Oh leuk! Succes en gefeliquote:
Maar je hebt het wel gedaan! Ik ben trots op jequote:Op dinsdag 19 september 2023 13:55 schreef Sumppi het volgende:
Stuur schattige plaatjes van eekhoorns en rode panda's... wat een ervaring joh, live op de radio.
Ging over mijn werk en het was vreselijk.![]()
Nee hoor... geen zin in de koningquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:56 schreef Sumppi het volgende:
Maar iedereen zat vast naar de koning te luisteren.
quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Maar je hebt het wel gedaan! Ik ben trots op je
Je bent geen radio-dj toch? Je hebt iets nieuws en engs gedaan en het is vast goed gegaan! Ik denk dat de luisteraars veel minder hard oordelen dan jij doet. Dus huphuphup, wees eens lief voor jezelf!quote:
Weet ik, heb altijd gelijkquote:
Maar je hebt het wel gedaan!quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:55 schreef Sumppi het volgende:
Stuur schattige plaatjes van eekhoorns en rode panda's... wat een ervaring joh, live op de radio.
Ging over mijn werk en het was vreselijk.![]()
Oooh dat is zo herkenbaar!quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:20 schreef Sarabi het volgende:
Mijn favoriete podcastmakers hebben nu een nieuwe podcast over Lego. Nu wil ik meteen allemaal leuke pakketten kopen.
Maar ik heb echt geen nieuwe hobby nodig
Same samequote:Op dinsdag 19 september 2023 17:37 schreef Sumppi het volgende:
Dat hou ik ook altijd in gedachten, dat ik geen nieuwe hobby's nodig heb. Geen tijd voor. Negen levens zou mooi zijn.![]()
Waar maakten ze eerder podcasts over?
Over Wie Is De Mol? NL en Belgiëquote:Op dinsdag 19 september 2023 17:37 schreef Sumppi het volgende:
Dat hou ik ook altijd in gedachten, dat ik geen nieuwe hobby's nodig heb. Geen tijd voor. Negen levens zou mooi zijn.![]()
Waar maakten ze eerder podcasts over?
Oeh een echte fan dus! Al kijk ik het ook met plezier. Echt een goed format dat spelquote:
Mwah echte fan weet ik niet hoorquote:Op dinsdag 19 september 2023 18:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oeh een echte fan dus! Al kijk ik het ook met plezier. Echt een goed format dat spel
Jaquote:Op dinsdag 19 september 2023 18:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mwah echte fan weet ik niet hoorHet is gewoon leuk om hun er over te horen praten.
Kijk je ook de Belgische versie?
Kan je het later nog ergens terugkijken?quote:Op dinsdag 19 september 2023 18:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
JaAl moet ik de laatste Belgische nog terugkijken.
Ik ben fan, maar ben elk jaar te laat met kijken
![]()
Volgens mij op NLziet, maar kan het best fout hebben hoor. Dan is het pechquote:Op dinsdag 19 september 2023 19:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Kan je het later nog ergens terugkijken?
Ik haat trouwens mezelf. Afgelopen zondag was er echt iemand asociaal tegen ons. Toen hield ik me stil maar nu maakt mijn hoofd overuren om reacties te bedenkenniet echt nuttig
Volgens mij kan het anders ook op een of andere manier via de Vlaamse site. Mocht je ooit vragen hebben, let me know.quote:Op dinsdag 19 september 2023 19:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Volgens mij op NLziet, maar kan het best fout hebben hoor. Dan is het pech
Niet jezelf hatenDat piekeren hoort erbij, maar jij was niet fout. Dikke knuffel
Awww, komt er zo niet even een droog moment?quote:Op dinsdag 19 september 2023 19:55 schreef Donna het volgende:
Ik moet de konijnen nog voeren maar het regent zo baaaaaahhhhhh!
Hahaa ja echt mega hequote:Op dinsdag 19 september 2023 19:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik zie nu pas die grote bui boven NLhier is het zo'n beetje als enige plek droog...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |