Oh jee, die video......beetje ASMR gevoelquote:Op zaterdag 16 september 2023 18:33 schreef marcb1974 het volgende:
'Amerikaanse' pasta
(alleen zonder de wortel)
Geen last van gelukkig.quote:Op zaterdag 16 september 2023 19:21 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Oh jee, die video......beetje ASMR gevoel
Op zich lijkt het gerecht me wel lekker, daar niet van!
Meh. Als je dit al zondigen noemt...quote:Op zaterdag 16 september 2023 19:20 schreef Seeburg54 het volgende:
Heel slecht gegeten, maar wel lekker.![]()
Vanmorgen nog braaf fruit als ontbijt. Toen koffie met appeltaart. Lunch 12 uurtje vis. In de middag cappuccino met..weer taart.En ook nog 2 flesjes alcoholvrij bier.
We waren er even uit, dan mag je zondigen.
Heb em gezien. Wilde er bijna etrn.quote:Op zaterdag 16 september 2023 21:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Koren fried chicken (hoy kitchen). Geen foto. Wederom moe. Morgen weer koken
Oh gelukkig.quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:00 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Meh. Als je dit al zondigen noemt...![]()
Ja, we hebben er nu een paar keer afgehaald. Super lekker, vriendelijke mensen ook die lol in hun werk kijken te hebben.quote:Op zondag 17 september 2023 05:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heb em gezien. Wilde er bijna etrn.
Is het de moeite waard?
Je bent laatste tijd aan het Koreaanse eten geslagen, super
Goed om te horen! Ga ik zeker dan een keer doen, thanks.quote:Op zondag 17 september 2023 11:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja, we hebben er nu een paar keer afgehaald. Super lekker, vriendelijke mensen ook die lol in hun werk kijken te hebben.
Ik hou sowieso erg van de Koreaanse keuken. P minder (tenzij gefrituurd). We hebben hier in de stad ook nog gamasot en allegaartje, in het Koreaans aanbod.
(En ik maak zelf kimchi voor één van onze bakkerij horecaklanten)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |