quote:Op dinsdag 12 september 2023 06:34 schreef BobW het volgende:
Aaron Rodgers waarschijnlijk einde seizoen (en carrière?). Wat een pech voor hem en de Jets
Als goed is heb ik hem nu weer op de bank gezetquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:57 schreef Evenstar het volgende:
Ocelot en Cavaliers hebben nog een reserve speler waardoor ik het niet kan uitzetten.
Lastig om een wedstrijd te winnen met 4 turnovers, Vikings hebben deze zelf verloren.quote:Op donderdag 14 september 2023 22:19 schreef RudyL het volgende:
Poeh weer een op papier leuke wedstrijd vannacht en denk dat de Vikings met een overwinning huiswaarts keren. Last minute TD van Addison
En dat speelde ze in week 1 ook al parten, zonde van echt wel een leuk gooiend team (moet ook wel met de RB groep).quote:Op vrijdag 15 september 2023 13:09 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Lastig om een wedstrijd te winnen met 4 turnovers, Vikings hebben deze zelf verloren.
Ben benieuwd wat de Vikings gaan doen met Cousins, zijn contract loopt na dit seizoen af.quote:Op vrijdag 15 september 2023 15:23 schreef RudyL het volgende:
[..]
En dat speelde ze in week 1 ook al parten, zonde van echt wel een leuk gooiend team (moet ook wel met de RB groep).
Richardson waarschijnlijk een hersenschudding opgelopen tijdens zijn 2de td, Gardner Minshew in.quote:Op zondag 17 september 2023 19:22 schreef Breidniet het volgende:
Richardson al 2 rushing TD, vorige week ook 1, lekker bezig
Hoe doen Mahomes en Lawrence het?quote:Op zondag 17 september 2023 20:05 schreef Asschen_sukar het volgende:
Gaat nog niet zo lekker met de Chiefs geloof ik
quote:Op zondag 17 september 2023 20:19 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Hoe doen Mahomes en Lawrence het?
Lawrence krijgt die TD maar niet in de redzone, tijd voor Mahomes om het gat naar twee scores te vergroten.quote:Op zondag 17 september 2023 20:42 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vlak nadat ik het postte wisten ze te scoren. Maar zoals je kan zien loopt het nog niet zo soepel als vorig seizoen
Daar komen de Seahawks goed mee weg, toch nog een win in OT.quote:Op zondag 17 september 2023 21:35 schreef Breidniet het volgende:
En Goff gooit een pick-6, geen record, wedstrijd waarschijnlijk over, slecht moment voor hem.
En Geno Smith laat zich sacken in zijn eigen 6 yard omdat hij de play probeert te redden![]()
Boooooooquote:Op zondag 17 september 2023 22:15 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Daar komen de Seahawks goed mee weg, toch nog een win in OT.
En ik dacht dat ze een off-day hadden vorige week, ze spelen tegen een team wat probeert te tankenquote:Op zondag 17 september 2023 23:29 schreef Tweek het volgende:
Giants zijn echt ongelooflijk slecht, 6 quarters en geen enkele score.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |