Die gaat net als die walgelijk Wouke van Scherrenburg lekker tot diep in z'n 70e zijn plek opeisen in de media.quote:Op woensdag 13 september 2023 19:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Griezelig besef dat deze megalomane nitwit nog jong is, we nog 40 jaar met hem zitten opgescheept.
Precies. Vergeet Welmoed Sijtsma, Frits Hupfnagel, Robert Molendijk en Jeroen Stekelenburg niet.quote:Op woensdag 13 september 2023 20:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Die gaat net als die walgelijk Wouke van Scherrenburg lekker tot diep in z'n 70e zijn plek opeisen in de media.
Echt ? Hoe voelt dat ?quote:Op woensdag 13 september 2023 20:26 schreef TLC het volgende:
Mannen moeten voelen hoe menstruatiepijn is....
ik heb echt zo'n schurfthekel aan alles wat woke is
Wat een lijst zeg.quote:Op woensdag 13 september 2023 20:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies. Vergeet Welmoed Sijtsma, Frits Hupfnagel, Robert Molendijk en Jeroen Stekelenburg niet.
Wet van behoud van ellende.quote:Op woensdag 13 september 2023 20:14 schreef tong80 het volgende:
Precies. Vergeet Welmoed Sijtsma, Frits Hupfnagel, Robert Molendijk en Jeroen Stekelenburg niet.
Lubachquote:Op woensdag 13 september 2023 22:08 schreef superniger het volgende:
Pas om 22:45 beginnen ze vanwege Lubagger.
Wat zou zijn favorite eau de toilette zijn? Draagt hij sneakers in zijn vrije tijd? Katoen of linnen? Allemaal vragen die me te binnen schieten als ik hem zie.quote:
Kan hij dan ruilen voor ontwormingsmiddelen.quote:Op woensdag 13 september 2023 23:11 schreef monkyyy het volgende:
Rusland heeft hiv medicijnen nodig, misschien dat Putin dat wel aan Kim heeft gevraagd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |