En laat die andere insecten en beestjes nou net wel belangrijk zijnquote:Op maandag 18 september 2023 22:14 schreef Gobledygook het volgende:
Ik hou altijd alle ramen dicht. Alleen mijn moeder heeft de neiging ze toch open te zetten.
Waarom kunnen we muggen niet gewoon uitroeien? De dodo hebben we kunnen uitroeien, maar muggen lukt niet? Het zijn letterlijk waardeloze beesten, dienen enkel als voedsel voor andere insecten.
Als je geen kat hebt op je werk komt dat wel goed.quote:Op dinsdag 19 september 2023 10:01 schreef Gobledygook het volgende:
Ontdekte net een vlo op mijn arm op werk… hoop niet dat die beesten zich ook hier kunnen verspreiden… :|
Je collega's gaan blij met je zijn: morgen hebben ze ook vlooien in huisquote:Op dinsdag 19 september 2023 10:01 schreef Gobledygook het volgende:
Ontdekte net een vlo op mijn arm op werk… hoop niet dat die beesten zich ook hier kunnen verspreiden… :|
Zal wel meevallen denkquote:Op dinsdag 19 september 2023 10:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je collega's gaan blij met je zijn: morgen hebben ze ook vlooien in huis
Nee geen dieren hieroquote:Op dinsdag 19 september 2023 10:01 schreef SQ het volgende:
[..]
Als je geen kat hebt op je werk komt dat wel goed.
Spinnen hier hebben wel echt booty. Dus als je 's avonds wandelt heb je sowieso een paar spinnen op je jas.quote:Op maandag 18 september 2023 21:30 schreef Gobledygook het volgende:
[..]
Ik woon ook aan het water, maar helaas geen spinnen die het ongedierte voor me opeten
Wel blijven stofzuigen. De larven gaan niet allemaal dood en ze verstoppen ook overal. De poppen blijven ook maaaaaaaaaaaaaaaaaanden liggen tot de omstandigheden juist zijn en dan zijn ze er weer.quote:Op woensdag 20 september 2023 06:55 schreef Gobledygook het volgende:
Vanochtend niet wakker geworden met gierende jeuk rond beide enkels. Voorzichtig optimistisch. Het lijkt aan te slaan.
Die gaan als het goed is dood door de spray. Heb een aantal kamers volledig bedwelmd. Maarja zolang ik die kat 1 keer in de 3 weken blijf behandelen hebben ze geen voedingsbron.quote:Op woensdag 20 september 2023 12:01 schreef Azula2.0 het volgende:
[..]
Wel blijven stofzuigen. De larven gaan niet allemaal dood en ze verstoppen ook overal. De poppen blijven ook maaaaaaaaaaaaaaaaaanden liggen tot de omstandigheden juist zijn en dan zijn ze er weer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |