En weer een leugen.quote:Op zondag 10 september 2023 11:04 schreef Hatseflats22 het volgende:
Al die mensen die Rutte noemen hebben echt het geheugen van een zeef en waarschijnlijk zelf op Rutte al die jaren gestemd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Droef Droef! Toet! Droef Toet! Toet Toet! Droef!" ~ Rupert
Forum ook inderdaad.quote:
deze leugen telt ook als dieptepunt en zou zomaar in de TK kunnen passen.quote:Op zondag 10 september 2023 11:04 schreef Hatseflats22 het volgende:
Al die mensen die Rutte noemen hebben echt het geheugen van een zeef en waarschijnlijk zelf op Rutte al die jaren gestemd.
dit doet mij denken aan van de staaij die nog niet eens zo heel lang geleden een theorie aanhaalde van een amerikaanse "wetenschapper" waarvan die theorie in zijn conservatieve straatje paste.quote:Op zondag 10 september 2023 12:18 schreef LangeTabbetje het volgende:
Het abortus debat waarbij van Agt als minister vs justitie ging vertellen wat er fysiek met de ongeboren vrucht gebeurde, inclusief "het kraken van het schedeltje"....
Complottheorieën kwamen wel uit. Hugo de Jonge roeptoeterde dat er nooit enige dwang naar vaccinatie zou komen. Paar maanden later: Mijn vader had zijn geprinte vaccinatiebewijs (want hij kan niet met smartphones overweg) in de auto laten liggen en mocht daardoor geen worstje eten bij de Hema. 🥲quote:Op zondag 10 september 2023 11:53 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Forum ook inderdaad.
Complottheorieën in de Kamert.
wat heb je een zwaar leven als je dat onder dwang verstaat.quote:Op zondag 10 september 2023 12:32 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Complottheorieën kwamen wel uit. Hugo de Jonge roeptoeterde dat er nooit enige dwang naar vaccinatie zou komen. Paar maanden later: Mijn vader had zijn geprinte vaccinatiebewijs (want hij kan niet met smartphones overweg) in de auto laten liggen en mocht daardoor geen worstje eten bij de Hema. 🥲
Dit. Sylvana Simons in de TK gaat de boeken in als de pisvlek van de democratie.quote:
Dat was de 2e missie in Afghanistan, in Helmond.quote:Op zondag 10 september 2023 12:00 schreef sjorsie1982 het volgende:
in mijn leven de militaire operatie in afghanistan met de belofte dat er alleen politie wordt opgeleid en dat de politici in afghanistan moesten beloven dat die politie en die tactieken die wij gingen leren niet militair zouden worden ingezet.
Vanaf dat moment, ik was toen nog wat jong en naief en groen achter mijn oren, gingen mijn oogschellen af en begreep ik de wereld beter.
Een ander dieptepunt is de toelating van dhr Blok in de politiek.
ik ben ook heel benieuwd hoe dit is overgebracht aan de afghanen en hoe die nederlander die dit moest overbrengen zich voelde op dat moment.... en hoe de afghanen dachten toen ze dit hoorden.quote:Op zondag 10 september 2023 13:18 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Dat was de 2e missie in Afghanistan, in Helmond.
Dat was idd
De missie in Uruzgan enkele jaren eerder was een heel ander verhaal.
Wat een onzin.quote:Op zondag 10 september 2023 13:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dit. Sylvana Simons in de TK gaat de boeken in als de pisvlek van de democratie.
De maximum snelheid voor muilezels werd streng gehandhaafdquote:Op zondag 10 september 2023 13:19 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ik ben ook heel benieuwd hoe dit is overgebracht aan de afghanen en hoe die nederlander die dit moest overbrengen zich voelde op dat moment.... en hoe de afghanen dachten toen ze dit hoorden.
Er is werkelijk niks wat zij heeft bijgedragen anders dan raciale hersenspinsels in alles wat er besproken is. Ze is de personificatie van The Offended Woman - 0 inhoud, 100% emotie, 0% bijgedragen. Het feit dat haar partij volledig geïmplodeerd is door dezelfde krankzinnige woke opvattingen die ze dag na dag uitbraakte in de Tweede Kamer geeft aan dat deze hele ideologie extremistisch toxisch tot op het bot is, om maar niet te zeggen staatsgevaarlijk.quote:Op zondag 10 september 2023 13:20 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Als je het ergens niet mee eens bent, is het niet meteen de pisvlek van de democratie.
Integendeel zelfs, niet mee eens zijn hoort bij een democratie.
Och, schei toch uit, er zit al bijna 20 jaar een partij in de 2e Kamer die geleid wordt door een veroordeelde haatzaaier met een partij die op geen enkele wijze democratisch is, die nog nooit iets constructiefs bijgedragen heeft maar 2 jaar Sylvana Simons is een pisvlek? Nou, bij de PVV weten ze pas echt wat pisvlekken zijn, zelfs door de brievenbus heen.quote:Op zondag 10 september 2023 13:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er is werkelijk niks wat zij heeft bijgedragen anders dan raciale hersenspinsels in alles wat er besproken is. Ze is de personificatie van The Offended Woman - 0 inhoud, 100% emotie, 0% bijgedragen. Het feit dat haar partij volledig geïmplodeerd is door dezelfde krankzinnige woke opvattingen die ze dag na dag uitbraakte in de Tweede Kamer geeft aan dat deze hele ideologie extremistisch toxisch tot op het bot is, om maar niet te zeggen staatsgevaarlijk.
De premier beschuldigen van het vermoorden van 30.000 mensen is toch echt wel het dieptepunt.quote:Op zondag 10 september 2023 15:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Och, schei toch uit, er zit al bijna 20 jaar een partij in de 2e Kamer die geleid wordt door een veroordeelde haatzaaier met een partij die op geen enkele wijze democratisch is, die nog nooit iets constructiefs bijgedragen heeft maar 2 jaar Sylvana Simons is een pisvlek? Nou, bij de PVV weten ze pas echt wat pisvlekken zijn, zelfs door de brievenbus heen.
Wat een triestigheid is dit weer.
Simons heeft wat mij betreft weinig tot niets bijgedragen maar ze heeft zich ook niet misdragen en dat kunnen we van een aantal rechtse partijen in Nederland niet zeggen. Simons dan hoger zetten als NSB, PVV en FvD is lachwekkend.
Nee nee dat was allemaal bon ton.quote:Op zondag 10 september 2023 16:05 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
De premier beschuldigen van het vermoorden van 30.000 mensen is toch echt wel het dieptepunt.
Was te jong om het moment bewust mee te maken maar de moord op Pim Fortuyn lijkt mij het absolute dieptepuntquote:Op zondag 10 september 2023 10:41 schreef Oostblokkert het volgende:
Wat is volgens jullie het grootste dieptepunt in onze parlementaire geschiedenis?
Het was wel een dieptepunt in de parlementaire geschiedenis, maar sec gezien heeft Pim Fortuyn nooit in de tweede kamer/regering gezeten.quote:Op zondag 10 september 2023 18:34 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Was te jong om het moment bewust mee te maken maar de moord op Pim Fortuyn lijkt mij het absolute dieptepunt
Die laatste vergadering zelf, die werd gebruikt om de inval nog eens fors te veroordelen, was eerder een hoogtepunt.quote:Op zondag 10 september 2023 16:46 schreef Nielsch het volgende:
Op 1: 11 mei 1940, de dag dat de Tweede Kamer zo'n 5 jaar niet meer zou bestaan en vervangen werd door een dictatuur.
Raar dat niet meer mensen het absolutie dieptepunt vinden.
Op 2: FvD
Verder weet ik niets.
Er is nooit een bindend referendum geweest, wat al je halve betoog direct onderuit haalt. We hebben hier een representatieve democratie.quote:Op zondag 10 september 2023 18:49 schreef matigeuser het volgende:
Het afschaffen van het bindend referendum. Het afschaffen van het raadgevend referendum. Nota bene geïnitieerd door 'Democraten66'...
Het negeren van het Oekraïne-referendum én het negeren van het Europese grondwet-referendum.
Veel mensen zijn het alweer vergeten, maar we worden nog al eens genegeerd door onze overheid. Wat mijn inziens letterlijk de vraag uit de OP beantwoordt. Democratie zou immers 'macht bij het volk' moeten betekenen.
"Uw tijd komt nog wel want er komen tribunalen"quote:Op zondag 10 september 2023 18:58 schreef FlippingCoin het volgende:
De dreigementen met tribunalen en de online dreigementen/framing vond ik wel het dieptepunt van wat ik bewust heb meegemaakt. Hiernaast het gebrekkige geuheugen bij bepaalde politici.
Welk bindend referendum?quote:Op zondag 10 september 2023 18:49 schreef matigeuser het volgende:
Het afschaffen van het bindend referendum.
We hebben bij Simons wel meegemaakt dat ze zich compleet laat overmannen door haar emoties.quote:Op zondag 10 september 2023 15:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Och, schei toch uit, er zit al bijna 20 jaar een partij in de 2e Kamer die geleid wordt door een veroordeelde haatzaaier met een partij die op geen enkele wijze democratisch is, die nog nooit iets constructiefs bijgedragen heeft maar 2 jaar Sylvana Simons is een pisvlek? Nou, bij de PVV weten ze pas echt wat pisvlekken zijn, zelfs door de brievenbus heen.
Wat een triestigheid is dit weer.
Simons heeft wat mij betreft weinig tot niets bijgedragen maar ze heeft zich ook niet misdragen en dat kunnen we van een aantal rechtse partijen in Nederland niet zeggen. Simons dan hoger zetten als NSB, PVV en FvD is lachwekkend.
Dat is nooit het geval geweest ouwe demagoog.quote:Op zondag 10 september 2023 10:41 schreef Oostblokkert het volgende:
De discriminatie omtrent wel en niet gevaccineerde. De een kan wel naar een restaurant de ander wordt geweigerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |