Af en toe brengen ze een bordje warm etenquote:Op vrijdag 15 september 2023 22:47 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Hij heeft ook waarschijnlijk geen broek aan. Die is een paar dagen gelden al losgeknipt met zo'n ziekenhuisschaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Een (voorlopig) nauwelijks belaste bezigheid, dus dat valt nogal mee.quote:Op vrijdag 15 september 2023 22:53 schreef monkyyy het volgende:
Mijn talent is huisjesmelken maar mij helpen ze niet. Ik word alleen maar tegengewerkt.
Caddies en golfkarretjes?quote:Op vrijdag 15 september 2023 23:08 schreef monkyyy het volgende:
Weet je waar subsidie op moet komen?
Dat zou wel een hoop problemen oplossen waar dit land aan ten onder gaat.quote:
Bij Essent ofzo krijg je die kado, zag ik bij de ster-reclame.quote:Op vrijdag 15 september 2023 23:08 schreef monkyyy het volgende:
Weet je waar subsidie op moet komen?
Alleen is de SP wel het voorbeeld van two wrongs dont make it right.quote:Op vrijdag 15 september 2023 23:15 schreef svann het volgende:
Daar heeft Marijnissen toch wel echt gelijk in.
(Grote) bedrijven maken al jaren grotere winsten terwijl de lonen achterbleven.
De goede punten compenseren de rest van het programma niet.quote:Op vrijdag 15 september 2023 23:17 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Alleen is de SP wel het voorbeeld van two wrongs dont make it right.
quote:
quote:Op vrijdag 15 september 2023 22:38 schreef NoCigar het volgende:
Misschien kunnen Volt en de SP wat nauwer gaan samenwerken.
Ja, ik denk dat ik er uiteindelijk ook zo insta. De partij heeft ook hele vreemde kanten.quote:Op vrijdag 15 september 2023 23:19 schreef svann het volgende:
[..]
De goede punten compenseren de rest van het programma niet.
Maar dat is ook een kwestievan smaak en prioriteiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |