Ja ik was ook gewoon om vanuit de fysio door te gaan naar de markt, dus heb verscheidene keren op dinsdag op de woensdag markt gestaanquote:Op donderdag 14 september 2023 11:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh ja zulke dingen zijn verwarrend
Dat is wel sneuquote:Op donderdag 14 september 2023 11:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik was ook gewoon om vanuit de fysio door te gaan naar de markt, dus heb verscheidene keren op dinsdag op de woensdag markt gestaanen dan ook nog verbaasd zijn dat er niets stond
Ik laat tegenwoordig bezorgen. De suikervrije snoepjes van klene kan ik niet meer in de winkel kopen maar wel online. Dus laat ik een keer in de 14 dagen de boel bezorgen en doe dan die snoepjes er bij bestellenquote:Op donderdag 14 september 2023 11:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is wel sneu
Ik doe tegenwoordig eens per week supermarkt
Hahaha we zijn beide gewisseldquote:Op donderdag 14 september 2023 11:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik laat tegenwoordig bezorgen. De suikervrije snoepjes van klene kan ik niet meer in de winkel kopen maar wel online. Dus laat ik een keer in de 14 dagen de boel bezorgen en doe dan die snoepjes er bij bestellen
Slim.quote:Op donderdag 14 september 2023 11:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik laat tegenwoordig bezorgen. De suikervrije snoepjes van klene kan ik niet meer in de winkel kopen maar wel online. Dus laat ik een keer in de 14 dagen de boel bezorgen en doe dan die snoepjes er bij bestellen
Gelukkig leef je weerquote:Op donderdag 14 september 2023 12:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo, ik leef weer een beetje. Echt top, zo'n voorhoofdsholte-ontsteking.
Wel nog een béétje aan knutselen toegekomen, m'n kasvloer is best geslaagd, al zeg ik het zelf.
[ afbeelding ]
IJsstokjes in stukken gesneden en een wash gemaakt met acrylverf zodat je de houtstructuur kan blijven zien. Bewust wat rommelig gehouden, want m'n idee erachter is "we leggen even snel een vloer in de plantenkas".
Beide terechtquote:
Vervelend draakje Beterschapquote:Op donderdag 14 september 2023 12:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel nog een béétje aan knutselen toegekomen, m'n kasvloer is best geslaagd, al zeg ik het zelf.
[ afbeelding ]
IJsstokjes in stukken gesneden en een wash gemaakt met acrylverf zodat je de houtstructuur kan blijven zien. Bewust wat rommelig gehouden, want m'n idee erachter is "we leggen even snel een vloer in de plantenkas".
Beterschap!quote:Op donderdag 14 september 2023 12:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Bedoel je zo'n ding waarmee je daadwerkelijk tapt? Dat je op festivals niet alleen vanaf de fles geeft?quote:Op vrijdag 15 september 2023 18:15 schreef Sarabi het volgende:
Tapinstallatie besteldweer een nieuwe mijlpaal. Hopelijk hebben we het snel onder de knie, we zijn niet zo handig
Yesquote:Op vrijdag 15 september 2023 18:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Bedoel je zo'n ding waarmee je daadwerkelijk tapt? Dat je op festivals niet alleen vanaf de fles geeft?
You can do itquote:Op vrijdag 15 september 2023 18:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Morgen ga ik voor het eerst na de winkel zonder dat het aan een andere afspraak vast zit. Gewoon mezelf schoppen. Alleen alle bezorgapps zijn van mijn telefoon. Dus hupsa... Ging al beter, plakte het aan andere afspraken, maar nu gewoon eens per week naar de super zonder een afspraak van te voren
Peptalk voor mezelf, vind het eng
Snap ik! Jullie gaan echt hard met het bedrijf he! Ben trots op julliequote:Op vrijdag 15 september 2023 18:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
YesIk ben heel benieuwd hoe het allemaal werkt.
[..]
You can do it
Sommige mensen zeggen wel dat ze verschil proeven, ik denk dat dat vooral beleving is.....quote:Op vrijdag 15 september 2023 18:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Snap ik! Jullie gaan echt hard met het bedrijf he! Ben trots op jullie![]()
Gewoon nieuws, maar is er smaakverschil tussen fles en tap?/
En ja, het is spannend, maar ik kom al veel meer buiten/onder de mensen dan voor de zomer. En deze stap gaat flink besparen, alleen maar leuk
Serieuze vraag, waarom voelt dit anders dan als het aan een andere afspraak vast zit?quote:Op vrijdag 15 september 2023 18:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Morgen ga ik voor het eerst na de winkel zonder dat het aan een andere afspraak vast zit. Gewoon mezelf schoppen. Alleen alle bezorgapps zijn van mijn telefoon. Dus hupsa... Ging al beter, plakte het aan andere afspraken, maar nu gewoon eens per week naar de super zonder een afspraak van te voren
Peptalk voor mezelf, vind het eng
Morgenquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Sommige mensen zeggen wel dat ze verschil proeven, ik denk dat dat vooral beleving is.....
Hoe is het gegaan?
Ik heb serieus geen flauw idee. Naja, stapje voor stapje. Ik weet ook niet waar ik bang voor ben.quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:17 schreef Donna het volgende:
[..]
Serieuze vraag, waarom voelt dit anders dan als het aan een andere afspraak vast zit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |