Oeh, dan loop je de hele dag te watertanden....minimaal 1 dag een paar lekkere dingetjes proeven.quote:Op vrijdag 15 september 2023 16:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb vanaf nu 3 dagen foodtruckfestival voor m'n deur... Ruik heerlijke bbq/vleesgeuren, Thais/Vietnamees en crêpes en ze hebben dus ook broodjes met gekonfijte eend met van alles (totaal zo'n 20 trucks)![]()
Ik moet me inhouden. Vanavond proberen thuis te koken, en morgen sowieso lunch bij Brownies & Downies met m'n familie
Oh, dat eet ik vanavond ook, wel zelf gemaakt.quote:Op vrijdag 15 september 2023 16:11 schreef Kanaroe het volgende:
[..], ik ga wel ff goegelen, ziet er lekker uit in ieder geval!
En moeders hachee, ook lekker
Heerlijk! Geniet ervanquote:Op vrijdag 15 september 2023 16:25 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Oh, dat eet ik vanavond ook, wel zelf gemaakt.
Vind ik vaak ook! Maar Trek bv heeft leuk eten.quote:Op vrijdag 15 september 2023 16:20 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Oeh, dan loop je de hele dag te watertanden....minimaal 1 dag een paar lekkere dingetjes proeven.
(Moet wel zeggen dat ik het soms wel tegen vind vallen bij die foodtrucks.....vaak erg duur en weinig waar voor je geld)
Trek ken ik als tegenvallend, helaas.quote:Op vrijdag 15 september 2023 18:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Vind ik vaak ook! Maar Trek bv heeft leuk eten.
En hier (Toost) heeft een grote schaal nachos met kip en alles voor 8,50 en broodjes buikspek met toppings voor 8 euro dus dat valt mee.
Ik ga zondag daar wat lekkers eten denk.
Nu staat er bobotie in de oven
Gedroogd citroenschijfje zo te zien. Sinds een paar jaar (?) gebruikelijk, ook met sinaasappel (en wie weet nog meer).quote:
quote:Op vrijdag 15 september 2023 15:36 schreef marc0871 het volgende:
Gisteren hamburgers.
Vandaag gebraden drumsticks met doperwten, een schepje appelmoes en een gekookt aardappeltje.
Dank je, was lekker! Jij ook lekker gegeten?quote:Op vrijdag 15 september 2023 18:39 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Trek ken ik als tegenvallend, helaas.
Maar wat jij nu noemt zijn redelijke prijzen inderdaad!
Geniet ervan zondag, en van de bobotie ook uiteraard.
Kippetje was heerlijk, dankje. Morgen de rest koud nuttigen, dat vind ik vaak nóg lekkerder.quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dank je, was lekker! Jij ook lekker gegeten?
Trek ligt denk aan waar het wordt gehouden hoe de trucks zijn. In Den Haag is ie goed, en ben gek op de chorizo truck. Zo'n warm, sappig en kruidig broodje, met 7 soorten sriracha die je zelf toe mag voegen
Meh. Viel mee.quote:Op woensdag 13 september 2023 17:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Goed van je zeg! Ik heb het idee dat je nog wel last van je buik gaat krijgen.
Heb je het water wel goed afgegoten (op 2-3 lepels na) en met de saus geroerbakt, dus geen soep zoals Nongshim? Zo hoort het, maar vele Hollanders weten het niet en maken er soep van
Tip; als je het snel weer eet is het minder pittig![]()
quote:
quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:57 schreef marc0871 het volgende:
[..]![]()
Ik weet niet beter.
Bij doperwten hoort voor mij al wat appelmoes, voor zolang ik weet.
quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]![]()
Appelmoes hoort in een kroket. Wel eerst de vulling eruit halen
Haha gedetailleerdquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:47 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Meh. Viel mee.
Een beetje gerommel, een paar warme windjes, 2 keer een beetje harder lopen en makkelijk af gaan en het was ook over.
Was ook wel weer eens lekker, voor de verandering![]()
![]()
Geen gespetter, of zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |