Haha mij slappe zwarte bak is primaquote:
Oh wat fijn!quote:Op zaterdag 16 september 2023 13:31 schreef Donna het volgende:
Jaaa dat kan wel haha!
Wij zijn naar het centrum gelopen en de kleuter heeft meegelopen zonder klagen. Topper!
Ach.. rommel blijft wel liggen als je nu gaat bordurenquote:Op zaterdag 16 september 2023 19:30 schreef Donna het volgende:
Ik heb m'n borduurspullen gepakt. Maar ik moet nog opruimen.
Huilen.
Ik kan dan niet borduren hoor als de vaat nog staat en de woonkamer vol speelgoed.quote:Op zaterdag 16 september 2023 19:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach.. rommel blijft wel liggen als je nu gaat bordurenDus dat loop je niet mis als je wat leuks gaat doen
quote:Op zaterdag 16 september 2023 19:50 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik kan dan niet borduren hoor als de vaat nog staat en de woonkamer vol speelgoed.
Maar alles is opgeruimd. Zoete aardappelfrietjes in de airfryer, truffelmayo erbij. Happy me!
Hm... ja dat snap ik ook wel weer... Gelukkig is het opgeruimdquote:Op zaterdag 16 september 2023 19:50 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik kan dan niet borduren hoor als de vaat nog staat en de woonkamer vol speelgoed.
Maar alles is opgeruimd. Zoete aardappelfrietjes in de airfryer, truffelmayo erbij. Happy me!
Heb je nu vakantie of????quote:Op zaterdag 16 september 2023 20:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ga ik ook doen tijdens mijn vakantie
Ik vind dat zooooo lekker!quote:Op zaterdag 16 september 2023 19:50 schreef Donna het volgende:
[..]
Heerlijk! Mijn mini's vinden het ook niet lekker, helemaal geen zoete aardappelfriet.quote:Op zaterdag 16 september 2023 21:06 schreef Brokkel het volgende:
[..]
Ik vind dat zooooo lekker!(kak, ik weet de code van het hartje niet meer!) Jammergenoeg vinden mijn huisgenoten dat niet lekker, dus ik eet het bijna alleen maar als ik bij la Cubanita zit.
Het is ook geen moeten he?quote:Op zondag 17 september 2023 07:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,
Hier even opstartmoeilijkheden. Heb helemaal geen zin in creativiteit... Zit echt te dubben hoe en wat vandaag
Soort top of the hour CRE!quote:Op zondag 17 september 2023 08:45 schreef Brokkel het volgende:
[..]
Het is ook geen moeten he?
Wat mij wel eens helpt is om met mezelf dan af te spreken dat ik een x-tijd besteed aan een tekening/kaartje/naaiding. Of dat ik in elk geval 3 stappen in een naaiproject doe. Ik wil anders ook nog wel eens blijven hangen in doelloos op internet rondhangen.
Maar je bent het toch ook niet verplicht om te doen? Het moet wel leuk blijven natuurlijk.quote:Op zondag 17 september 2023 07:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,
Hier even opstartmoeilijkheden. Heb helemaal geen zin in creativiteit... Zit echt te dubben hoe en wat vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |