Waarom kan dat niet?quote:Op zondag 17 september 2023 11:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Net even drie uur zitten weven. Dat was leukAlleen nu weet ik even niks ... Heb vandaag gewoon geen energie
En tja... ik kan moeilijk de hele dag achter mijn laptop zitten of lezen
Naja, het is overdag... dan moet ik me wel een beetje nuttig makenquote:
Geen idee van wie dat moet, maar van mij hoeft dat niet. Lekker een dagje op de bank met laptop of boek kan prima!quote:Op zondag 17 september 2023 11:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja, het is overdag... dan moet ik me wel een beetje nuttig maken
Alleen het lukt me gewoon niet vandaag. Laag in energie, verdrietig. Alleen in mijn hobbykamer staat alles me tegen. Geen handwerken, geen klei, geen tekenen/schilderen... alles is eventjes stom vandaag
Naja... ik kijk over een uurtje wel weer
quote:Op zondag 17 september 2023 12:03 schreef Brokkel het volgende:
[..]
Geen idee van wie dat moet, maar van mij hoeft dat niet. Lekker een dagje op de bank met laptop of boek kan prima!
Naja.. gevoelsmatig danquote:Op zondag 17 september 2023 17:05 schreef Serinde het volgende:
En is creativiteit nuttiger dan lezen? Als je je zo voelt, is lezen juist heel nuttigzo kun je het ook zien!
Ik zag het net! Leuk! Past denk ik helemaal in jouw straatje!quote:
quote:Op dinsdag 19 september 2023 00:08 schreef Sumppi het volgende:
Ik kan niet slapen. Morgen ben ik te horen op de radio, live in een uitzending. Echt, wat heb ik mezelf aangedaan.
Aww je gaat het vast goed doen.quote:
O jee, waar over moet je praten dan?quote:Op dinsdag 19 september 2023 00:08 schreef Sumppi het volgende:
Ik kan niet slapen. Morgen ben ik te horen op de radio, live in een uitzending. Echt, wat heb ik mezelf aangedaan.
Wat bedoel je hiermee?quote:
Komt echt wel goedquote:Op dinsdag 19 september 2023 00:08 schreef Sumppi het volgende:
Mod geworden!quote:Op dinsdag 19 september 2023 06:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee?
[..]
Komt echt wel goed![]()
Succes en ik duim voor je!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |