abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_210631342
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 11:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh ja zulke dingen zijn verwarrend
Ja ik was ook gewoon om vanuit de fysio door te gaan naar de markt, dus heb verscheidene keren op dinsdag op de woensdag markt gestaan _O- en dan ook nog verbaasd zijn dat er niets stond :o
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_210631447
LOL! _O-
pi_210631485
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 11:06 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja ik was ook gewoon om vanuit de fysio door te gaan naar de markt, dus heb verscheidene keren op dinsdag op de woensdag markt gestaan _O- en dan ook nog verbaasd zijn dat er niets stond :o
Dat is wel sneu _O-

Ik doe tegenwoordig eens per week supermarkt *O*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_210631540
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 11:17 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dat is wel sneu _O-

Ik doe tegenwoordig eens per week supermarkt *O*
Ik laat tegenwoordig bezorgen. De suikervrije snoepjes van klene kan ik niet meer in de winkel kopen maar wel online. Dus laat ik een keer in de 14 dagen de boel bezorgen en doe dan die snoepjes er bij bestellen :D
pi_210631621
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 11:22 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik laat tegenwoordig bezorgen. De suikervrije snoepjes van klene kan ik niet meer in de winkel kopen maar wel online. Dus laat ik een keer in de 14 dagen de boel bezorgen en doe dan die snoepjes er bij bestellen :D
Hahaha we zijn beide gewisseld ;) eens per maand bezorgen ivm zware dingen en wcpapier en zo. De rest in de supermarkt
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_210632013
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 11:22 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Slim. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_210632046
Zo, ik leef weer een beetje. Echt top, zo'n voorhoofdsholte-ontsteking. :')

Wel nog een béétje aan knutselen toegekomen, m'n kasvloer is best geslaagd, al zeg ik het zelf. :7

IJsstokjes in stukken gesneden en een wash gemaakt met acrylverf zodat je de houtstructuur kan blijven zien. Bewust wat rommelig gehouden, want m'n idee erachter is "we leggen even snel een vloer in de plantenkas". 8-)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_210632078
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 12:14 schreef IJsdraakje het volgende:

Wel nog een béétje aan knutselen toegekomen, m'n kasvloer is best geslaagd, al zeg ik het zelf. :7
[ afbeelding ]

IJsstokjes in stukken gesneden en een wash gemaakt met acrylverf zodat je de houtstructuur kan blijven zien. Bewust wat rommelig gehouden, want m'n idee erachter is "we leggen even snel een vloer in de plantenkas". 8-)
Gelukkig leef je weer :*

Die vloer is goed gedaan! Gaaf hoor
pi_210632102
Ik ben met beiden blij ja. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_210632132
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 12:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben met beiden blij ja. :D
Beide terecht ;)
pi_210632144
quote:

[ afbeelding ]

Vervelend draakje Beterschap

Is zeker mooi gelukt ^O^
pi_210636086
quote:

[ afbeelding ]

Beterschap!

En de vloer ziet er goed uit ^O^
pi_210639549
Morguh dames, nog een dag en het is weer weekend.
Wat vliegt de tijd toch.
pi_210639709
Goedemorgen

Deze week is echt veel te snel gegaan
pi_210644912
Tapinstallatie besteld *O* weer een nieuwe mijlpaal. Hopelijk hebben we het snel onder de knie, we zijn niet zo handig :')
pi_210644919
Morgen ga ik voor het eerst na de winkel zonder dat het aan een andere afspraak vast zit. Gewoon mezelf schoppen. Alleen alle bezorgapps zijn van mijn telefoon. Dus hupsa... Ging al beter, plakte het aan andere afspraken, maar nu gewoon eens per week naar de super zonder een afspraak van te voren

Peptalk voor mezelf, vind het eng
pi_210644926
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 18:15 schreef Sarabi het volgende:
Tapinstallatie besteld *O* weer een nieuwe mijlpaal. Hopelijk hebben we het snel onder de knie, we zijn niet zo handig :')
Bedoel je zo'n ding waarmee je daadwerkelijk tapt? Dat je op festivals niet alleen vanaf de fles geeft?
pi_210644956
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 18:16 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Bedoel je zo'n ding waarmee je daadwerkelijk tapt? Dat je op festivals niet alleen vanaf de fles geeft?
Yes :Y Ik ben heel benieuwd hoe het allemaal werkt.

quote:
Morgen ga ik voor het eerst na de winkel zonder dat het aan een andere afspraak vast zit. Gewoon mezelf schoppen. Alleen alle bezorgapps zijn van mijn telefoon. Dus hupsa... Ging al beter, plakte het aan andere afspraken, maar nu gewoon eens per week naar de super zonder een afspraak van te voren

You can do it *O*
  Moderator vrijdag 15 september 2023 @ 18:22:30 #69
382129 crew  Donna
pi_210644977
Leuk @Sarabi weer een nieuwe stap!
pi_210644980
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 18:20 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Yes :Y Ik ben heel benieuwd hoe het allemaal werkt.
[..]
You can do it *O*
Snap ik! Jullie gaan echt hard met het bedrijf he! Ben trots op jullie :)
Gewoon nieuws, maar is er smaakverschil tussen fles en tap?/

En ja, het is spannend, maar ik kom al veel meer buiten/onder de mensen dan voor de zomer. En deze stap gaat flink besparen, alleen maar leuk
pi_210645033
Ik zit gewoon een beetje te hyperventileren van de spanning _O-
Maar goed, shoppers, rugzak en portemonnee liggen klaar. Bonuskaart, boodschappenlijst. Moet het nu alleen nog maar doen.
pi_210646026
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 18:23 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Snap ik! Jullie gaan echt hard met het bedrijf he! Ben trots op jullie :)
Gewoon nieuws, maar is er smaakverschil tussen fles en tap?/

En ja, het is spannend, maar ik kom al veel meer buiten/onder de mensen dan voor de zomer. En deze stap gaat flink besparen, alleen maar leuk
Sommige mensen zeggen wel dat ze verschil proeven, ik denk dat dat vooral beleving is.....

Hoe is het gegaan?
  Moderator vrijdag 15 september 2023 @ 20:17:06 #73
382129 crew  Donna
pi_210646044
quote:

Serieuze vraag, waarom voelt dit anders dan als het aan een andere afspraak vast zit?
pi_210646142
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 20:14 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Sommige mensen zeggen wel dat ze verschil proeven, ik denk dat dat vooral beleving is.....

Hoe is het gegaan?
Morgen ;) maar het gaat vast goed

Oke! Ik kan me van beide wel voorkeur in de ervaring voorstellen. Flesje met leuk etiket bewaren kan ik me voorstellen, maar een tap heeft meer sfeer
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 20:17 schreef Donna het volgende:

[..]
Serieuze vraag, waarom voelt dit anders dan als het aan een andere afspraak vast zit?
Ik heb serieus geen flauw idee. Naja, stapje voor stapje. Ik weet ook niet waar ik bang voor ben.
De zaterdag wil ik als boodschappendag plannen en doen.
Ik hoop gewoon dat als dit gemakkelijker gaat ik ook eventjes naar de stad kan fietsen... Gewoon naar de grote bieb. En wat dies meer zij
pi_210646148
Maar goed, eerst boodschappen
en over een tijdje naar de IKEA voor wat spul en daar misschien eventjes eten
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')