Ik zou persoonlijk een andere dag kiezen denk ik. Zaterdag is zo druk.quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Morgenmaar het gaat vast goed
Oke! Ik kan me van beide wel voorkeur in de ervaring voorstellen. Flesje met leuk etiket bewaren kan ik me voorstellen, maar een tap heeft meer sfeer
[..]
Ik heb serieus geen flauw idee. Naja, stapje voor stapje. Ik weet ook niet waar ik bang voor ben.
De zaterdag wil ik als boodschappendag plannen en doen.
Ik hoop gewoon dat als dit gemakkelijker gaat ik ook eventjes naar de stad kan fietsen... Gewoon naar de grote bieb. En wat dies meer zij
Ja.. naja, morgen zal ik wel moeten. In de koelkast staat welgeteld 1 kuipje smeerkaasquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:28 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk een andere dag kiezen denk ik. Zaterdag is zo druk.
Maar zelf weten natuurlijk!
Jaaa en dan wordt het alleen maar beter he. Omdenken!quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja.. naja, morgen zal ik wel moeten. In de koelkast staat welgeteld 1 kuipje smeerkaas
En volgende week ben ik even uit logeren dus zaterdag past het beste, voor morgen en volgende week en daarna verschuif ik het naar de vrijdag, besluit ik nu ter plekke door je opmerking. Idd slimmer
quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:34 schreef Donna het volgende:
[..]
Jaaa en dan wordt het alleen maar beter he. Omdenken!
Als het morgen goed gaat in drukte, gaat het daarna super op vrijdag!
Er is een heel leuk nieuw boekentopic in LIT. Al gezien? Ja toch.quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kennen jullie dat? Teveel boeken om te luisteren en lezen downloaden![]()
Ik moet minstens 250 jaar oud worden
Ik kan ook echt mijn haakboeken niet weg doen.quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb ook anderhalf plank aan haakboekenen een cloud vol patronen... echt
Nieuw topic? Nee volgens mij niet, even kijken zoquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:49 schreef Donna het volgende:
[..]
Er is een heel leuk nieuw boekentopic in LIT. Al gezien? Ja toch.
Nee ik ook niet. Al geef ik die van Sophia's Univerce aan een vriendin. Zij wilde die ook maken, dus die kan wegquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:49 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik kan ook echt mijn haakboeken niet weg doen.
Wisten jullie dat ik proefgelezen heb voor een Zoomigurimu boek? Jaren geleden
We zijn hier allemaal slachtoffer van het goede levenquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:54 schreef Sarabi het volgende:
Er komen deze maand alleen al 3 boeken uit die ik wil lezen. Maar ik moet eerst nog het boek voor de boekenclub lezen. Te veel om te lezen en te weinig tijd
Jaa heb je even getagd maar misschien had je daar ook al gereageerd. Onthou niet alles.quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nieuw topic? Nee volgens mij niet, even kijken zo
En ik heb ook drie enorme pillen gekregen...
[..]
Nee ik ook niet. Al geef ik die van Sophia's Univerce aan een vriendin. Zij wilde die ook maken, dus die kan weg
Oooh wat gaaf! Van allemaal? Super leukLijkt me wel gaaf om zoiets te proef te doen
(die boeken heb ik dan net weer nietverder heb ik bijna alle boeken van die site
Dank je wel, nog niet gezien!quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:55 schreef Donna het volgende:
[..]
Jaa heb je even getagd maar misschien had je daar ook al gereageerd. Onthou niet alles.
Nee maar 1 boek. Volgens mij de 2de, maar weet het niet eens zeker haha. Was heel leuk om te doen!
En ik ben trots op Donna! Geniet van je theetjequote:Op vrijdag 15 september 2023 20:56 schreef Donna het volgende:
Zal eerst een potje thee maken. Dat doe ik sinds kort weer. Donna is finding Donna back.
Die nu uitkomen:quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
We zijn hier allemaal slachtoffer van het goede levenLuxe problemen
Welke boeken?
Wow... dat zijn veel leesdingen ja!quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die nu uitkomen:
Holly - Stephen King
Deze autist ging naar Japan - Bianca Toeps
The last devil to die - Richard Osman
En voor de boekenclub moeten we The Chain van Adrian McKinty lezen.
Maar nu ben ik eerst nog met Elantris van Brandon Sanderson bezig
Nee hoor, maar 1 patroon van het boek.quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel, nog niet gezien!
Het spits afbijten dus! Leuke klusMoest je ook alles haken?
[..]
En ik ben trots op Donna! Geniet van je theetje
Jawel.....quote:Op vrijdag 15 september 2023 21:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wow... dat zijn veel leesdingen ja!
Krijg je er niet halve stress van? Zoveel "moeten" lezen?
quote:Op vrijdag 15 september 2023 21:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jawel.....
Die eerste 3 moeten ook wachten, maar ik hoop wel snel tijd er voor te hebben.
Begrijp ik. Gelukkig bederven boeken nietquote:Op vrijdag 15 september 2023 21:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jawel.....
Die eerste 3 moeten ook wachten, maar ik hoop wel snel tijd er voor te hebben.
Oh dat scheelt!quote:Op vrijdag 15 september 2023 21:05 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee hoor, maar 1 patroon van het boek.
En dankjewel!![]()
Fruitthee met smaakje Baked Apples. Ben al een beetje in de herfst sfeer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |