Ha ha ha.quote:Op donderdag 14 september 2023 23:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ze is blijven zitten in groep 5
Dat niet eens.quote:Op donderdag 14 september 2023 23:22 schreef Bocaj het volgende:
Maar Welmoed babbelt wel lekker weg! Toch?
Ze zeggen om het een gezicht te geven!quote:Op donderdag 14 september 2023 23:23 schreef svann het volgende:
[..]
Goed onderwerp, maar waarom deze kinderen erbij aan tafel?
Twijfelachtige keus imo.
Hoe ze, vanwege het risico of? (Ik heb maar een klein stukje gezien).quote:Op donderdag 14 september 2023 23:23 schreef svann het volgende:
[..]
Twijfelachtige keus imo.
Die andere kinderen als behang idd.quote:Op donderdag 14 september 2023 23:23 schreef svann het volgende:
[..]
Twijfelachtige keus imo.
Ze hoeven toch niet live aanwezig te zijn?quote:Op donderdag 14 september 2023 23:24 schreef NoCigar het volgende:
Hoe ze, vanwege het risico of? (Ik heb maar een klein stukje gezien).
Krijgt weer een podium om zich als crimineel schoon te wassen.quote:
Gaan we waarschijnlijk zo achter komen.quote:
Dat is standaard. Bekende gezichten komen 50 jaar lang terug. Maakt niet uit wat je kunt of presteert.quote:
Bossche carnaval is het uniekste van Nederland.quote:Op donderdag 14 september 2023 23:37 schreef NoCigar het volgende:
Grappig,,ik weer weinig van het Bossche carnaval maar wel dat de locals daar boerenkielen dragen en mensen die verkleed gaan als b.v kikker van buiten komen. Schijnt daar nogal belangrijk te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |