abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_210677780
Gisteren zat de hor niet goed op het raam met als gevolg dat er 450 muggen naar binnen zijn gegaan. Niet zo fantastisch ,

Heb gisterennacht 2 muggen doodgeslagen. Die muggen zaten vol bloed
pi_210677793
Mss gewoon je raam dicht houden?
Sws onzin om je raam lang open te houden, tenzij je er leeft.
pi_210678000
Ik hou altijd alle ramen dicht. Alleen mijn moeder heeft de neiging ze toch open te zetten.

Waarom kunnen we muggen niet gewoon uitroeien? De dodo hebben we kunnen uitroeien, maar muggen lukt niet? Het zijn letterlijk waardeloze beesten, dienen enkel als voedsel voor andere insecten.
pi_210679736
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 22:14 schreef Gobledygook het volgende:
Ik hou altijd alle ramen dicht. Alleen mijn moeder heeft de neiging ze toch open te zetten.

Waarom kunnen we muggen niet gewoon uitroeien? De dodo hebben we kunnen uitroeien, maar muggen lukt niet? Het zijn letterlijk waardeloze beesten, dienen enkel als voedsel voor andere insecten.
En laat die andere insecten en beestjes nou net wel belangrijk zijn
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_210681004
Ontdekte net een vlo op mijn arm op werk… hoop niet dat die beesten zich ook hier kunnen verspreiden… :|
  dinsdag 19 september 2023 @ 10:01:33 #156
149959 SQ
snelle trees
pi_210681006
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 10:01 schreef Gobledygook het volgende:
Ontdekte net een vlo op mijn arm op werk… hoop niet dat die beesten zich ook hier kunnen verspreiden… :|
Als je geen kat hebt op je werk komt dat wel goed.
disclaimer
pi_210681043
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 10:01 schreef Gobledygook het volgende:
Je collega's gaan blij met je zijn: morgen hebben ze ook vlooien in huis
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_210681068
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 september 2023 10:08 schreef Pheno het volgende:

[..]
Je collega's gaan blij met je zijn: morgen hebben ze ook vlooien in huis
Zal wel meevallen denk
pi_210681070
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2023 10:01 schreef SQ het volgende:

[..]
Als je geen kat hebt op je werk komt dat wel goed.
Nee geen dieren hiero
pi_210684542
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 21:30 schreef Gobledygook het volgende:

[..]
Ik woon ook aan het water, maar helaas geen spinnen die het ongedierte voor me opeten :(
Spinnen hier hebben wel echt booty. Dus als je 's avonds wandelt heb je sowieso een paar spinnen op je jas.
pi_210685257
Nou eerste pipetje geleegd in de nek van de kat. Vlooienspray gebruikt op verschillende tapijten en vloerkleden in huis. Ik heb alleen ander spul gekocht wat SQ aanraadde, hier zit geen permethrin in. Enkel Dimethicon. Stinkt wel een beetje, maar van wat ik kan vinden is het niet schadelijk voor huisdieren en volwassenen. Das wel chill want mede door het rotweer zijn we niet echt in de gelegenheid het huis langdurig te ventileren.
pi_210691518
Vanochtend niet wakker geworden met gierende jeuk rond beide enkels. Voorzichtig optimistisch. Het lijkt aan te slaan.
pi_210693786
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 06:55 schreef Gobledygook het volgende:
Vanochtend niet wakker geworden met gierende jeuk rond beide enkels. Voorzichtig optimistisch. Het lijkt aan te slaan.
Wel blijven stofzuigen. De larven gaan niet allemaal dood en ze verstoppen ook overal. De poppen blijven ook maaaaaaaaaaaaaaaaaanden liggen tot de omstandigheden juist zijn en dan zijn ze er weer.
pi_210694122
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2023 12:01 schreef Azula2.0 het volgende:

[..]
Wel blijven stofzuigen. De larven gaan niet allemaal dood en ze verstoppen ook overal. De poppen blijven ook maaaaaaaaaaaaaaaaaanden liggen tot de omstandigheden juist zijn en dan zijn ze er weer.
Die gaan als het goed is dood door de spray. Heb een aantal kamers volledig bedwelmd. Maarja zolang ik die kat 1 keer in de 3 weken blijf behandelen hebben ze geen voedingsbron.
pi_210697281
Oké, ben er nog niet helemaal vanaf. Vanmiddag twee vlooien vermoord onder de kraan. Het is wel fijn dat ze stil blijven zitten wanneer ze je bloed zuigen, maakt het makkelijk om ze naar hun laatste rustplaats te begeleiden.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')