quote:Op dinsdag 12 september 2023 18:16 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Daar zijn de gewenste tribunalen dan eindelijk
Dat is een ander (sub)forum. Dat maakt het topic niet "dubbel"quote:Op dinsdag 12 september 2023 18:58 schreef golfer het volgende:
NWS / Gideon van Meijeren vervolgd om opruiing
En what about Hunter Biden!!11!!quote:Op woensdag 13 september 2023 13:07 schreef -XOR- het volgende:
Waar bleef de vervolging van Gerrit Zalm voor oproep tot belastingontduiking?
Die valt niet onder de jurisdictie van de Nederlandse strafrechter.quote:Op woensdag 13 september 2023 13:40 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
En what about Hunter Biden!!11!!
Ga je ook het parlement bestormen als ze te weinig zetels halen?quote:Op woensdag 13 september 2023 19:39 schreef Kwaliteit het volgende:
ik kijk nu blckbx today en ze hebben me overtuigt.
Ik ga op Gideon stemmen.
Ik denk dat je held en gestoorde staatsidioot door elkaar haaltquote:Op woensdag 20 september 2023 21:41 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Vrijheid van meningsuiting word weer flink geschonden. Schofterig.
Gideon is een held.
Wordt Ajax vervolgd ?quote:
Dit, verbaal veruit de sterkste in de kamer, veegt met iedereen de vloer aan en niemand kan hem inhoudelijk onderuit halen, enkel "nazi/fascist/hitler" is wat er komt.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:41 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Vrijheid van meningsuiting word weer flink geschonden. Schofterig.
Gideon is een held.
Ja, wat zou het fijn zijn als het land wordt geregeerd door degene die zogenaamd het hardste schopt. Want ja, dat is het belangrijkste aan een politicus.quote:Op vrijdag 22 september 2023 01:39 schreef Mijk het volgende:
[..]
Dit, verbaal veruit de sterkste in de kamer, veegt met iedereen de vloer aan en niemand kan hem inhoudelijk onderuit halen, enkel "nazi/fascist/hitler" is wat er komt.
Beetje proces alá wilders he, maar dit kan stevig backfiren ook. Hij is ook de enige waarvoor ik naar de stembus ga, niet omdat ik denk dat er uberhaupt iets gaat veranderen (die illusie heb ik al even laten varen), puur omdat hij het hardst schopt.
quote:Op vrijdag 22 september 2023 01:39 schreef Mijk het volgende:
[..]
Dit, verbaal veruit de sterkste in de kamer, veegt met iedereen de vloer aan en niemand kan hem inhoudelijk onderuit halen, enkel "nazi/fascist/hitler" is wat er komt.
Beetje proces alá wilders he, maar dit kan stevig backfiren ook. Hij is ook de enige waarvoor ik naar de stembus ga, niet omdat ik denk dat er uberhaupt iets gaat veranderen (die illusie heb ik al even laten varen), puur omdat hij het hardst schopt.
Ik heb het idee dat je fan bent, dat verklaart waarom je niet zo objectief bentquote:Op vrijdag 22 september 2023 01:39 schreef Mijk het volgende:
[..]
Los van het feit dat het discutabel is of hij echt verbaal de sterkste is; de verantwoordelijkheid van een tweedekamerlid gaat verder dan alleen maar wat oneliners in een debat zeggen hè.quote:Op vrijdag 22 september 2023 01:39 schreef Mijk het volgende:
[..]
Nu stem ik SP, om je gelijk maar even de wind uit de zeilen te nemen, maar kan je me uitleggen wat ik of eigenlijk het hele Nederlandse volk opschiet met deze poppenkast? Ik zie hier de meesten juichen en dansen maar welk probleem of crisis is er nu opgelost of gaat er opgelost worden?quote:Op vrijdag 22 september 2023 05:20 schreef Pheno het volgende:
Er lopen hier fantastische trollen rond, of het grote hersenspoelen van FvD begint zijn vruchten af te werpen.
Ah, je kent de fratsen van Gideon niet. Geeft niets. Wordt hopelijk zo opgelost en dan maak je ze niet meer mee.quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:20 schreef the-eye het volgende:
[..]
Nu stem ik SP, om je gelijk maar even de wind uit de zeilen te nemen, maar kan je me uitleggen wat ik of eigenlijk het hele Nederlandse volk opschiet met deze poppenkast? Ik zie hier de meesten juichen en dansen maar welk probleem of crisis is er nu opgelost of gaat er opgelost worden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |