Hoe ouder is wordt, hoe meer ik de lange halen gauw thuis mentaliteit omarm.quote:Op vrijdag 15 september 2023 21:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik had er nog nooit van gehoord, maar ik sla het even over. Ik speel de echte Civilization wel
quote:How did Elon get money for Zip2?
After dropping out of Stanford in 1995, Musk started Zip2 with his brother Kimbal using $28,000 borrowed from their father. In 1999 it sold to Compaq for $307 million, with Musk earning $22 million. Musk invested $10 million of his Zip2 proceeds into founding X.com, one of the first attempts at online banking.
Dit is dus het oude vinkje, maar dan ook beschikbaar voor het plebs en dan voor de betalende plebs en vips?quote:Op zaterdag 16 september 2023 00:02 schreef Rnie het volgende:
ID verificatie is live.
[ afbeelding ]
Welk vinkje bedoel je? De ID Badge?quote:Op zaterdag 16 september 2023 00:35 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dit is dus het oude vinkje, maar dan ook beschikbaar voor het plebs en dan voor de betalende plebs en vips?
Gestopt met lezen. Waarom geef je niet gewoon toe dat je met twee maten meet.quote:
Zo hey, lekker populistisch.quote:Op zaterdag 16 september 2023 13:25 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Feit blijft dat Musk een antisemiet, complotdenker leugenaar en parasiet op de maatschappij is.
Musk is selectief woke, hij is vooral lomp maar als hem zelf dingen overkomen zoals bijvoorbeeld openbare vliegtuiggegevens die iemand deelde is het een woke klein kind.quote:Op zondag 17 september 2023 08:40 schreef nomina het volgende:
Dat Must niet woke is, vond ik wel prettig.
Volledig op de wappie tour die Musk.quote:Op zondag 17 september 2023 14:38 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]
Geen media outrage want black on white crime muskie
Beetje erg off-topic dit, maar natuurlijk heb ik dat ook wel een beetje. Maar misschien wel minder dan gemiddeld. Ik maak ook een podcast over games, dus dan is het wel handig dat ik ze ook daadwerkelijk speelquote:Op vrijdag 15 september 2023 22:27 schreef Rnie het volgende:
[..]
Hoe ouder is wordt, hoe meer ik de lange halen gauw thuis mentaliteit omarm.Daar is polytopia redelijk goed in. Civ duurt me gewoon veels te lang joh. Vroeger trok ik dat nog wel, maar tegenwoordig is het geduld er gewoonweg niet meer.
![]()
Zelf geen last van? Naarmate je ouder wordt?
Vindt zijn cult prachtig.quote:Op zondag 17 september 2023 22:20 schreef Montov het volgende:
[..]
Volledig op de wappie tour die Musk.
Oh dus Russel is al gelijk een verkrachter?quote:Op zondag 17 september 2023 22:45 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
https://nypost.com/2023/0(...)defend-russell-brand
Nazis supporten is niet genoeg. Verkrachters vind Musk ook toplui!
Heb je gezien hoeveel aantijgingen er tegen hem zijn? Neem je het ook nog op voor Ali B?quote:Op zondag 17 september 2023 22:52 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Oh dus Russel is al gelijk een verkrachter?
Wat heeft dit met Russel te maken?!quote:Op zondag 17 september 2023 22:58 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Heb je gezien hoeveel aantijgingen er tegen hem zijn? Neem je het ook nog op voor Ali B?
[ twitter ]
Geloofwaardig wel.van een paar miljoen naar 300 miljoen+
https://www.dosgameclub.comquote:Op zondag 17 september 2023 23:09 schreef Rnie het volgende:
[..]
Nice! Waar kunnen we die beluisteren?
Boy o boy...quote:Op zondag 17 september 2023 22:58 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Heb je gezien hoeveel aantijgingen er tegen hem zijn? Neem je het ook nog op voor Ali B?
Wat heeft Ali B met Russel te maken? Beide niet veroordeeld. Waarschijnlijk wel schuldig.quote:Op zondag 17 september 2023 23:00 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Wat heeft dit met Russel te maken?!
Nogmaals...Cult..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |