Geen slapende honden wakker makenquote:Op woensdag 13 september 2023 18:49 schreef Lovely het volgende:
Eens zien of deze TT ook weer veranderd wordt
quote:
quote:
zie toevoegingquote:Op woensdag 13 september 2023 18:49 schreef Lovely het volgende:
Eens zien of deze TT ook weer veranderd wordt
Ik kom er aanquote:
Is het zo erg?quote:Op woensdag 13 september 2023 19:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Even zitten en dan maar weer verder met de bende
Ligt eraan wat je baseline is. Ik vind het wel meevallen hoor.quote:
Je hebt nog even vakantie toch?quote:Op woensdag 13 september 2023 19:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je baseline is. Ik vind het wel meevallen hoor.
Moet nog wel wat doen voordat ik kan slapen.
als ik naar die afbeelding kijkt lijkt het te bewegen...quote:Op woensdag 13 september 2023 19:21 schreef bondage het volgende:
Net mooie foto van de zon gemaakt door een zonnefilter. Zonnevlekken zijn goed zichtbaar:
[ afbeelding ]
Zie ook: WKN / Zonnevlammen, Zonnestormen en CME #4:
en wel vreselijk cool dat je die zelf kunt makenquote:Op woensdag 13 september 2023 19:21 schreef bondage het volgende:
Net mooie foto van de zon gemaakt door een zonnefilter. Zonnevlekken zijn goed zichtbaar:
[ afbeelding ]
Hmm, heb ik nietquote:Op woensdag 13 september 2023 19:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
als ik naar die afbeelding kijkt lijkt het te bewegen...
Ja, door een simpel filtertje van paar euro die op de lens van de camera geplaatst kan worden. Soort van lenskap maar laat heel klein beetje licht door.quote:Op woensdag 13 september 2023 19:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
en wel vreselijk cool dat je die zelf kunt maken
Nicequote:Op woensdag 13 september 2023 19:21 schreef bondage het volgende:
[ afbeelding ]
heel erg tofquote:Op woensdag 13 september 2023 19:25 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, door een simpel filtertje van paar euro die op de lens van de camera geplaatst kan worden. Soort van lenskap maar laat heel klein beetje licht door.
Nog 2,5 weekquote:Op woensdag 13 september 2023 19:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt nog even vakantie toch?
Als het een foto van je vinger voor de lens was had ik het ook geloofdquote:Op woensdag 13 september 2023 19:21 schreef bondage het volgende:
[ afbeelding ]
Het is toch echt onze koperen ploertquote:Op woensdag 13 september 2023 19:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als het een foto van je vinger voor de lens was had ik het ook geloofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |