abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_210682066
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 september 2023 11:39 schreef Tijn het volgende:

[..]
Het probleem is dat de stap van gratis naar 1 euro oneindig veel groter is dan van 1 euro naar meer. Daardoor verdwijnt in één klap een groot deel van de user base. En de ironie is dat het daarna dan ook het geld niet meer waard is, want alleen als iedereen erop zit voegt een platform als Twitter wat toe.
Ja eens hoor, maar Musk zijn argument is dat hij dit voornamelijk doet voor de bots, niet voor het inkomen. Ben zelf niet zo bekend met de verschillende manieren om bots tegen te houden, maar het lijkt mij aannemelijk dat je technisch gezien eenmalig een paar centen zou kunnen rekenen ter verificatie van je account.

De vraag is of dit werkt natuurlijk.
Ik krijg nog geld van je.
pi_210682185
Vermakelijke discussie moet ik zeggen :7
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_210682241
Heeft iemand deze stream bekeken?

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_210682252
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 september 2023 12:25 schreef Rnie het volgende:

[..]
Ja eens hoor, maar Musk zijn argument is dat hij dit voornamelijk doet voor de bots, niet voor het inkomen. Ben zelf niet zo bekend met de verschillende manieren om bots tegen te houden, maar het lijkt mij aannemelijk dat je technisch gezien eenmalig een paar centen zou kunnen rekenen ter verificatie van je account.

De vraag is of dit werkt natuurlijk.
Dat was toch ook zijn argument voor die betaalde blauwe vinkjes.
Denk je dat het te weinig geholpen heeft?
Definitely not CIA
  dinsdag 19 september 2023 @ 13:55:42 #105
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_210683046
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 12:45 schreef Ali_boo het volgende:
Heeft iemand deze stream bekeken?

[ twitter ]
Grappig dat Netanyahu hier Musk een voorvechter van de vrijheid van meningsuiting en bestrijder van antisemitisme noemt. Dat klopt niet, want Musk is een antisemiet omdat Lord-Ronddraai van Fok! dat zegt. Iemand als Netanyahu is slechts de premier van Israël, wat weet die nou van dit soort zaken?
pi_210683198
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 05:25 schreef J.B. het volgende:

[..]
Als Musk niks tegen Joden heeft moet hij wellicht eens stoppen met het tweeten van dergelijke onzin:

[ twitter ]

Waarom Soros uitgerekend met een (meestal) kwaadaardige Joodse mutant uit X-Men moet worden vergeleken is mij eerlijk gezegd een raadsel.
Soros kan ook een lepel op zijn voorhoofd plakken.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_210683225
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 05:25 schreef J.B. het volgende:

[..]
Als Musk niks tegen Joden heeft moet hij wellicht eens stoppen met het tweeten van dergelijke onzin:

[ twitter ]

Waarom Soros uitgerekend met een (meestal) kwaadaardige Joodse mutant uit X-Men moet worden vergeleken is mij eerlijk gezegd een raadsel.
Soros kan ook een lepel op zijn voorhoofd plakken.
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 september 2023 00:26 schreef Kijkertje het volgende:
Ach ja weer terug bij iedereen moet betalen!

[ twitter ]
Wie trapt hier in?
Tot nu toe is er een enorm leger aan bots wat ¤8 per maand betaald.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_210683251
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 13:55 schreef Repentless het volgende:

[..]
Grappig dat Netanyahu hier Musk een voorvechter van de vrijheid van meningsuiting en bestrijder van antisemitisme noemt. Dat klopt niet, want Musk is een antisemiet omdat Lord-Ronddraai van Fok! dat zegt. Iemand als Netanyahu is slechts de premier van Israël, wat weet die nou van dit soort zaken?
Nog ff en ze switchen allemaal weer naar Trump zwart maken.
pi_210683792
Oh ja als je het moet hebben van je relaties met Bibi, Putin, Erdogan ben je echt een topper. Vooral nog meer Soros uitschelden want die zit ook constant met regeringsleiders om tafel oh wacht.
Maar goed de werkelijkheid ontkennen gaat gewoon verder bij de Musk cult. Oh 100% meer antisemitisme op twitter sinds Musk, antijoodse complottheorien verspreiden door Musk. Maar hij zegt dat hij tegen anti semitisme is in een uitgezonden gesprek met het hoofd van Israel. Tuurlijk woorden zeggen meer dan daden ofzo 8)7
Tja sommige mensen geloven blijkbaar alles van bullshit artiesten.

Hmm
https://www.jpost.com/diaspora/article-759592
quote:
In the intricate world of diplomacy, words often carry more weight than actions. It’s a delicate dance, where a well-placed statement can be more influential than an overt critique.
Netanyahu’s diplomatic approach was no surprise, given his extensive experience on the world stage. As a prominent Jewish leader, he had a genuine concern for the rise of antisemitism but also had other pressing matters to address, including economic ties and Musk’s support on various issues. It was tempting for him to sidestep Musk’s appeal to do more to combat antisemitism, especially considering that some of Musk’s critics on this front hail from liberal Jewish groups like the Anti-Defamation League, who are not typically aligned with Netanyahu’s political views.
pi_210683839
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 13:55 schreef Repentless het volgende:

[..]
Lord-Ronddraai ?
Lord-Rothchild zal je bedoelen :{w

Ik neem het hem verder niet kwalijk, het is een uiterst effectief manier om critici de mond te snoeren
pi_210683892
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 14:13 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Nog ff en ze switchen allemaal weer naar Trump zwart maken.
Daar is de ADL mee bezig

twitter

Als hij zegt dat die een gevaar voor de democratie is dan is dat gewoon zo

Musk: ADL 'Instrumental' in Trump's Twitter Ban

https://www.newsmax.com/n(...)23/09/13/id/1134364/
pi_210683968
twitter
pi_210684101
Ceo van apple steunt antisemitisme, vraag me niet hoe, maar het is gewoon zo :{w

twitter
pi_210684749
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 15:20 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Daar is de ADL mee bezig

[ twitter ]

Als hij zegt dat die een gevaar voor de democratie is dan is dat gewoon zo

Musk: ADL 'Instrumental' in Trump's Twitter Ban

https://www.newsmax.com/n(...)23/09/13/id/1134364/
Ik zou ze aanklagen! Oh wacht ....
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_210684799
Ja een open source site als wikipedia is uiteraard onbetrouwbaarder dan een platform als Twitter in handen van een briljante biljonair. Logisch ook om nu weer wikipedia op de korrel te nemen als voorvechter van het vrije woord.

Waarom kostte wat kost Trump er nou weer bij moet worden gesleept aan de hand van tweets waarin hij niet eens genoemd wordt geen idee. Is dat nou wat ze TDS noemen? Wel hilarisch verder "ze gaan over Trump beginnen" begint over Trump _O-
pi_210684831
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 september 2023 15:27 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Dergelijk slachtoffergejank is altijd wel populair onder megalomane types :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_210684891
Voorspelling.

Twitter wordt uiteindelijk betaald, maar enkel om te kunnen posten.
Dit zal er in resulteren dat alleen hard-liners van bedenkelijk allooi over zullen blijven.
Of trollen die worden aangestuurd door iemand met een agenda.

Dus twitter zal (nog) extremer worden. Richting de wappie kant.
Musk weet dit, en dit is de bedoeling.
Musk is een pion van z'n geldschieters (de Arabische olichargen) die baat hebben bij een instabiele wereld zonder eensgezind westen.
Als het "milde gemiddelde" geluid steeds minder te horen/lezen is, zal wat "mild en gemiddeld" is steeds verder opschuiven naar de wappie kant.

Verder wil ik nog even reageren op iemand Repentless die stelt dat "als Netanyahu het zegt het wel zo zou zijn".
Verdiep je eens in Netanyahu voordat je hem als strijder voor het vrije woord ziet.
pi_210684952
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2023 12:46 schreef capricia het volgende:

[..]
Dat was toch ook zijn argument voor die betaalde blauwe vinkjes.
Denk je dat het te weinig geholpen heeft?
Denk dat het principe wel helpt, alleen worden er gewoonweg te weinig Blue abo's afgesloten waardoor het dus niet helpt. ;)
Ben nog steeds benieuwd naar de prijs die jij zou betalen om er toch nog gebruik van te blijven maken. Zou een eenmalig kwartje een optie zijn? :P
pi_210684965
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 16:45 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ja een open source site als wikipedia is uiteraard onbetrouwbaarder dan een platform als Twitter in handen van een briljante biljonair.
Los van het feit dat je sarcastisch bent, ben ik het namelijk een keer deels met je eens. Ergens moet in redelijke mate common ground gevonden worden en dat probeert Wikipedia wel. X probeert dat ook middels community notes, maar daar is nog behoorlijk veel werk aan de winkel.

Los van het feit dat wiki zijn best doet, moeten we nou niet doen alsof Wikipedia de heilige graal is wat betreft reliability natuurlijk.

https://en.wikipedia.org/wiki/Reliability_of_Wikipedia

[ Bericht 2% gewijzigd door Rnie op 19-09-2023 17:26:17 ]
pi_210684994
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 september 2023 17:00 schreef Rnie het volgende:

[..]
Denk dat het principe wel helpt, alleen worden er gewoonweg te weinig Blue abo's afgesloten waardoor het dus niet helpt. ;)
Ben nog steeds benieuwd naar de prijs die jij zou betalen om er toch nog gebruik van te blijven maken. Zou een eenmalig kwartje een optie zijn? :P
Met een eenmalige 25 cent hou je ook geen bots buiten. Helaas. Dus denk niet dat ie dat gaat doen.
Ik heb nu 6300 volgers. Geen abo.
Denk dat ik dan voorlopig gewoon stop met X.
Er is ook veel promoted tweets steeds tussendoor. Dat is toegenomen. En èn betalen èn reclame om je oren krijgen..daar heb ik geen zin in.

Als ik voor bijv 10/15 euro in de maand alle dagbladen aan content zou kunnen lezen op X, zou ik daar wel interesse in hebben.
Definitely not CIA
pi_210685024
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 16:45 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ja een open source site als wikipedia is uiteraard onbetrouwbaarder dan een platform als Twitter in handen van een briljante biljonair. Logisch ook om nu weer wikipedia op de korrel te nemen als voorvechter van het vrije woord.

Wikipedia is op veel onderwerpen net zo onbetrouwbaar als Twitter. Open source betekent niet neutraal of vrij van politiek activisme.
pi_210690973
Wat hebben we hier :o

twitter
pi_210691137
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 00:41 schreef Ali_boo het volgende:
Wat hebben we hier :o

[ twitter ]
Dat is duidelijk een reactie op de aanklacht van het DOJ tegen hem wegens het discrimineren van vluchtelingen die een baan zoeken bij SpaceX:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_210691152
De free speech 'absolutist' in actie. Je verwacht het niet.

twitter

twitter

[ Bericht 31% gewijzigd door Kijkertje op 20-09-2023 01:20:14 ]
pi_210691318
quote:
11s.gif Op zondag 17 september 2023 14:38 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]

Geen media outrage want black on white crime muskie
twitter

Totaal verkeerde voorstelling van de gebeurtenissen op grond waarvan Musk nog eens olie op het vuur gooit (voor de zoveelste keer en weer volkomen onterecht) met als gevolg ernstige bedreigingen aan het adres van de journaliste, haar familie en haar collega's.

En maar klagen hoe hij zelf het doelwit van de media is :')

[ Bericht 5% gewijzigd door Kijkertje op 20-09-2023 03:19:21 ]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')