dit ja.quote:Op woensdag 13 september 2023 06:10 schreef 111210 het volgende:
Heb die dingen een dag erna nog wel eens gegeten terwijl ze op kamertemperatuur in het pannetje lagen.
Zit zoveel zout in dat die echt niet binnen een dag wegrotten hoor
Dat, voor ze warm zijn heb ik het halve pannetje al leeggesnacktquote:Op woensdag 13 september 2023 05:23 schreef etuiedelapiel het volgende:
Ik schaam mijzelf, zo'n blikje tik ik in 3 minuten leeg.
Knakworsten zijn nogal duur tegenwoordigquote:Op woensdag 13 september 2023 03:07 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
2 per verpakking? Ben je een rantsoen aan het aanleggen voor als de WW3 uitbreekt?
Het gaat hem dan ook om de worstjes. Niet het blikje.quote:
Ja dit doe ik ook weleensquote:Op woensdag 13 september 2023 06:10 schreef 111210 het volgende:
Heb die dingen een dag erna nog wel eens gegeten terwijl ze op kamertemperatuur in het pannetje lagen.
Zit zoveel zout in dat die echt niet binnen een dag wegrotten hoor
10 is wat veel. Maar meestal als ik zo’n blikje open trek dan mik ik ze in de pan en dan heb ik er al 3 op om te proeven of ze warm zijnquote:Op dinsdag 19 september 2023 03:14 schreef KapiteinIglo het volgende:
Niet alle knakworsten op 1 broodje doen en dan meteen achter in je giechel stoppen
Ja zoiets iddquote:Op dinsdag 19 september 2023 05:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
10 is wat veel. Maar meestal als ik zo’n blikje open trek dan mik ik ze in de pan en dan heb ik er al 3 op om te proeven of ze warm zijnDe andere 7 verdeel ik over 2 broodjes of boterhammen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |