sorry, euh, volgens mij ben je mis, je zit nu de mug iets in de schoenen te schuiven terwijl 't daar niet thuishoort.quote:Op dinsdag 12 september 2023 06:42 schreef Gobledygook het volgende:
Ik hoor ‘s nachts niks, geen gezoem of niks, en zie ook nergens muggen vliegen. Toch zit ik elke ochtend weer vol met muggenbulten. En die kutbeesten vinden het blijkbaar leuk om op kutplekjes te bijten zoals rond mijn enkels.
Binnen slapen scheelt een hoopquote:Op dinsdag 12 september 2023 06:42 schreef Gobledygook het volgende:
Ik hoor ‘s nachts niks, geen gezoem of niks, en zie ook nergens muggen vliegen. Toch zit ik elke ochtend weer vol met muggenbulten. En die kutbeesten vinden het blijkbaar leuk om op kutplekjes te bijten zoals rond mijn enkels.
Godverdomme wat ben ik klaar met die kutzomer. Kut insecten. Laat het ajb gaan vriezen en sneeuwen.
Oké flapsjaak :’)quote:Op dinsdag 12 september 2023 07:30 schreef sturmpie het volgende:
[..]
sorry, euh, volgens mij ben je mis, je zit nu de mug iets in de schoenen te schuiven terwijl 't daar niet thuishoort.
zoiets als 'n transgender met 'n salami met draaiende kop tussen de benen.
ik zal je klacht corrigeren, het zijn vlooien, je hebt last van vlooien in je bed, je bent vies, je hebt je moeder niet onder controle, waar moet 't naar toe met deze wereld, ik laat 't over aan @:vogeltjesdans @:viesdik en @:tong80
geen vertrouwen meer in deze wereld
mensen die 't verschil niet weten tussen 'n mug of 'n vlooi
waar moet 't naar toe met deze wereld
de moderators en de mentale verbinding met 't wetboek van strafrecht & rechtbank in 't algemeen uitgeoefend op de ongeoefende orde van de ip-gemeenschap, niet 't verschil weten tussen 'n mug en 'n vlooi 'n de beschaving zakt als 'n kaartenhuis door 'n baksteen
Zitten de bulten netjes op een rij, of zijn ze hier en daar door elkaar? Eerste zijn geen muggen. Tweede wel.quote:Op dinsdag 12 september 2023 06:42 schreef Gobledygook het volgende:
Godverdomme wat ben ik klaar met die kutzomer. Kut insecten. Laat het ajb gaan vriezen en sneeuwen.
Soms zitten er twee in de buurt van elkaar, maar ook op verschillende plekken. Vandaag op mijn enkels, pols, onderarmquote:Op dinsdag 12 september 2023 07:50 schreef TomDooley het volgende:
[..]
Zitten de bulten netjes op een rij, of zijn ze hier en daar door elkaar? Eerste zijn geen muggen. Tweede wel.
Dat zijn muggenbulten ja. Azijn erop, helpt tegen de jeuk.quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:22 schreef Gobledygook het volgende:
[..]
Soms zitten er twee in de buurt van elkaar, maar ook op verschillende plekken. Vandaag op mijn enkels, pols, onderarm
nee, 't zijn vlooienbeten want ts = huisdierquote:Op dinsdag 12 september 2023 08:50 schreef TomDooley het volgende:
[..]
Dat zijn muggenbulten ja. Azijn erop, helpt tegen de jeuk.
Het zou zo tof zijn als de mensheid een hor had uitgevonden die compatibel is met oude klotehuizen die nog ramen hebben met zo’n gaatjes stok.quote:Op dinsdag 12 september 2023 09:10 schreef knoopie het volgende:
Het zou zo tof zijn, als de mensheid een uitvinding had gedaan waardoor je je raam open zou kunnen doen maar muggen niet naar binnen zouden kunnen! Stel je voor, een soort zeef, waar de frisse lucht wel doorheen zou kunnen, maar de insecten niet. Zou dat niet fantastisch zijn? Maar helaas bestaat zoiets niet.
Ik had er eentje besteld van Vapona op Bol, maar werkte voor geen reet.quote:Op dinsdag 12 september 2023 09:33 schreef herverwijderd het volgende:
Ik heb hetzelfde probleem normaal gesproken, als er muggen zijn dan weten ze me te vinden en zit ik helemaal onder. En inderdaad de jeuk... om geschift van de worden. En al die huis- tuin- en keukenmiddeltjes tegen jeuk (azijn erop doen! Een kruisje erin zetten met je nagels! Aloe erop doen!) werken totaal niet.
Wat wel werkt is zo'n elektrische antimuggenstekker. Ik heb die van Kruidvat eigen merk, ik neem aan dat alle merken prima werken.
dat durf ik niet te zeggen want ik heb geen airco.quote:Op dinsdag 12 september 2023 09:43 schreef Gobledygook het volgende:
[..]
Ik had er eentje besteld van Vapona op Bol, maar werkte voor geen reet.
Misschien omdat ik op dezelfde kamer een mobiele airco had aan staan, maar er stond niks op de verpakking dat dat de werking zou belemmeren.
Muggenstekker.quote:Op dinsdag 12 september 2023 06:42 schreef Gobledygook het volgende:
In Parijs zijn ze al bezig om tijgermuggen te bestrijden, omdat ze bang zijn voor Dengue...quote:Op dinsdag 12 september 2023 09:29 schreef Regilio_ het volgende:
En het wordt nog veel erger:
https://www.telegraaf.nl/(...)l-op-zoek-naar-bloed
Nee, die bestaan niet en je kunt ze ook niet bij de Blokker kopen.quote:Op dinsdag 12 september 2023 09:10 schreef knoopie het volgende:
Het zou zo tof zijn, als de mensheid een uitvinding had gedaan waardoor je je raam open zou kunnen doen maar muggen niet naar binnen zouden kunnen! Stel je voor, een soort zeef, waar de frisse lucht wel doorheen zou kunnen, maar de insecten niet. Zou dat niet fantastisch zijn? Maar helaas bestaat zoiets niet.
Bakje of beker schoonmaakazijn op je nachtkastje zetten, probleem opgelost.quote:Op dinsdag 12 september 2023 06:42 schreef Gobledygook het volgende:
Dit is voor een deur.quote:Op dinsdag 12 september 2023 11:02 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Nee, die bestaan niet en je kunt ze ook niet bij de Blokker kopen.
https://www.blokker.nl/bl(...)ALw_wcB&gclsrc=aw.ds
Jammer.
Dat is echt balen dat dat nog niet bedacht is en al helemaal niet voor ¤3,99 bij de Blokker te koop is!quote:Op dinsdag 12 september 2023 11:02 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Nee, die bestaan niet en je kunt ze ook niet bij de Blokker kopen.
https://www.blokker.nl/bl(...)ALw_wcB&gclsrc=aw.ds
Jammer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |