Wat flikken ze hem nou ?quote:
HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAquote:Op zondag 10 september 2023 22:57 schreef KingRoland het volgende:
Der Lothar als coach? hou op zeg..![]()
@:sabata
wat dacht je van die smiley jongeman?quote:Op zondag 10 september 2023 23:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je weet dat ze gastland zijn?
/r/wooooshquote:Op zondag 10 september 2023 23:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
quote:WIR SIND DIE BESTEN
Ich habe gesehen: hier sind viele Mutti. Ein dicke Kuss von der Trainer von der Meister!
quote:Op zondag 10 september 2023 23:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kleine Rubiales in de dop die Louis.quote:Op maandag 11 september 2023 07:55 schreef onlogisch het volgende:
Louis zou wel top zijn hé.
Wat was het ook alweer?
[..]
Truus geeft ook Eva Braunvibes af.quote:Op maandag 11 september 2023 20:04 schreef PowerLoungen het volgende:
Hitler begon ook ooit zijn opmars in München .
Hopelijk eindigen ze niet als zwarte verkoolde lijken met een cyanide pil in hun mond gepropt met een ere saluut van Luca Toni en Franck Ribery.quote:Op maandag 11 september 2023 20:12 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Truus geeft ook Eva Braunvibes af.
Toevallig de beste lichting na die van Cruijff tot z'n beschikking bij Ajax. Ontslagen bij Bayern, Barca en Man U. Met de beste spelers ter wereld het WK-2002 niet gehaald. Het Nederlandse voetbal ter schande gemaakt op het WK-2022.quote:Op maandag 11 september 2023 21:58 schreef Vis1980 het volgende:
Ik vind Van Gaal een meestercoach, een pure vakman.
Huub Stevens gekozen tot coach van de eeuw bij Schalke.quote:Op maandag 11 september 2023 22:03 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik kan niet geloven dat die duitsers een nederlander gaan aanstellen
Ja, beter hebben we in die tijd niet gehad. 2002, toen hadden we niet de beste voetballers, ze waren stokoud.quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toevallig de beste lichting na die van Cruijff tot z'n beschikking bij Ajax. Ontslagen bij Bayern, Barca en Man U. Met de beste spelers ter wereld het WK-2002 niet gehaald. Het Nederlandse voetbal ter schande gemaakt op het WK-2022.
quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:13 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, beter hebben we in die tijd niet gehad. 2002, toen hadden we niet de beste voetballers, ze waren stokoud.
Oké, oké, men was flink over de top. Kluivert heeft daarna geen bal meer geraakt, bijvoorbeeld. Overigens vind ik wel dat Van Gaal toen wat minder het op trainen moest gooien, maar ik heb nu niet het idee dat in de tegenwoordige tijd ze minder trainen bij Oranje.quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kluivert en Seedorf waren 25. Davids 28. Boudewijn Zenden 26. Je vind 31 voor een doelman stokoudDino Zoff was 44 toen-ie wereldkampioen werd.
Blah blah blah....Roeptoeter lekker verder.quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:25 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Oké, oké, men was flink over de top. Kluivert heeft daarna geen bal meer geraakt, bijvoorbeeld. Overigens vind ik wel dat Van Gaal toen wat minder het op trainen moest gooien, maar ik heb nu niet het idee dat in de tegenwoordige tijd ze minder trainen bij Oranje.
Dino Zoff komt nog uit de tijd dat voetballers rookten als een ketter, niet te vergelijken. Hij was misschien juist die ene die het niet deed.
Edit: haha, lees net dat ie wel rookte. Kan je nagaan, woe enorm de sport is gegroeid. NU voetbal je echt niet meer op top niveau op je 40e als je zo rookt.
Zegt koning roeptoeter!quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Blah blah blah....Roeptoeter lekker verder.
De roeptoeterende feitenkenner.quote:
Davids leidde twee jaar later Barcelona naar de Spaanse titel, Van Nistelrooij was nooit beter dan toen, Seedorf werd jaren later nog middenvelder van het jaar in de Champions League, Kluivert had zijn beste jaren in 2001-2003 bij Barcelona waar ook Cocu indertijd onbetwist basisspeler was.quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:25 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Oké, oké, men was flink over de top. Kluivert heeft daarna geen bal meer geraakt, bijvoorbeeld. Overigens vind ik wel dat Van Gaal toen wat minder het op trainen moest gooien, maar ik heb nu niet het idee dat in de tegenwoordige tijd ze minder trainen bij Oranje.
Dino Zoff komt nog uit de tijd dat voetballers rookten als een ketter, niet te vergelijken. Hij was misschien juist die ene die het niet deed.
Edit: haha, lees net dat ie wel rookte. Kan je nagaan, woe enorm de sport is gegroeid. NU voetbal je echt niet meer op top niveau op je 40e als je zo rookt.
Oké, ik geef toe dat ik er blijkbaar naast zat. Wat er wel aan de hand was, was dat het niet boterde iig tussen de spelers en Van Gaal. Aan het einde zei hij dat hij spelers moest overtuigen om ze vooruit te krijgen, maar hij bleef ze wel selecteren.quote:Op woensdag 13 september 2023 13:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Davids leidde twee jaar later Barcelona naar de Spaanse titel, Van Nistelrooij was nooit beter dan toen, Seedorf werd jaren later nog middenvelder van het jaar in de Champions League, Kluivert had zijn beste jaren in 2001-2003 bij Barcelona waar ook Cocu indertijd onbetwist basisspeler was.
Klopt:quote:Op woensdag 13 september 2023 22:05 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Oké, ik geef toe dat ik er blijkbaar naast zat. Wat er wel aan de hand was, was dat het niet boterde iig tussen de spelers en Van Gaal. Aan het einde zei hij dat hij spelers moest overtuigen om ze vooruit te krijgen, maar hij bleef ze wel selecteren.
Eens, spelers die nog niet veel of veel hebben gewonnen. Die vreten het gras voor hem op.quote:Op vrijdag 15 september 2023 09:02 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Klopt:
Hij heeft wel geleerd van die periode, want in zijn termijnen erna selecteerde hij meer op vorm, plus werden bepaalde spelers (denk aan Sneijder) een tijdje niet geselecteerd om geprikkeld te worden. Bovendien is Van Gaal een trainer die vooral een goede groep kan maken van jonge spelers (zie WK 2014), daar kon hij beter mee omgaan dan met gelouterde vedetten, puur omdat jonge spelers overall meer dingen van hem aannemen.
Ja leuk zeker. Maar de DFB is net zo aartsconservatief als de KNVB. Net zoals Nagelsmann twijfelt of nu al bondscoach worden een goede stap is, zo twijfelt de bond of nu al een buitenlandse coach aanstellen een goede stap is (geldt niet alleen voor Van Gaal, ook voor Oliver Glasner, die is Oostenrijker). Ik zie ze er voor aan om als Nagelsmann nee verkoopt eerst nog even Stefan Kuntz, de U21 coach te benaderen of hij promotie ziet zitten.quote:Op maandag 18 september 2023 16:56 schreef KingRoland het volgende:
Ballack, Lahm en Schweinsteiger dus voor Louis @:sabata
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |