Oh wat heerlijk!quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:08 schreef golfer het volgende:
Wij aten op dit vervelende plekje op Karpathos:
[ afbeelding ]
Voor Blues een heerlijke huisgemaakte moussaka:
[ afbeelding ]
en voor mij een lekkere souvlaki:
[ afbeelding ]
Hele fijne vakantie!quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:08 schreef golfer het volgende:
Wij aten op dit vervelende plekje op Karpathos:
[ afbeelding ]
Voor Blues een heerlijke huisgemaakte moussaka:
[ afbeelding ]
en voor mij een lekkere souvlaki:
[ afbeelding ]
De hoeveelheid verschilt maar kaneel hoort er wel in jaquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hele fijne vakantie!
Ooit moussaka geprobeerd in Griekenland maar ik vond het vreemd dat het nogal naar kaneel smaakte. Kan me niet voorstellen dat dit altijd zo hoort te zijn.
Als ik had gewild kan het wel in 1x op... Kwam voor 2/3e opquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Oh dat viel me nog niet eens op
Heb je nog honger? @:borisz
Dankjewel.quote:
Kaneel hoort ook niet. Het hoort met nootmuskaat te zijn.quote:Ooit moussaka geprobeerd in Griekenland maar ik vond het vreemd dat het nogal naar kaneel smaakte. Kan me niet voorstellen dat dit altijd zo hoort te zijn.
Turk en snackbarquote:Op woensdag 20 september 2023 14:40 schreef junkiesietze het volgende:
Geen zin om te koken, en ook geen zin in dure thuisbezorgd, wat is nog betaalbaar om af te halen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |