abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210599043
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 07:51 schreef Tarado het volgende:

[..]
Net voor de 1-2 aangezet, kijken is wel een groot woord, maar het was niet best hè.
Dan heb je de eerste helft nog gemist, was mensonterend. :D

Maar over de hele linie lijkt de selectie ook alleen maar minder te worden. Inmiddels kun je eigenlijk wel zeggen dat elke linie te kort komt. Van Dijk kan niet meer, middenveld wordt (los van Frenkie) aangevuld met fletse middelmaat en voorin maakt alleen Gakpo het verschil. Echt niet best.
  Redactie Sport maandag 11 september 2023 @ 08:42:40 #102
274204 crew  Mexicanobakker
pi_210599256
Flekken was niet goed, maar goed, dat kunnen de zenuwen zijn. Ik vind Bijlow evengoed geen topkeeper en iemand die iedere keer geblesseerd is kun je ook niet op bouwen. Dumfries lijkt me een zekerheidje en ik vond De Ligt en Aké nog wel gaan, howel ze soms ook deelden in de malaise. Virgil kan blijkbaar echt niet meer, dat is snel gegaan. Op CV zijn daar echt wel alternatieven. Blind, ja, dat je daarmee komt.. maar ik zie ook geen alternatief. Malacia of weetikwie kan ook lekker schutteren.

Middenveld blijft totaal niet in balans. Frenkie was prima gisteren, maar iedere keer is het of defensief te mager of aanvallend te pover of allebei. Probleem van te veel 'achten'. De Roon heeft mij ook zelden overtuigd en Simons op 10 was gisteren drama.

Aanvallend heb je gewoon niet zoveel. Gakpo en Memphis en dat is het wel. Verder wat statische spitsen en wat veel te grillige spelers die je gewoon geen topland maken.

En toch heb je wel spelers die op de juiste posities het verschil kunnen maken voor modern interlandvoetbal. Maar je hebt toch ook niet het gevoel dat er op de juiste manier met het materiaal omgegaan wordt. En tegelijkertijd zijn er steeds teveel dissonanten en teveel matigheid en lijkt het ook wel gewoon kwaliteit.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 11 september 2023 @ 08:57:47 #103
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_210599410
Met dit materiaal en deze coach zou kwartfinale EK alweer een topprestatie zijn.
pi_210599460
quote:
Flekken was niet goed, maar goed, dat kunnen de zenuwen zijn
ik denk vooral dat de manier van opbouwen in het NL elftal hem niet ligt. dit is al de zoveelste keer dat Mark hier last mee heeft. terwijl bij zijn clubs hij altijd de ballen het middenveld in passt. en als dan de eerste mislukte opbouw tot een bijna goal leidt dan blijft dat in je hoofd zitten (moet geen fouten maken, moet geen fouten maken) waardoor je dus wél makkelijk fouten maakt. het helpt ook niet dat de verdediging inmiddels drie keepers achter zich heeft gehad en geen zekerheid voelt op dit moment. Vrees dat Bart binnenkort een plek opschuift in de rangorde zolang Bijlow kwakkelt,)
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  maandag 11 september 2023 @ 09:07:52 #105
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_210599480
Flekken werd gisteren totaal niet geholpen door zijn verdediging. Je roept ook al weken dat je stabiliteit wil creëren op keeperspositie. Laat die jongen dan ook een hele kwalificatiereeks keepen.

Elk keeperswissel gaat alleen maar voor problemen zorgen. Er ligt zoveel druk op die positie, elk foutje wordt zo breed uitgemeten dat je daar vanzelf fouten van gaat maken.
pi_210599560
Frenkie de Jong was weer de slechtste man van het veld

deze man heeft 0.0 rendement

in balbezit zie je hem alleen rondjes draaien om zijn eigen as

en dan draait hij weer helemaal weer terug richting eigen doel

nooit duels ingaan

nooit een bijzondere steekbal geven

wat doet deze man op het veld dat hij altijd een basisplaats krijgt

en die nos verslaggever die zich helemaal af zit te rukken bij elk balletje dat hij aanraakt
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_210599621
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 09:17 schreef klaasweetalles het volgende:

nooit duels ingaan

en die nos verslaggever die zich helemaal af zit te rukken bij elk balletje dat hij aanraakt
:').
laat ik vooropstellen dat ik Frenkie ook betere wedstrijden heb zien spelen.

Maar
* Frenkie loopt heel veel gaten dicht.
* Frenkie draait heel vaak weg bij z'n man en gaat dan op z'n draf waardoor je een man meer situatie creëert.
* Frenkie geeft gisteren letterlijk het balletje waar de 2-1 uitkomt.

Oke ik zit hier boven dus gewoon een van de 3 (Ake, Dumfries) te verdedigen waar 0 discussie over is.
Waarom reageer ik ook op klaasweetalles.
  maandag 11 september 2023 @ 09:28:18 #108
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210599628
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 09:17 schreef klaasweetalles het volgende:

nooit duels ingaan

:D :+
  maandag 11 september 2023 @ 09:29:50 #109
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_210599641
Lang heeft ook niet veel goed gedaan bij zijn invalbeurten, wel?
pi_210599712
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 09:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gelijkmaker tegen de Kroaten in de laatste seconde. Maar verder is hij bij een voorsprong een enorm gevaar voor zijn eigen ploeg. Tegen de VS en Argentinië op het WK en gisteren leek het ook helemaal nergens op met laconieke hakballetjes in de buurt van zijn eigen 16. Is echt de allerlaatste speler die ik in zou brengen als ik een voorsprong moet verdedigen.
  Redactie Sport maandag 11 september 2023 @ 09:40:22 #111
pi_210599719
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 09:28 schreef Tarado het volgende:

[..]
:D :+
klaasweetalles.gif past hier wel bij ja
  Redactie Sport maandag 11 september 2023 @ 09:41:01 #112
pi_210599722
quote:
7s.gif Op maandag 11 september 2023 09:27 schreef koemleit het volgende:

[..]

Maar
* Frenkie draait heel vaak weg bij z'n man en gaat dan op z'n draf waardoor je een man meer situatie creëert.

Oke ik zit hier boven dus gewoon een van de 3 (Ake, Dumfries) te verdedigen waar 0 discussie over is.
Gakpo lijkt me, op basis van gisteren, ook weinig discussie over. Die was ook goed.
pi_210599729
quote:
7s.gif Op maandag 11 september 2023 09:27 schreef koemleit het volgende:

[..]

Maar

Frenkie de Jong speelt geforceerd voetbal

het zit in zijn hoofd dat hij voor de buitenwereld steek balletjes moet geven,,dribbeltjes moet doen enzovoorts om maar de ster te zijn

dat hele spel van hem is geforceerd en komt voordat door die transfersom van 80 miljoen euro

het komt allemaal niet natuurlijk over en daarom heeft het weinig rendement

het lijkt wel een soort verplichting om maar proberen uit te blinken

het is geen kevin de bruyne waarbij je gewoon ziet dat hij zijn eigen natuurlijke spel aan het spelen is

het is nepvoetbal gebaseerd op wat de buitenwacht wil

hij speelt niet zijn eigen spel

daarom faalt hij al 5 grote toernooien ofzo ondertussen ......

Voordat je weer gaat reageren onthoud even goed dat het bovenstaande geschreven is door 1 van de beste analisten van de wereld
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_210599745
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 08:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Flekken was niet goed, maar goed, dat kunnen de zenuwen zijn. Ik vind Bijlow evengoed geen topkeeper en iemand die iedere keer geblesseerd is kun je ook niet op bouwen. Dumfries lijkt me een zekerheidje en ik vond De Ligt en Aké nog wel gaan, howel ze soms ook deelden in de malaise. Virgil kan blijkbaar echt niet meer, dat is snel gegaan. Op CV zijn daar echt wel alternatieven. Blind, ja, dat je daarmee komt.. maar ik zie ook geen alternatief. Malacia of weetikwie kan ook lekker schutteren.

Middenveld blijft totaal niet in balans. Frenkie was prima gisteren, maar iedere keer is het of defensief te mager of aanvallend te pover of allebei. Probleem van te veel 'achten'. De Roon heeft mij ook zelden overtuigd en Simons op 10 was gisteren drama.

Aanvallend heb je gewoon niet zoveel. Gakpo en Memphis en dat is het wel. Verder wat statische spitsen en wat veel te grillige spelers die je gewoon geen topland maken.

En toch heb je wel spelers die op de juiste posities het verschil kunnen maken voor modern interlandvoetbal. Maar je hebt toch ook niet het gevoel dat er op de juiste manier met het materiaal omgegaan wordt. En tegelijkertijd zijn er steeds teveel dissonanten en teveel matigheid en lijkt het ook wel gewoon kwaliteit.
Ik zou ook niet weten hoe je anders moet gaan spelen eigenlijk. Aan elke formatie kleven nadelen. Depay speelt al 2 jaar volstrekt rommelige wedstrijden zonder enige samenhang met zijn teamgenoten. Als je die weer gaat opstellen gaat het de aanvalspatronen ook niet ten goede komen, die blijft alleen maar rommelen.

Weghorst als stormram werkt goed maar op de counter was het gisteren ook vrij lachwekkend.

De Roon en Wieffer zijn oersaaie spelers zonder een vleugje creativiteit, als je er daar teveel van opstelt blijft er voorin ook niets over.

Positieve uitschieter het laatste jaar vind ik echt wel Gakpo, als je ziet hoeveel beslissends die al sinds het WK heeft gedaan dan is dat inmiddels echt wel indrukwekkend.

Wat zou jouw ideale formatie zijn?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2023 09:44:10 ]
  maandag 11 september 2023 @ 09:44:19 #115
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210599748
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 09:41 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Gakpo lijkt me, op basis van gisteren, ook weinig discussie over. Die was ook goed.
Ja alleen jammer dat hij bij Liverpool niet zo vaak meer helemaal voorin speelt, die zou ik daarom ook liever op 10 zetten dan Simons, wat echt een leuke speler is maar qua inhoud nog tekort komt voor die positie.
  Trouwste user 2022 maandag 11 september 2023 @ 09:46:43 #116
7889 tong80
Spleenheup
pi_210599761
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 09:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Gelijkmaker tegen de Kroaten in de laatste seconde. Maar verder is hij bij een voorsprong een enorm gevaar voor zijn eigen ploeg. Tegen de VS en Argentinië op het WK en gisteren leek het ook helemaal nergens op met laconieke hakballetjes in de buurt van zijn eigen 16. Is echt de allerlaatste speler die ik in zou brengen als ik een voorsprong moet verdedigen.
Viel mij ook op. Paar keer gevaarlijk door het midden uitverdedigen.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_210599769
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 09:44 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ja alleen jammer dat hij bij Liverpool niet zo vaak meer helemaal voorin speelt, die zou ik daarom ook liever op 10 zetten dan Simons, wat echt een leuke speler is maar qua inhoud nog tekort komt voor die positie.
gakpo hoort in de voorste linie

en simons hoort gewoon op 10

hij is de beste 10 die we hebben en 1 van de beste van de wereld op dit moment op die positie.

Hij is fysiek inderdaad nog niet zo sterk als kevin de bruyne maar dat komt vanzelf na een x aantal wedstrijden

gewoon laten staan
pi_210599786
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 08:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
Met dit materiaal en deze coach zou kwartfinale EK alweer een topprestatie zijn.
Je hebt dan een goede loting nodig met twee veel mindere teams in de poule, plus een gunstige achtste finale tegen een minder land die net de goede kant opvalt. Dan is het zeker mogelijk. Meestal is Nederland er in de laatste eindrondes op deze manieren doorheen gekomen; redelijk gunstige loting, mazzeltjes, hakken over de sloot, etc. De tijden van overschot zijn alweer lang voorbij.

Ik moet wel nog zien welke Europese landen momenteel wel echt kunnen leveren, behalve Frankrijk. Want op het WK was het qua Europese teams ook allemaal niet top, en in de kwalificatie staan sommige bekendere voetballanden er ook niet uitermate goed voor.

En ik moet eerst nog zien dat we überhaupt door de kwalificatie heen komen. Een verlies tegen Frankrijk is goed mogelijk. Een wedstrijd in en tegen Griekenland is nooit eenvoudig.
Mja
  maandag 11 september 2023 @ 09:54:26 #119
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_210599844
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 09:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Oh Nations League, dat was ik alweer vergeten. Bedoelde vooral nu tegen Griekenland en Ierland.
  maandag 11 september 2023 @ 09:54:32 #120
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_210599847
Op zich vind ik 3-4-3 wel een goed systeem alleen blijft het voorin zwak. Heel erg gedreven op individuele acties en weinig op patronen. Dat lijkt me het grootste gebrek bij het Nederlands elftal. Het maakt ook het meest gebruik van je beste man Dumfries. Wel moet je dan afstappen van Blind op links als je het mij vraagt. Aké kan daar spelen.

Enig nadeel is dat je aanvoerder Virgil publiekelijk roept liever in een 4-3-3 te spelen. Je uithangbord zou de coach moeten ondersteunen maar Koeman wordt hierop al dan niet 'teruggefloten' door selectie zelf.
pi_210599854
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 08:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ach de Europese top is sowieso enorm genivelleerd. Je hebt Frankrijk, Spanje, misschien Engeland. En daarachter dan nog iets sterkere landen zoals Kroatië of Italië of Portugal.

Dus inderdaad wel een land of 6 waar je achter zit maar met een gunstige loting (en die groepsfases op de laatste EK's gaan nergens over) haal je die kwartfinale al snel. Of je moet een belachelijke rode kaart pakken zoals De Ligt, dan is het natuurlijk snel klaar. :')

Nederland is momenteel gewoon de grote categorie landen achter de top. Denemarken, Zwitsersland, België. Beetje dat. Er kan best wat maar het houdt allemaal niet over.
pi_210599884
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 09:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Op zich vind ik 3-4-3 wel een goed systeem alleen blijft het voorin zwak. Heel erg gedreven op individuele acties en weinig op patronen. Dat lijkt me het grootste gebrek bij het Nederlands elftal. Het maakt ook het meest gebruik van je beste man Dumfries. Wel moet je dan afstappen van Blind op links als je het mij vraagt. Aké kan daar spelen.

Enig nadeel is dat je aanvoerder Virgil publiekelijk roept liever in een 4-3-3 te spelen. Je uithangbord zou de coach moeten ondersteunen maar Koeman wordt hierop al dan niet 'teruggefloten' door selectie zelf.
Dat ben ik met je eens. Blijft overigens lachwekkend dat Virgil dat roept want in 4-3-3 zijn de laatste jaren zelden goede resultaten geboekt.
  maandag 11 september 2023 @ 09:59:47 #123
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_210599890
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 09:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
Legde in de counter een bal nog verkeerd af maar het is ook niet lekker om het met invalbeurtjes te moeten doen, dan kun je van een speler als Lang ook niet al teveel verwachten.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  maandag 11 september 2023 @ 10:04:23 #124
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_210599930
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 09:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ik zou ook niet weten hoe je anders moet gaan spelen eigenlijk. Aan elke formatie kleven nadelen. Depay speelt al 2 jaar volstrekt rommelige wedstrijden zonder enige samenhang met zijn teamgenoten. Als je die weer gaat opstellen gaat het de aanvalspatronen ook niet ten goede komen, die blijft alleen maar rommelen.

Weghorst als stormram werkt goed maar op de counter was het gisteren ook vrij lachwekkend.

De Roon en Wieffer zijn oersaaie spelers zonder een vleugje creativiteit, als je er daar teveel van opstelt blijft er voorin ook niets over.

Positieve uitschieter het laatste jaar vind ik echt wel Gakpo, als je ziet hoeveel beslissends die al sinds het WK heeft gedaan dan is dat inmiddels echt wel indrukwekkend.

Wat zou jouw ideale formatie zijn?
Ik vind die Malen ook maar een rommelaar die in Oranje zelden iets goed doet. Al doet ie het bij Dortmund dan wel weer aardig.
  maandag 11 september 2023 @ 10:15:32 #125
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_210600046
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 08:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hartman kan een prima alternatief zijn. Die doet het op dit moment goed. Minder dan Blind is het sowieso niet, want verdedigend is hij al een stuk beter. En voetballend voegt Blind tegenwoordig ook niet zoveel meer toe. Gisteren was dat ook het geval maar waren er genoeg een stuk slechter. Dat zegt ook wel veel.

Aké blijft overigens de beste optie op linksback maar ik zou hem liever centraal willen zien eigenlijk.

quote:
Wellicht dat Veerman kan helpen in de balans. Wieffer en Frenkie heeft wel gewerkt maar eerstgenoemde is uit vorm dus die moet nu eigenlijk niet spelen. Als hij zo doorgaat weet ik ook niet eens of hij nog wordt opgeroepen al gaat het niveau de laatste tijd mondjesmaat omhoog en is Koeman wel fan van hem volgens mij.

Xavi Simons moet gewoon een linie naar voren, want daar is hij op dit moment de beste optie op rechts. Hij is voorlopig echt nog veel te licht voor een plek op 10 en deed daarbij gisteren ook nog eens alles fout. Voorlopig zou ik voorin met Gakpo - Weghorst - Simons spelen. Veel meer smaken heb je daar niet tot dat B.V. Depay weer terug is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')