abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_210609386
Ik hoor ‘s nachts niks, geen gezoem of niks, en zie ook nergens muggen vliegen. Toch zit ik elke ochtend weer vol met muggenbulten. En die kutbeesten vinden het blijkbaar leuk om op kutplekjes te bijten zoals rond mijn enkels.

Godverdomme wat ben ik klaar met die kutzomer. Kut insecten. Laat het ajb gaan vriezen en sneeuwen.
  dinsdag 12 september 2023 @ 07:30:36 #2
396386 sturmpie
for night & nature
pi_210609479
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2023 06:42 schreef Gobledygook het volgende:
Ik hoor ‘s nachts niks, geen gezoem of niks, en zie ook nergens muggen vliegen. Toch zit ik elke ochtend weer vol met muggenbulten. En die kutbeesten vinden het blijkbaar leuk om op kutplekjes te bijten zoals rond mijn enkels.
sorry, euh, volgens mij ben je mis, je zit nu de mug iets in de schoenen te schuiven terwijl 't daar niet thuishoort.
zoiets als 'n transgender met 'n salami met draaiende kop tussen de benen.
ik zal je klacht corrigeren, het zijn vlooien, je hebt last van vlooien in je bed, je bent vies, je hebt je moeder niet onder controle, waar moet 't naar toe met deze wereld, ik laat 't over aan @vogeltjesdans @Viesdik en @tong80
geen vertrouwen meer in deze wereld
mensen die 't verschil niet weten tussen 'n mug of 'n vlooi
waar moet 't naar toe met deze wereld
de moderators en de mentale verbinding met 't wetboek van strafrecht & rechtbank in 't algemeen uitgeoefend op de ongeoefende orde van de ip-gemeenschap, niet 't verschil weten tussen 'n mug en 'n vlooi 'n de beschaving zakt als 'n kaartenhuis door 'n baksteen
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_210609510
quote:

Godverdomme wat ben ik klaar met die kutzomer. Kut insecten. Laat het ajb gaan vriezen en sneeuwen.
Binnen slapen scheelt een hoop
pi_210609535
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 07:30 schreef sturmpie het volgende:

[..]
sorry, euh, volgens mij ben je mis, je zit nu de mug iets in de schoenen te schuiven terwijl 't daar niet thuishoort.
zoiets als 'n transgender met 'n salami met draaiende kop tussen de benen.
ik zal je klacht corrigeren, het zijn vlooien, je hebt last van vlooien in je bed, je bent vies, je hebt je moeder niet onder controle, waar moet 't naar toe met deze wereld, ik laat 't over aan @:vogeltjesdans @:viesdik en @:tong80
geen vertrouwen meer in deze wereld
mensen die 't verschil niet weten tussen 'n mug of 'n vlooi
waar moet 't naar toe met deze wereld
de moderators en de mentale verbinding met 't wetboek van strafrecht & rechtbank in 't algemeen uitgeoefend op de ongeoefende orde van de ip-gemeenschap, niet 't verschil weten tussen 'n mug en 'n vlooi 'n de beschaving zakt als 'n kaartenhuis door 'n baksteen
Oké flapsjaak :’)
pi_210609556
quote:

Zitten de bulten netjes op een rij, of zijn ze hier en daar door elkaar? Eerste zijn geen muggen. Tweede wel.
pi_210609714
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 07:50 schreef TomDooley het volgende:

[..]
Zitten de bulten netjes op een rij, of zijn ze hier en daar door elkaar? Eerste zijn geen muggen. Tweede wel.
Soms zitten er twee in de buurt van elkaar, maar ook op verschillende plekken. Vandaag op mijn enkels, pols, onderarm
pi_210609933
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 08:22 schreef Gobledygook het volgende:

[..]
Soms zitten er twee in de buurt van elkaar, maar ook op verschillende plekken. Vandaag op mijn enkels, pols, onderarm
Dat zijn muggenbulten ja. Azijn erop, helpt tegen de jeuk.
pi_210609989
Meestal negeer ik de bulten gewoon en dan is het na een uur of twee weg. Maar die jeuk… wat zou ik graag tot bloedens aan toe krabbelen
  dinsdag 12 september 2023 @ 09:10:22 #9
396386 sturmpie
for night & nature
pi_210610069
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 08:50 schreef TomDooley het volgende:

[..]
Dat zijn muggenbulten ja. Azijn erop, helpt tegen de jeuk.
nee, 't zijn vlooienbeten want ts = huisdier
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_210610073
Het zou zo tof zijn, als de mensheid een uitvinding had gedaan waardoor je je raam open zou kunnen doen maar muggen niet naar binnen zouden kunnen! Stel je voor, een soort zeef, waar de frisse lucht wel doorheen zou kunnen, maar de insecten niet. Zou dat niet fantastisch zijn? Maar helaas bestaat zoiets niet.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_210610167
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 09:10 schreef knoopie het volgende:
Het zou zo tof zijn, als de mensheid een uitvinding had gedaan waardoor je je raam open zou kunnen doen maar muggen niet naar binnen zouden kunnen! Stel je voor, een soort zeef, waar de frisse lucht wel doorheen zou kunnen, maar de insecten niet. Zou dat niet fantastisch zijn? Maar helaas bestaat zoiets niet.
Het zou zo tof zijn als de mensheid een hor had uitgevonden die compatibel is met oude klotehuizen die nog ramen hebben met zo’n gaatjes stok.
  dinsdag 12 september 2023 @ 09:29:02 #12
363374 Regilio_
De neug rakken
  dinsdag 12 september 2023 @ 09:33:29 #13
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_210610220
Ik heb hetzelfde probleem normaal gesproken, als er muggen zijn dan weten ze me te vinden en zit ik helemaal onder. En inderdaad de jeuk... om geschift van de worden. En al die huis- tuin- en keukenmiddeltjes tegen jeuk (azijn erop doen! Een kruisje erin zetten met je nagels! Aloe erop doen!) werken totaal niet.

Wat wel werkt is zo'n elektrische antimuggenstekker. Ik heb die van Kruidvat eigen merk, ik neem aan dat alle merken prima werken.
pi_210610293
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 09:33 schreef herverwijderd het volgende:
Ik heb hetzelfde probleem normaal gesproken, als er muggen zijn dan weten ze me te vinden en zit ik helemaal onder. En inderdaad de jeuk... om geschift van de worden. En al die huis- tuin- en keukenmiddeltjes tegen jeuk (azijn erop doen! Een kruisje erin zetten met je nagels! Aloe erop doen!) werken totaal niet.

Wat wel werkt is zo'n elektrische antimuggenstekker. Ik heb die van Kruidvat eigen merk, ik neem aan dat alle merken prima werken.
Ik had er eentje besteld van Vapona op Bol, maar werkte voor geen reet.

Misschien omdat ik op dezelfde kamer een mobiele airco had aan staan, maar er stond niks op de verpakking dat dat de werking zou belemmeren.
  dinsdag 12 september 2023 @ 10:17:44 #15
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_210610565
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 09:43 schreef Gobledygook het volgende:

[..]
Ik had er eentje besteld van Vapona op Bol, maar werkte voor geen reet.

Misschien omdat ik op dezelfde kamer een mobiele airco had aan staan, maar er stond niks op de verpakking dat dat de werking zou belemmeren.
dat durf ik niet te zeggen want ik heb geen airco.
Ik heb wel altijd een ventilator aanstaan in de zomer op mijn slaapkamer, en dat lijkt de werking niet te beinvloeden (en houdt muggen weg bij mijn oren en gezicht want ze houden kennelijk niet van wind)

En DEET? Heb je dat al eens geprobeerd? (of een klamboe, maar dan wel zorgen dat je helemaal onder de klamboe ligt en er niet een lichaamdeel nog uitsteekt of tegen het gaas aan ligt).

[ Bericht 0% gewijzigd door herverwijderd op 12-09-2023 10:22:49 ]
pi_210610583
quote:

Muggenstekker.

Citroenplant en als die zalfjes helpen niet. (tenminste bij mij niet)
pi_210610596
quote:
In Parijs zijn ze al bezig om tijgermuggen te bestrijden, omdat ze bang zijn voor Dengue...
https://www.demorgen.be/s(...)an-dengue~b726b390/?
pi_210610917
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 09:10 schreef knoopie het volgende:
Nee, die bestaan niet en je kunt ze ook niet bij de Blokker kopen.

https://www.blokker.nl/bl(...)ALw_wcB&gclsrc=aw.ds

Jammer.
pi_210611181
Op je slaapkamer geen hor hebben :')
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_210611228
quote:

Bakje of beker schoonmaakazijn op je nachtkastje zetten, probleem opgelost.
pi_210611377
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 11:02 schreef Jacy-Jacy het volgende:

[..]

Jammer.
Dit is voor een deur.
pi_210611625
Mss bedwantsen :o
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_210611834
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 11:02 schreef Jacy-Jacy het volgende:

[..]

Jammer.
Dat is echt balen dat dat nog niet bedacht is en al helemaal niet voor ¤3,99 bij de Blokker te koop is!
pi_210612383
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 11:46 schreef Gobledygook het volgende:

[..]
Dit is voor een deur.
Dit is voor een raam.

https://www.blokker.nl/ra(...)-korten/3383764.html
pi_210612692
Je ma had vanochtend ook last van een bult die tegen haar aandrukte.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')