abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 18 september 2023 @ 18:46:10 #76
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_210675734
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 17:59 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Ja als je het eens bent met de algehele strekking van wat een neo-nazi betoogt aangaande joden. geeft dat wel aan dat er iets mis zit he.
Hij dacht dat het een quote van Voltaire was, niet specifiek tegen joden gericht.

quote:
Ah we zijn weer bij gevoelens, verfissend. Nou vertel eens volgens jou waaruit blijkt hoe belangrijk Musk het vindt dat een ADL joods is en waaruit blijkt hoe belangrijk ik dat vind.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waaruit dat blijkt? Aangezien jij wel benoemt dat het joodse organisaties zijn en Musk niet.

quote:
Nu probeer je ook nogmaals dezelfde stroman, voor de duidelijkheid mijn mening is dat je kritiek mag hebben op individuele joden of joodse organisaties. Zulke kritiek hoeft je niet antisemitisch te maken. Echter als je joden alles verwijt van de wereld willen slopen tot de media controleren, zelf antisemitisme uitlokken zijn we natuurlijk ver voorbij redeijke kritiek.Ik kan hier ook al zijn retweets van neo-fascisten en bizarre complotten aanhalen maar we weten allemaal dat je dat wegwuift of bagataliseert. Gewoon normaal gedrag uiteraard dat je het opneemt voor die lui en het meestal eens bent, goede punten maken die lui :')

Die stromannen van je zijn maar irritant, zou jij het prettig vinden als ik doe alsof jouw mening is dat antisemitisme niet bestaat en nooit bestaan heeft?
Hij verwijt het 'joden' niet, hij verwijt het organisaties/mensen waarvan een aantal joods blijken te zijn.
pi_210675831
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 17:59 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Echter als je joden alles verwijt van de wereld willen slopen tot de media controleren
Het begint echt steeds gekker te worden. _O- _O-

Mocht je Soros en de ADL bedoelen, waarom zeg je dan niet Soros en de ADL? Waarom steeds op die "joden" hameren? Ik vind het maar wat denigrerend. :N

[ Bericht 9% gewijzigd door Rnie op 18-09-2023 19:08:20 ]
Ik krijg nog geld van je.
  maandag 18 september 2023 @ 19:03:55 #78
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_210675885
Dit is weer een vermakelijke 'discussie' _O-
Ga zo door Lord, ga zo door *O*
pi_210675967
quote:
10s.gif Op maandag 18 september 2023 19:03 schreef Mano_ het volgende:
Je hebt al die drek daadwerkelijk gelezen? :D
  maandag 18 september 2023 @ 19:16:29 #80
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_210676021
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 19:11 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Met verbazing :D
pi_210676592
Goh hoe verrassend :')

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_210676844
quote:
10s.gif Op maandag 18 september 2023 19:03 schreef Mano_ het volgende:
Het is bepaald geen discussie, Musk zendt niet zijn bestte cultleden hier. Ik moet het doen met halfzachten die niet verder komen dan drogredeneringen en ontkennen. Ik krijg niet een valide tegenargument, enkel verzonnen gevoelens. Moet zogenaamd 10 keer uitleggen wat ik zeg maar nog valt het kwartje niet. Tja vind het eigenlijk wel mooi geweest.
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 19:11 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Alsof jij wel eens iets inhoudelijks hebt gepost op deze site kun je wel om Rnie en Repentess gefaal lachen maar jij komt ook nooit verder dan zij.
pi_210676890
De echte antisemieten zijn natuurlijk de liberale Joden! :+

twitter

twitter

[ Bericht 31% gewijzigd door Kijkertje op 18-09-2023 23:49:00 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 18 september 2023 @ 20:47:11 #84
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_210676911
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 20:39 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Het is bepaald geen discussie, Musk zendt niet zijn bestte cultleden hier. Ik moet het doen met halfzachten die niet verder komen dan drogredeneringen en ontkennen. Ik krijg niet een valide tegenargument, enkel verzonnen gevoelens. Moet zogenaamd 10 keer uitleggen wat ik zeg maar nog valt het kwartje niet. Tja vind het eigenlijk wel mooi geweest.
[..]
Alsof jij wel eens iets inhoudelijks hebt gepost op deze site kun je wel om Rnie en Repentess gefaal lachen maar jij komt ook nooit verder dan zij.
_O-

Maar ff serieus.

_O-
pi_210676926
twitter
pi_210677070
quote:

[..]
[..]
Heerlijk gevoelspostje weer. :D

@Lord-Ronddraai , je bent me er eentje O+
  maandag 18 september 2023 @ 21:04:42 #87
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_210677071
quote:

[..]
[..]
Je bent best vermakelijk. :) Je krijgt gewoon feiten gepresenteerd, zoals: "Musk heeft een conflict met/antipathie tegen de ADL/Soros, maar hun joodse identiteit noemt hij niet als reden daarvoor". De enige die dat doet, ben jij.

Dan noem jij dat allemaal "drogrdeneringen" en "ontkennen". Want jij ziet 'een patroon' en omdat die organisaties toevallig joods zijn, ben jij ervan overtuigd dat het wel antisemitisme moet zijn. Maar je enige argument daarvoor is: "het zijn joodse organisaties". Probeer eens een ander argument dat je stelling onderbouwt, wellicht overtuig je me!
pi_210679243
Ach ja weer terug bij iedereen moet betalen!

twitter
pi_210679282
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 september 2023 00:26 schreef Kijkertje het volgende:

[ twitter ]
Dat gaat dan wel even afkicken worden voor mij. :D
Definitely not CIA
pi_210679297
quote:

[ twitter ]
Dan ga ik heel hard lachen. :D
pi_210679313
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 00:34 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Dan ga ik heel hard lachen. :D
Nou, echt he.
What could possibly go wrong?
Definitely not CIA
pi_210679368
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 september 2023 00:41 schreef capricia het volgende:

[..]
Nou, echt he.
What could possibly go wrong?
Naast gratis natuurlijk, wat zou voor jou een echt redelijk bedrag zijn? Een eurootje per maand ofzo? Je was toch een redelijk grootgebruiker op X?

Behoorlijk domme move van Musk als hij dit doorzet overigens :')
pi_210679422
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 21:04 schreef Repentless het volgende:

[..]
Je bent best vermakelijk. :) Je krijgt gewoon feiten gepresenteerd, zoals: "Musk heeft een conflict met/antipathie tegen de ADL/Soros, maar hun joodse identiteit noemt hij niet als reden daarvoor". De enige die dat doet, ben jij.

Dan noem jij dat allemaal "drogrdeneringen" en "ontkennen". Want jij ziet 'een patroon' en omdat die organisaties toevallig joods zijn, ben jij ervan overtuigd dat het wel antisemitisme moet zijn. Maar je enige argument daarvoor is: "het zijn joodse organisaties". Probeer eens een ander argument dat je stelling onderbouwt, wellicht overtuig je me!
:') De enige ben ik

Tuurlijk heren ik schrijf voor al die publicaties. De andere 2,3 miljoen hits ook uiteraard mijn werk. Ik zal wel joods zijn dan zeker

Musk hoeft ook niet specifiek het joods zijn te noemen in deze, alle nazi'tjes weten wel dat Soros joods is hoor. Daarbij gezien hij al meerdere keren ala hitler zegt dat deze jood dus de beschaving kapot wil maken blijft er ook weinig aan interpretatiemogelijkheden over. Ja behalve voor jullie zogenaamde extreme vrije denkers die blijkbaar de simpelste verbanden al ontgaat. Blijkbaar is het op toeval gooien de volgende stap in het werkelijkheid ontkennen. Toevallig dat Musk meer en meer antisemitische acties uithaalt :') Zal vast niet liggen aan zijn echokamer of idiote ideeen.
Toevallig natuurlijk dat hij posts van dit soort openlijke anitsemieten repost. Ja dat is een redelijke verklaring :')

Wat ik drogredenen noem is als je voor de zoveelste keer van mijn mening verdraait tot iets anders. Nu beweer je weer dat mijn argument zou zijn het zijn joodse organisatie dus antisemitisme. Dat is niet mijn mening en was niet mijn argument. Blijkbaar gaat het je allemaal nogal boven de pet want ik wil best mijn mening of argument verduidelijken in het geval ik het niet goed verwoord heb of zoals in dit geval ik heb van doen met mensen extreem traag van begrip.

Ik zal het simpel houden. Het is een optelsom, 1+1=2. Alleen in dit geval moeten we veeeeel verder dan 2 tellen.

Wat ik je wel na moet geven je bent verder dan Rnie in het komen tot een counterargument want je noemt hier het patroon heel goed!
pi_210679447
quote:

[ twitter ]
Letsgo genie aan het werk!

Ik moet wel zeggen dat ik echt verbaasd ben door de masterclass van hoe je een bedrijf winstgevend krijgt door Musk. Ik denk dat hoe hij dit met X doet ongeveer de hele lesstof over hoe je managed in het hoger onderwijs gaat worden. Gewoon simpelweg briljant, nobelprijs voor economie anyone? Of gaat de groep die je niet hoeft te noemen dan weer flauw doen en hem sabboteren? In ieder geval duidelijk waarom hij de rijkste op aarde is, zo gigabrain wat een megachad.
pi_210679686
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 21:04 schreef Repentless het volgende:

[..]

Als Musk niks tegen Joden heeft moet hij wellicht eens stoppen met het tweeten van dergelijke onzin:

twitter

Waarom Soros uitgerekend met een (meestal) kwaadaardige Joodse mutant uit X-Men moet worden vergeleken is mij eerlijk gezegd een raadsel.
pi_210679764
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 05:25 schreef J.B. het volgende:

[..]
Als Musk niks tegen Joden heeft moet hij wellicht eens stoppen met het tweeten van dergelijke onzin:

[ twitter ]

Waarom Soros uitgerekend met een (meestal) kwaadaardige Joodse mutant uit X-Men moet worden vergeleken is mij eerlijk gezegd een raadsel.
En wellicht eens stoppen met het voeden van antisemitische/ neo-Nazi complottheorieen ;(

twitter

twitter

twitter
  dinsdag 19 september 2023 @ 08:28:54 #97
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_210680301
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 01:19 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
:') De enige ben ik
[ afbeelding ]
Tuurlijk heren ik schrijf voor al die publicaties. De andere 2,3 miljoen hits ook uiteraard mijn werk. Ik zal wel joods zijn dan zeker

Musk hoeft ook niet specifiek het joods zijn te noemen in deze, alle nazi'tjes weten wel dat Soros joods is hoor. Daarbij gezien hij al meerdere keren ala hitler zegt dat deze jood dus de beschaving kapot wil maken blijft er ook weinig aan interpretatiemogelijkheden over. Ja behalve voor jullie zogenaamde extreme vrije denkers die blijkbaar de simpelste verbanden al ontgaat. Blijkbaar is het op toeval gooien de volgende stap in het werkelijkheid ontkennen. Toevallig dat Musk meer en meer antisemitische acties uithaalt :') Zal vast niet liggen aan zijn echokamer of idiote ideeen.
Toevallig natuurlijk dat hij posts van dit soort openlijke anitsemieten repost. [ afbeelding ] Ja dat is een redelijke verklaring :')

Wat ik drogredenen noem is als je voor de zoveelste keer van mijn mening verdraait tot iets anders. Nu beweer je weer dat mijn argument zou zijn het zijn joodse organisatie dus antisemitisme. Dat is niet mijn mening en was niet mijn argument. Blijkbaar gaat het je allemaal nogal boven de pet want ik wil best mijn mening of argument verduidelijken in het geval ik het niet goed verwoord heb of zoals in dit geval ik heb van doen met mensen extreem traag van begrip.

Ik zal het simpel houden. Het is een optelsom, 1+1=2. Alleen in dit geval moeten we veeeeel verder dan 2 tellen.

Wat ik je wel na moet geven je bent verder dan Rnie in het komen tot een counterargument want je noemt hier het patroon heel goed!
Zoals ik zei, je bent best vermakelijk. In extreem warrig taalgebruik probeer je een punt te maken, maar het lukt je niet. Je argumentatie komt niet verder dan: "ik zie wel wat er aan de hand is en jullie niet, daarom zijn jullie dom".

Maar goed, het is inmiddels wel duidelijk dat je dat simpelweg niet begrijpt. :) Verder discussiëren met iemand die vindt dat hij gelijk heeft uitsluitend omdat hij gelijk heeft, is kansloos. Daar kun je 1.000 valide argumenten tegenin brengen, maar die worden slechts verworpen met: "dat klopt niet, want ik heb gelijk".

Neem daar een hele grote dosis overschatting van de eigen intelligentie bij en je hebt een recept voor een oeverloze discussie. :)
pi_210680360
Neehee jullie snappen het niet. Het is gewoon toeval, Musk wist waarschijnlijk niet eens dat Magneto joods is of dat Soros joods is. Of als hij dat wist is dat gedeelte van de vergelijking toeval en onbelangrijk. Daarbij als je zoveel twittert x posts plaatst is het logisch als je elke dag een complottheorie van nazis of extremisten post. Waarom zou je daar emotioneel op reageren, hij is gewoon aan het memen. Wat een komisch genie is het he. Alleen haters willen niet inzien dat zo'n replacement theorie gewoon grappig is en daarbij ook zeker het delen en discussieren waard. Eigenlijk zou Musk Soros aan moeten klagen voor de reputatieschade en om pal voor het vrije woord te staan.

Getekend, Rnie en Repentless.
pi_210680477
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 08:28 schreef Repentless het volgende:

[..]
Zoals ik zei, je bent best vermakelijk. In extreem warrig taalgebruik probeer je een punt te maken, maar het lukt je niet. Je argumentatie komt niet verder dan: "ik zie wel wat er aan de hand is en jullie niet, daarom zijn jullie dom".
Nee hoor ik heb wel wat andere argumentatie aangedragen. Maar grappig dat jij je enige argument de stroman optuigen tweemaal in deze ene post nog steeds niet voorbij komt.

quote:
Maar goed, het is inmiddels wel duidelijk dat je dat simpelweg niet begrijpt. :) Verder discussiëren met iemand die vindt dat hij gelijk heeft uitsluitend omdat hij gelijk heeft, is kansloos. Daar kun je 1.000 valide argumenten tegenin brengen, maar die worden slechts verworpen met: "dat klopt niet, want ik heb gelijk".

Neem daar een hele grote dosis overschatting van de eigen intelligentie bij en je hebt een recept voor een oeverloze discussie. :)
Dit is goud. ^O^ Te grappig dat je zoveel projecteert. Overschatting van je intelligentie en het niet begrijpen past perfect, bij jezelf. Je kan bepaald geen 1000 argumenten aanvoeren probeer 1 (geen stroman) zou ik zeggen.
Het lijkt me ook prima om het hierbij te houden.
  dinsdag 19 september 2023 @ 11:39:01 #100
12221 Tijn