SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel een loodzware etappe, maar wie durft er iets tegen Jumbo te beginnen?quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Morgen wordt wel een dag om wonden te likken. Zie niet zo snel een ploeg die het kapot wil rijden.
Als het een start bergop had kon het weer enorm ontploffen maar nu is er wel een lange aanloop. En lange vallei na twee zware cols.quote:Op vrijdag 8 september 2023 18:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wel een loodzware etappe, maar wie durft er iets tegen Jumbo te beginnen?
Dan alsnog de morele winnaar.quote:Op vrijdag 8 september 2023 18:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hij gaat wel genoeg tijd verliezen dat die later deze Vuelta nog voor een rit kan gaan.
Hij kan worden gevangen in de ploegtactiek.quote:Op vrijdag 8 september 2023 18:04 schreef TAmaru het volgende:
Ik zie niet waar Kuss dit nog gaat verliezen eigenlijk, tenzij hij een heel erg slechte dag heeft.
Zag je vandaag natuurlijk al een beetje bij die eerste aanval die die niet kon doorzetten omdat Mas semi in het wiel bleef.quote:Op vrijdag 8 september 2023 18:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij kan worden gevangen in de ploegtactiek.
Wel erg benieuwd hoe Jumbo dat gaat managen als Vingegaard of Roglic in de slotweek voelen dat ze sterker zijn dan Kuss.quote:Op vrijdag 8 september 2023 18:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik voorspel veel haperende oortjes bij Jumbo de laatste week.quote:Op vrijdag 8 september 2023 18:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wel erg benieuwd hoe Jumbo dat gaat managen als Vingegaard of Roglic in de slotweek voelen dat ze sterker zijn dan Kuss.
Maar hij heeft 1.37 op Roglic en 1.44 op Vingegaard, en Vingegaard heeft bijna een minuut op Ayuso, dus Vingegaard en Roglic hoeven nu niks meer te doen, ze kunnen gewoon consolideren en volgen en worden dan 1-2-3.quote:Op vrijdag 8 september 2023 18:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tot nu toe heeft Jumbo altijd aangetoond het elkaar te gunnen dus ik denk niet dat er perse heel veel strijd daarover zal zijn. De koers zal bepalen wie uiteindelijk wint.quote:Op vrijdag 8 september 2023 18:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik voorspel veel haperende oortjes bij Jumbo de laatste week.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |