Driessenquote:
Jahquote:
Emiel schelvis???? waarquote:Op zondag 10 september 2023 13:44 schreef tong80 het volgende:
1 Emiel Schelvis
2 Sierd de Vos
3 Arno Vermeulen
Dacht dat je met commentator verslaggever bij wedstrijden bedoelde. Daar verkracht en bevuilt-ie nog nog steeds de mooiste wedstrijden mee vol.quote:Op zondag 10 september 2023 13:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Emiel schelvis???? waar
de man heb ik al tijden niet meer op tv gezien
nee mogen ook bij niet wedstrijden zijn....quote:Op zondag 10 september 2023 13:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dacht dat je met commentator verslaggever bij wedstrijden bedoelde. Daar verkracht en bevuilt-ie nog nog steeds de mooiste wedstrijden mee vol.
Ziggo sport.quote:Op zondag 10 september 2023 13:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nee mogen ook bij niet wedstrijden zijn....
owja volgens mij werkt hij nog bij eurosport italiaans voetbal
kijk ik nooit naar
Oh ja. Zal er bij mij eens een TOP-5 van maken.quote:
wie bedoel je daarmee..quote:
nooit van gehoordquote:
De woordspeling heb je denk ik niet door, ik bedoel Affelayquote:Op zondag 10 september 2023 17:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nooit van gehoord
je lult zeker weer
Mooi hoe die man alweer 14 jaar geleden werd binnengehaald als de messias in Rotterdam.quote:Op zondag 10 september 2023 13:21 schreef Elan het volgende:
Fresia.
Wat een ongemakkelijk figuur is dat.
Mario Been een goede tweede, daar komt werkelijk zelden iets inhoudelijk sterks uit.
Afelay komt relatief te weinig op tv in vergelijking met al die namen die ik genoemd hebquote:Op zondag 10 september 2023 17:59 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
De woordspeling heb je denk ik niet door, ik bedoel Affelay
Het is ook geen kritiek, ik snap dat je keuzes moet makenquote:Op zondag 10 september 2023 18:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Afelay komt relatief te weinig op tv in vergelijking met al die namen die ik genoemd heb
er waren maar 15 namen mogelijk maar ik denk dat ik de juiste namen genoemd heb
valt me zwaar tegen dat die fukking irritante hans kraay nog op 0 staat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |