48 schreef PzKpfw het volgende:
Sneu leven heb je als dit de enige manier is waarop je ernaar kunt kijken. Sterkte ermee!
pi_210639221
quote:
Even voor mijn beeldvorming: gaat het je om erkenning en excuses of gaat het je om 2 weken vakantie?
pi_210639430
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 23:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
Zou ook een mooie zaak zijn. Stel dat je net voor ¤4.800 een vakantie hebt geboekt en die nu niet meer kan annuleren.

Ze weten bij zo'n bedrijf van tevoren dat je x aantal vakantiedagen per jaar hebt en dat je die een keer op gaat maken, dus dit gaat nergens over.
Bij ons is zoiets een keer voorgekomen. De kerel had geboekt voor Australië. 2-3 weken. Hij was hard nodig en hij was bereid om te blijven werken. WG heeft wel een neiuwe ticket naar Australie mogen betalen en een heleboel andere annuleringskosten (incl prijsverschillen bij herboekingen etc).

Dus twee vragen. Ten eerste, wil je het doen. En ten tweede hoe word je schadeloos gesteld.
2017: RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
2019: BCN LCY AGP SBZ KBP LPP SVL DOH JNB CPT DOH TFS
2020: ALC BIO LCY
  vrijdag 15 september 2023 @ 05:22:50 #20
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_210639465
Is het feit dat TS een bericht heeft waar in staat dat de 2e week is ingetrokken niet voldoende bewijs dat de 2 weken goedgekeurd waren? Hoe kunnen ze er anders eentje intrekken?

Los van eventuele kosten en hoe het gecommuniceerd is, bedenk ook even of je wel 1 week vakantie wil overhouden of liever de volledige 2 weken op een ander moment wil opnemen (als je besluit die week te gaan werken). Want vaak is 2 weken achter elkaar gewoon nodig om even een fatsoenlijke break van je werk te hebben.
pi_210639478
Sowieso vreemd dat je het via een appje te horen krijgt. Als het echt belangrijk is dan komt je manager gewoon naar je toe om het te overleggen en kijken wat voor beide partijen een oplossing is.

Deze manier zou voor mij voelen als een trap in mn rug en zou daarom alleen terug appen dat ik 2 weken op vakantie ben.
  vrijdag 15 september 2023 @ 07:47:04 #22
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_210639725
Aangeven dat je ervan uitgaat dat het een fout is, dat je 2 weken op vakantie gaat en ze succes wensen met de planning.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  vrijdag 15 september 2023 @ 08:00:22 #23
346939 Janneke141
pi_210639775
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 23:22 schreef Queller het volgende:

[..]
Ik zou geen verhalen gaan fantaseren. Stel dat ze vragen om een specificatie van de kosten om dat te kunnen vergoeden. Blijkt dat je hebt staan liegen. Wordt het niet beter van. En het is ook niet nodig,
Je moet ook niet echt dat geld gaan claimen natuurlijk. Maar even een balletje opgooien om eens te peilen hoe zwaarwegend de reden nu echt is kan best. Als ze meteen terugkrabbelen dan weet je wel genoeg.
  vrijdag 15 september 2023 @ 08:01:11 #24
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_210639777
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 23:20 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Alsof dat allemaal van dat weekje afhangt :D
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_210639783
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 08:00 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Je moet ook niet echt dat geld gaan claimen natuurlijk. Maar even een balletje opgooien om eens te peilen hoe zwaarwegend de reden nu echt is kan best. Als ze meteen terugkrabbelen dan weet je wel genoeg.
En als ze niet terugkrabbelen, sta je onnodig met 1-0 achter, Ieder zijn manier, maar ik zou het zo niet doen.
  vrijdag 15 september 2023 @ 08:05:34 #26
346939 Janneke141
pi_210639794
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 08:02 schreef Queller het volgende:

[..]
En als ze niet terugkrabbelen, sta je onnodig met 1-0 achter, Ieder zijn manier, maar ik zou het zo niet doen.
Niet direct, want als ze bereid zijn om een (hypothetische) rekening van een paar duizend euro aan je terug te betalen dan ben je blijkbaar toch best wel belangrijk voor het bedrijf. De wetenschap of HR gewoon voor de luie oplossing kiest of dat je echt een cruciale rol hebt in het bedrijf is best nuttige informatie, daar moet je wel wat voordeel uit kunnen halen.
  vrijdag 15 september 2023 @ 08:25:43 #27
150967 Papabear
Come and get Papabear!
pi_210639913
quote:
Schermprintje van maken, naar HR mailen met als afsluiting "Tot over twee weken!" :W
Echtgenoot is verleden tijd voor echt genieten
  vrijdag 15 september 2023 @ 08:27:10 #28
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_210639924
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 08:05 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Niet direct, want als ze bereid zijn om een (hypothetische) rekening van een paar duizend euro aan je terug te betalen dan ben je blijkbaar toch best wel belangrijk voor het bedrijf. De wetenschap of HR gewoon voor de luie oplossing kiest of dat je echt een cruciale rol hebt in het bedrijf is best nuttige informatie, daar moet je wel wat voordeel uit kunnen halen.
Of je gaat gewoon in gesprek en ziet dan vanzelf wel hoe nodig het daadwerkelijk is. Dat kan iedereen volgens mij best inschatten in z'n eigen baan. En wellicht kan TS het helpen met een oplossing vinden zodat ie toch nog gewoon vakantie kan opnemen.
Liegen over zoiets lijkt me voor niemand handig.
  vrijdag 15 september 2023 @ 08:44:53 #29
359712 GrumpyFish
ga je mee zwemmen?
pi_210640038
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 22:57 schreef Janneke141 het volgende:

Je hebt gelijk. Vraag is wat het je waard is om het te gaan halen. Hoe sterk is je positie in het bedrijf? Kennelijk hebben ze je vrij hard nodig, dat zou 'm vrij sterk moeten maken. Dus dan moet er wel wat leuks uit te onderhandelen zijn, toch?
En dan zeggen ze: "ja, is goed. Stuur de factuur maar door". Dan moet je nog ff snel een niet-annuleerbare vakantie naar de Malediven boeken en hopen dat ze niet naar de boekingsdatum kijken.

Of ze krabbelen terug en moet je op vakantie naar de Malediven, want je kunt dan moeilijk aankomen met vakantiefotos van Centre Parcs.
It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that just ain't so - Mark Twain
  vrijdag 15 september 2023 @ 08:47:30 #30
150967 Papabear
Come and get Papabear!
pi_210640059
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 08:44 schreef GrumpyFish het volgende:

[..]
En dan zeggen ze: "ja, is goed. Stuur de factuur maar door". Dan moet je nog ff snel een niet-annuleerbare vakantie naar de Malediven boeken en hopen dat ze niet naar de boekingsdatum kijken.

Of ze krabbelen terug en moet je op vakantie naar de Malediven, want je kunt dan moeilijk aankomen met vakantiefotos van Centre Parcs.
Sowieso is al dit moeilijke gedoe nergens voor nodig.

Vakantie aangevraagd via portal, is goedgekeurd door alle hotemetoten. Klaar.

Al dat geneuzel daar omheen is irrelevant.
@TS Fijne vakantie! ^O^
pi_210640063
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 23:21 schreef TheFreshPrince het volgende:

In dat geval moet de werkgever deze kosten vergoeden. Wel moet hij dan eerst een zwaarwegend belang aanvoeren om het verlof in te kunnen trekken.
pi_210640396
Wettelijk gezien heeft de werkgever geen poot om op te staan.

Zoals ik eerder al heb aangegeven heeft de werkgever 2 weken de tijd om op de aanvraag te reageren, gebeurt dit niet binnen die 2 weken, dan is de vakantie aanvraag automatisch goedgekeurd.

En de werkgever moet met een overtuigend zwaarwegend bedrijfsbelang komen om een vakantie aanvraag überhaupt te kunnen weigeren.

Een slechte planning (een maand na aanvraag -> 2 weken na wettelijke goedkeuring) is dat niet.

Fijne vakantie dus TS :W B:)B
pi_210640836
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 23:48 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Als je vroeg in je carriere zit dan kan een iets eerdere promotie, met salarisverhoging, op de lange duur grote impact hebben, onderschat dat niet. En dan wordt je zelf baas. Je kunt natuurlijk ook koppig zijn, en altijd konten moeten likken of van bazen moeten horen wat je moet doen.
  vrijdag 15 september 2023 @ 10:28:28 #34
476022 PzKpfw
Ongestoord Zeiken
pi_210640864
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 23:49 schreef Queller het volgende:

[..]
Sneu leven heb je als dit de enige manier is waarop je ernaar kunt kijken. Sterkte ermee!
Eerder sneu dat je slaafs ingaat op dergelijke streken van de baas ondanks eerder gemaakte afspraken. Dat ene weekje vakantie gaat echt totaal geen invloed hebben op je loopbaan hoor :')

Je werkt om te leven en niet andersom.

[ Bericht 1% gewijzigd door PzKpfw op 15-09-2023 10:50:52 ]
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  vrijdag 15 september 2023 @ 10:43:43 #35
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_210640982
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 10:28 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Eerder sneu dat je slaafs ingaat op dergelijke streken van de baas ondanks eerder gemaakte afspraken. Dat ene weekje vakantie gaat echt totaal geen invloed hebben op je loopbaan hoor |:(

Je werkt om te leven en niet andersom.
Er is nog altijd gewoon een middenweg he.. normaal communiceren met elkaar (door zowel werkgever als werknemer).
pi_210641150
Dank allemaal voor de vele reacties. Ik vind 2 weken vakantie zeker belangrijk om even een volledige break te hebben, ook gezien het feit dat ik in de zomer veel ben bijgesprongen terwijl andere op vakantie waren.

De aanvraag, dus de periode met data en het totaal aantal uur verlof staan zwart op wit in het systeem. Manager heeft het alleen niet goed genoteerd. Wat echter onzin is omdat het juist in het systeem al staat. Buiten dat is de communicatie gewoon eenzijdig zonder dat er ruimte is voor overleg. Als de insteek anders was geweest was dit sowieso niet nodig geweest.

Ik ga straks bellen met HR.
pi_210641690
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 september 2023 08:47 schreef Papabear het volgende:

[..]
Sowieso is al dit moeilijke gedoe nergens voor nodig.

Vakantie aangevraagd via portal, is goedgekeurd door alle hotemetoten. Klaar.

Al dat geneuzel daar omheen is irrelevant.
@:TS Fijne vakantie! ^O^
[manager-modus aan]

TS heeft geen hart voor de zaak, is niet flexibel, oncollegiaal, ongemotiveerd en heeft geen ambitie.

[/manager-modus uit]
Ô mon citoyens vous serez unis.
  vrijdag 15 september 2023 @ 12:04:37 #38
150967 Papabear
Come and get Papabear!
pi_210641816
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 september 2023 11:50 schreef HSG het volgende:

[..]
[manager-modus aan]

TS heeft geen hart voor de zaak, is niet flexibel, oncollegiaal, ongemotiveerd en heeft geen ambitie.

[/manager-modus uit]
:')
pi_210641927
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 11:06 schreef skip-bo het volgende:

De aanvraag, dus de periode met data en het totaal aantal uur verlof staan zwart op wit in het systeem. Manager heeft het alleen niet goed genoteerd.

Heb je daar een screenshot van gemaakt ? (voor alle zekerheid)
pi_210642954
Vind ik wel een beetje afhankelijk van hoevaak je vrij hebt gehad.
Is dit je welverdiende vakantie na maanden van zwoegen of je zoveelste tripje
Vakman pur sang
pi_210643056
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2023 14:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Zie post #36, daar staat je antwoord.
pi_210643181
quote:
Als je het hele topic had gelezen dan had je dit niet hoeven te posten.
pi_210644581
Sowieso bullshit van @Lospedrosa, zelfs al zóu het het zoveelste tripje zijn, een werkgever die een goedgekeurde week vakantie wil intrekken moet wel een verdomd goede reden hebben.
pi_210644978
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 17:45 schreef Wiedanwel het volgende:
Sowieso bullshit van @:lospedrosa, zelfs al zóu het het zoveelste tripje zijn, een werkgever die een goedgekeurde week vakantie wil intrekken moet wel een verdomd goede reden hebben.
Lospedrosa is zelf (fanatiek) werkgever :{w
pi_210645043
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 21:47 schreef skip-bo het volgende:
Goedenavond,

Ik zit met het volgende, een kleine maand geleden heb ik 2 weken vakantie aangevraagd, deze was al een soort van goedgekeurd behalve nog 1 dag wat onzeker was. Dit is uiteindelijk geregeld en daarmee de totale goedkeuring ook.

Nu krijg ik zomaar een appje dat de 2e week is ingetrokken omdat er een project ingepland is waar mijn andere collega voor nodig is en waardoor ik zijn werk overneem. Echter is dit pas ingepland nadat mijn vakantie al goedgekeurd is. Dit allemaal zonder eerst te overleggen en ook gelijk de 2e week ingepland zonder mij iets te vragen. Oorzaak hiervan is dat HR maar 1 week genoteerd heeft terwijl ik wel degelijk 2 weken heb aangevraagd. Gezien wij ook een goed online systeem hiervoor hebben is dit ook een twijfelachtig argument.

Gezien bovenstaande lijken mij de argumenten van werkgever niet zwaarwegend genoeg om dit zo maar te doen. Ook is er volgens mij eerst altijd overleg nodig in dit soort situaties.

Graag jullie advies wat ik het beste kan doen. Alvast bedankt en nog een mooie avond.
ik zou in overleg gaan en vragen wat er financieel tegenover staat.... Ik ken er genoeg die zo best veel extra hebben mogen ontvangen....
Ik heb zelf ook weleens wat extra zo ontvangen buiten alle kosten die vergoed zijn.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_210645076
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 18:30 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
ik zou in overleg gaan en vragen wat er financieel tegenover staat.... Ik ken er genoeg die zo best veel extra hebben mogen ontvangen....
Ik heb zelf ook weleens wat extra zo ontvangen buiten alle kosten die vergoed zijn.
Geld alleen is lang niet altijd zaligmakend.
pi_210645085
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2023 18:35 schreef r_one het volgende:

[..]
Geld alleen is lang niet altijd zaligmakend.
klopt inderdaad, maar helpt wel bij een keuze.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_210645227
quote:
Dat doet er niet toe, daar heeft de werkgever geen moer mee te maken of wat over te zeggen.

Een verlofaanvraf mag van de wet eigenlijk alleen geweigerd worden (of ingetrokken) als er zwaarwegende bedrijfsbelangen spelen.
pi_210645272
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 21:47 schreef skip-bo het volgende:

Gewoon genieten van je 2 weken vakantie :)

Werkgever bekijkt het maar. :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_210645317
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 september 2023 18:57 schreef vosss het volgende:

[..]
Gewoon genieten van je 2 weken vakantie :)

Werkgever bekijkt het maar. :)
Dat.
De wet staat aan zijn kant, de werkgever heeft geen poot om op te staan.
En dat weet ie donders goed.

Gaat de werkgever moeilijk doen, tegenwoordig geldt het aloude adagium 'voor jou 10 anderen' precies andersom.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')